کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

متقاضیان مسکن مهر، امسال خانه دار می شوند


کد خبر : ۲۳۶۰۴پنجشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹:۰۸۶۸۲ بازدید

معاون وزیر راه و شهرسازی:‌ تلاش داریم تا پایان امسال مسکن مهر را تحویل بدهیم...

 آقای محسن نریمان با حضور در اخبار 21 شبکه یک سیما درباره مصوبه جدید دولت مبنی بر واگذاری 350 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان گفت: دولت با این تصمیم زمینه تکمیل پروژه های مسکن مهر را فراهم کرده است .

وی افزود: برای 350 هزار واحد مسکونی که در گستره کشور وجود دارد در نظر گرفته شده است که وجوهی اختصاص پیدا کند و مهمترین این واحدها نیز در اطراف تهران مانند پردیس ، پرند، هشتگرد و آنجاهایی که اولویت بالای ساخت را دارند و یا آماده تحویل هستند و پیشرفتی بالای 90 درصد دارند اختصاص پیدا کنند و با امکانات زیر بنایی و روبنایی تحویل مردم شود.

مدیر عامل عمران شهرهای جدید گفت:برنامه ریزی مناسبی برای تامین اعتبارات زیر بنایی و روبنایی نشده بود که با تصمیم دولت تسهیلاتی حدود هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد همچنین 400 میلیارد تومان از طریق منابع بخش مدیریت بحران و 700 میلیارد تومان نیز از منابع داخلی خودمان به این کار اختصاص پیدا کرد .

وی افزود:‌با این مصوبه قرار است تا پایان سال 350 هزار واحد مسکن مهر را تحویل بدهیم و وزارت نیرو نیز در زمینه های آب و برق همکاری کند.

نریمان درباره افزایش قیمت ها نیز گفت: تمام قراردادهایی که با متقاضیان منعقد شده بود به صورت علی الحساب بود ضمن اینکه قرار بود این واحد ها یک ساله تا 18 ماهه تمام شود اما میسر نشد.

وی افزود:‌ اکنون دولت و مسئولان تلاش گسترده ای دارند که افزایش قیمتی صورت نگیرد اما در برخی از واحدها از جمله پردیس ارزش افزوده صورت گرفته است .

مدیر عامل عمران شهرهای جدید ادامه داد: تلاش و برنامه ریزی ما این است که امسال مسکن مهر را تمام کنیم اما بخشی از اینها با مشکلات حقوقی مواجه شده زمین هایی که در دولت قبل مسکن مهر در آنها ساخت و ساز شده اکنون معارض پیدا کرده است ضمن اینکه برخی جاها پیمانکاران نیز ادعاهایی دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها