کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصویر هواپیمایی که جاده قدیم تهران- پردیس را بست


کد خبر : ۲۳۵۱۷سه شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۴۰۱۲۱۳۷ بازدید

در حالی روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری عامل ترافیک صبح امروز جاده قدیم تهران-پردیس را حمل بال هواپیما اعلام کرده بود که تصاویر حکایت ...
تصویر هواپیمایی که جاده قدیم تهران- پردیس را بستتصویر هواپیمایی که جاده قدیم تهران- پردیس را بست

در حالی روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری عامل ترافیک صبح امروز جاده قدیم تهران-پردیس را حمل بال هواپیما اعلام کرده بود که تصاویر حکایت از این دارد حمل یک فروند هواپیما عامل بروز ترافیک سنگین در این محور شده بود.

صبح امروز تسنیم از ترافیک سنگین محور قدیم تهران-پردیس به دلیل متوقف شدن خودرو حامل یک فروند هواپیما خبر داد. یکی از مخاطبان تسنیم در این باره گفته بود:صبح امروز به‌دلیل توقف خودرو حامل یک فروند هواپیما در حاشیه جاده قدیم تهران ــ پردیس، ترافیک این محور بسیار سنگین شده است.

وی با بیان اینکه پلیس راه در این محور هیچ اقدامی برای رفع این ترافیک انجام نمی‌دهد، تصریح کرد: با توجه به وجود مراکز آموزشی، دانشجویان و همچنین کارمندان دولتی در این محور تردد زیادی دارند.

وی ادامه داد: مشخص نیست چرا ماشین حامل این هواپیما این ساعت روز در حاشیه جاده متوقف شده و پلیس هم اقدامی برای رفع ترافیک آن انجام نمی‌دهد.

این در حالی بود که حدود سه ساعت بعد مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب حمل هواپیما با خودرو به تسنیم گفت: ترافیک جاده قدیم پردیس تهران به دلیل حمل بال هواپیما و خراب شدن ماشین حامل این بال بوده است نه هواپیما.

رضا جعفرزاده اظهار کرد: آنطور که از تمام منابع پرسیده‌ام یک ماشین حمل بال هواپیما در جاده قدیم پردیس تهران دچار مشکل فنی شده و این مسئله باعث بروز ترافیک در این محور شده بود.

وی با بیان اینکه این مسئله را از مرکز کنترل شرکت فرودگاه‌ها نیز پیگیری کرده‌ام، گفت: از مسئولان سازمان هواپیمایی نیز در این رابطه سوال پرسیدم که اعلام کردند مشکل بوجود آمده مربوط به حمل بال هواپیما بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که این بال متعلق به چه هواپیمایی بوده است تصریح کرد: در این باره اطلاعی ندارم.

به گزارش تسنیم، اما تصاویر منتشر شده از ترافیک صبح امروز  حکایت از آن دارد که حمل هواپیما باعث بروز ترافیک سنگین در محوز قدیم تهران-پردیس شده است نه حمل بال هواپیما. مشخص نیست این هواپیمای بدون بال که سوار بر کامیون است متعلق به کدامیک از شرکتهای هواپیمایی بوده، چراکه قسمت مربوط به نام ایرلاین بر بدنه هواپیما پوشانده شده است، ولی برخی خبرهای حاکی است این هواپیما از نوع ایلیوشین در حال حمل به مرکز پارک علم و فناوری پردیس بوده است.

نکته جالب توجه طی چند ساعت اخیر  تکذیب خبر حمل هواپیما توسط برخی رسانه ها بود، بدون آن که خبر مذکور را در رسانه متبوع خود منتشر کرده باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها