کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

بالاترین امتیاز ایمنی برای ب‌ام‌و X1

کدخبر:۲۳۴۹۵سه شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۳۶۴۸۶۰ بازدید

نسل دوم ب‌ام‌و X1 که پاییز سال گذشته به عنوان مدل سال 2016 در امریکای شمالی معرفی شده، به‌تازگی توانسته است که به بالاترین سطح ...
بالاترین امتیاز ایمنی برای ب‌ام‌و X1

پدال- نسل دوم ب‌ام‌و X1 که پاییز سال گذشته به عنوان مدل سال 2016 در امریکای شمالی معرفی شده، به‌تازگی توانسته است که به بالاترین سطح ایمنی مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های امریکا موسوم به Top Safety Pick Plus دست پیدا کند. این عنوان در حالی برای این کراس‌اور کامپکت به دست آمده که طراحی جدیدش، عملکرد آن را در تست تصادف هم‌پوشانی کوچک ارتقا بخشیده است.

ب‌ام‌و X1 در این تست، پس از قبول یک فرورفتگی به عمق 10 سانتی‌متر در قسمت پایین لولای در و پنل ابزارها، نمره «خوب» دریافت کرده است.
 


اگر بخواهیم مقایسه‌ای در اختیار داشته باشیم، نسل قبلی این خودروی آلمانی که توسط مهندسان IIHS مورد ارزیابی قرار گرفته، حدود ۴۰ سانتی‌متر نفوذ در ناحیه پاها تجربه کرده و پای راست آدمک قطع شده است. در نتیجه، مدل قبلی X1 در تست هم‌پوشانی کوچک، نمره «مرزی» را کسب نموده است.


s8u9rsdkwjzshflgemj.jpg


نسخه جدید ب‌ام‌و X1 در عین حال، در تست‌های هم‌پوشانی متوسط جلو، جانبی، مقاومت سقف و محافظت از سر، همانند مدل قبلی، نمره «خوب» داشته است. همچنین سیستم هشدار برخورد از جلو، معیارهای سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های امریکا (NHTSA) را برآورده کرده و در نتیجه، بالاترین امتیاز ایمنی IIHS را نصیب X1 کرده است.


سیستم‌های استانداردی چون کنترل کشش داینامیک، کنترل پایداری داینامیک، کنترل ترمز در پیچ، دستیار ترمز خشک، برنامه‌های TeleService و Assist eCall، در کنار آپشن‌هایی چون سیستم کاهش اثر برخورد شهری، هشدار انحراف از خط و هشدار برخورد از جلو همراه با هشدار عابر پیاده، از جمله امکانات ایمنی ب‌ام‌و X1 جدید به شمار می‌روند.
 

همراه مکانیک



دیدگاه ها

محمد: 1395/3/1110:24:02،
123
18
این که کاملا مشخصه. نیاز نبود یه ب ام و نازنین رو داعون کنن که
mohsen: 1395/3/1110:59:17،
67
12
سلام
طبق جديدترين ادعاي مسولان ايران خودرو و سايپا ، اين دو شرکت قراره در آينده نزديک براي تست ايمني خودروهاشون به جاي آدمک از انسان استفاده کنند.
و اين نشون ميده تحولي عظيم در اين دو شرکت در حال رخ دادن هست.

فکر کن . خخخخخ

تمایل : 1395/3/1110:59:45،
39
14
عملکرد آن را در تست تصادف فوق العاده است.
اووووووووف
شکور: 1395/3/1111:49:22،
23
15
ای بی انصاف کارخونه ای که همه خدماتت رو برا بچه پولدار میزنی یکی از این سیستمها رو هم رو ماشین آدم ضعیف بزار مگه ما آدم نیستیم. همش ما کارگر بدبخت باید نفله بشیم همیشه ما گوشت دم توپ هستیم موقع خوردن درو رومون میبندن تا از اجر معنوی کار کم نشه این کجای قرآن اومده؟
فرزاد: 1395/3/1115:02:54،
25
10
آقا محسن کارخونه های بنز و ب ام و خیلی از ایران خودرو و سایپا تو این زمینه عقب ترند چون ایران خودرو و سایپا سالهاست که در تست تصادفات واقعی و جاده ای دارند از آدم واقعی استفاده میکنند!!!
amin: 1395/3/1116:07:21،
27
18
هیچ شرکتی به گرد بی ام و نمیرسه.هر ماشینی میسازه میشه اسطوره مثل 2002 سری سه e46 وe92و...هر کی میگه غیر اینه بیاد ثابت کنه.
A4: 1395/3/1116:19:14،
29
9
من حاضرم بجای آدمک تو ماشین قرار بگیرم!!!!!
ایرانی: 1395/3/1116:52:15،
19
13
طبق جديدترين ادعاي مسولان ايران خودرو و سايپا ، اين دو شرکت قراره در آينده نزديک براي تست ايمني خودروهاشون به جاي آدمک از زندانیان اعدامی و کسانی که مایل به خودکشی هستند، استفاده کنند.
و اين نشون ميده تحولي عظيم در اين دو شرکت در حال رخ دادن هست.
sepehr: 1395/3/1110:25:21،
75
15
لطفا تستی از ایمنی خودروهای داخلی هم بذارید
خیلی ممنون
بابک: 1395/3/1110:25:38،
39
15
خداییش حرفی واسه گفتن نمی مونه
نخ: 1395/3/1110:40:05،
38
12
BMW یکی از موفقترین شرکت هایست که از استراتژی مدل های ارزان در یک سری مثلا X خود جهت وفاداری مشتری برای خریدهای بعدی و بالتر بکار میبرد البته در ایران قیمت های فضایی کاذب مانع از دستیابی کامل این استراتژی میشود ، بااین وصف کوچکترین کم و کاستی در کیفیت قائل نمیشود ! درود بر مسئولینی که برای سربلندی مردماشان تلاش خستگی ناپذیر توام با انگیزه بالا را هدیه میکنند؟
کیتا: 1395/3/1112:07:58،
22
9
مدل ارزان ؟؟؟؟؟؟؟؟
برای ایرانی ها با درآمد متوسط حتی فکر کردن دربارش درست نیست .
بهزاد: 1395/3/1110:42:51،
44
12
فقط پراید ایمنی بالا مستحکم شما سوارشو بزن به کمپرسی اگه زنده موندی؟
محمد: 1395/3/1110:55:53،
31
30
هر ماشینی بزنه به کمپرسی نابود میشه. مرد مومن یه ماشین 1 تنی می زنه به یه کامیون 12 تنی با اون سرعت طبق قوانین فیزیک نیرویی که بهش وارد میشه وحشتناکه, نکنه انتظار داری تانک سوار بشی که چیزیش نشه ؟؟؟؟؟
فرزاد: 1395/3/1115:05:18،
24
15
آقا محمد اون مانعی که تو این فیلم بود شاید از کامیون محکم تر باشه! چون کامیون روی چرخه یه تکونی میخوره عقب میره و بخشی از این نیرو گرفته میشه ولی این مانع محکم ایستاد سر جاش! یعنی نیروی عکس العمل صددرصد به ب ام و وارد شده!
پ به فردا: 1395/3/1123:49:44،
13
12
برادر من اظهار نظر نکنی نمیشه ؟ مانع ثابت طبق قوانین فیزیک تقریبا در حد همون نیرویی که وارد می کنی رو بهت وارد می کنه. حالا حساب کن ببین یه کامیون 12 تنی که داره 80 کیلومتر سرعت میره چه نیرویی داره وقتی می زنه بهت. فرمول هاش رو توی دبیرستان هم یاد همه دادن, شما لازم نیست انتگرالی هاش رو در طی زمان حساب کنی, همون فرمول دبیرستانی رو به کار ببر دستت میاد نیروش چند برابره !
غضنفر: 1395/3/1110:44:31،
46
15
ماشین دوم هم با افتخار : پراید 131
این جایزه را سایپا به روح جانباختگان پراید سوار ایران تقدیم کرد
man: 1395/3/1110:47:45،
22
54
بی ام و x1 +
لکسوس NX200T -
حامد: 1395/3/1110:52:01،
39
20
فقط آلمان و ماشن آلمانی خدا قوتتتتتتتتتت
علی: 1395/3/1117:13:57،
21
10
lexus nx200t رو باید با BMW X3 مقایسه کنی نه X1
امیر: 1395/3/1111:20:49،
41
8
درود بر ب ام و , درود بر تویوتا , درود بر همگی خودروسازان
جهانی که هدفشان تلاش بی وفقه برای بالا بردن ایمنی
خودروها تا مرگ سرنشینان خودرو در اثر تصادف را به حداقل برسانند درست نقطه مقابل خودروسازان داخلی
که تولید می کنند به هر بهایی!!!!!!!! بدون کوچکترین
فاکتور در کیفیت و ایمنی!!
ممد: 1395/3/1111:58:27،
14
40
عمر دست خداست. این تست ها بی خودیه!
فرزاد: 1395/3/1112:57:31،
28
12
خدا عقل هم داده که مواقع ضروری ازش استفاده کنی و آکبند نگهش نداری!
ایرانی: 1395/3/1112:53:26،
26
12
آخه ماشین هم اینهمه نازنین ... آدم حظ میکنه نیگاش میکنه . یه رینگش به کل ایران خودرو و سایپا می ارزه ....
ن ن ن : 1395/3/1113:15:33،
24
12
اینکه به بهانه ساخت خودرو ارزان برای طبقه ضعیف جامعه سازندگان خودرو از فاکتورهای ایمنی کم کنن واقعا خیانت نابخشودنیه.چون جون یک آدمی که ماشین 50 هزار دلاری سوار میشه مسلما ارزش بیشتری از کسی که ماشین 10 هزار دلاری سوار میشه نداره.
نمونه اش ماشینهای اروزن قیمت بازار هند که ظاهرا قراره تو مملکت ما هم تولید بشن که 0 ستاره ایمنی کسب کردن.
ویروگردی: 1395/3/1114:16:28،
25
25
206 هم 4 ستاره ایمنی داره و معمولن سرنشین زنه می مونه مگه با گارد ریل یا کامیون تصادف کنه که در این صورت فرق زیادی با ب ام وه x1 نمی کنه
البته هر دو بعد تصادف دیگه ماشین بشو نیستن
نادرجون: 1395/3/1200:21:28،
16
14
٤ ستاره ٢٠٦ خيلي قديميه منتايج قبل از ٢٠٠٠ ٥٠ درصد كم كني درست ميشه
٢٠٦. تست جديدش ١ و ٢ ستاره گرفت البته اينم براي دو س سال پيش بود
ویرو گردی: 1395/3/1206:53:23،
16
14
نادر

چرا دروغ می گی؟ هیچگاه این تست جدیدن انجام نگرفته و تنها نتایج سال 200 موجود هست

اینم لینکش:

http://www.euroncap.com/en/results/peugeot/206/15524

در ضمن مشکل مملکت ما وجود امثال شماست که حجم زیادی از اطلاعات دروغ رو منتشر می کنین.

چطور یکباره 50% از ایمنی این خودرو کم شده؟!!
نادر: 1395/3/1211:24:51،
17
13
مینی مشکل از جهل امثال شما نیست که علم و دانش کافی رو ندارید و اظهار نظر مکینید

206 تست یورو نکپ 2در و 946 کیلوگرم وزن دارد 206 4درب با وزن خیلی بالاتر هست، اصلا ربطی به ماشین 206 4 در ما نداره عزیزم :)

برای ماشین با 4درب (2064 درب) با وزن بیشتر و بدنه متفاوت و با 2 ایربگ در لاتین ان کاپ تست شده و 2ستاره گرفته و بدون ایربگ 1ستاره گرفته
اینجا ماشین رو بزار رو 207 که همون 206 4 درب ماست به شکلش نگاه کنی متوجه میشی 206 ماست که 207 نامگزاری شده (شاید شبیه 207 آی) چون 207 بهتر از 206 هست نه بدتر

http://www.latinncap.com/en/search-results

در مورد اون 50 درصد هم مقاله یورو انکپ رو بخون تست های سال 2000 اصلا 80 درصد متفاوت هستند با جدیدها
ویرو گردی: 1395/3/1219:01:00،
13
11
لینک رو گذاشتم مستند بخونی و دوباره ادعای قبلی رو تکرار نکنی که کردی....برا اونایی که بهت مثبت دادن متاسفم
نادر: 1395/3/1220:56:03،
18
11
عزيزم اون لينكي ك شما گذاشتي براي ٢٠٦ دو در هست تو تصويرش ببين وزنش هم نهصدو خورده اي كيلوگرم هست تو فايل pdf "" كه اصلا ربطي به ٢٠٦ ما نداره "" براي ما ٤ درب هست با وزن خيلي بيشتر از اون ،كه تستش تو لاتين ان كپ انجام شده و لينكش موجوده گذاشتم براي شما

كلا تو بحث تست تصادف وزن خيلي مهم هست چون نيروي ايمپكت برابر با وزن ضرب در سرعت و ساختار بدنه هم ك كاملا متفاوت هست و اون هم بي تاثير نبوده كه ٢ ستاره بگيره
alireza: 1395/3/1200:33:12،
19
16
تو متن قبل که جناب ایرانجیب گفتین سانتافه 2017 بالاترین ایمنی و گرفته شاید روزانست:)
نادر جون: 1395/3/1210:10:44،
19
15
مطمینی مشکل از جهل امثال شما نیست که علم و دانش کافی رو ندارید و اظهار نظر مکینید

206 تست یورو نکپ 2در و 946 کیلوگرم وزن دارد 206 4درب با وزن خیلی بالاتر هست، اصلا ربطی به ماشین 206 4 در ما نداره عزیزم :)

برای ماشین با 4درب (2064 درب) با وزن بیشتر و بدنه متفاوت و با 2 ایربگ در لاتین ان کاپ تست شده و 2ستاره گرفته و بدون ایربگ 1ستاره گرفته
اینجا ماشین رو بزار رو 207 که همون 206 4 درب ماست به شکلش نگاه کنی متوجه میشی 206 ماست که 207 نامگزاری شده (شاید شبیه 207 آی) چون 207 بهتر از 206 هست نه بدتر

http://www.latinncap.com/en/search-results

در مورد اون 50 درصد هم مقاله یورو انکپ رو بخون تست های سال 2000 اصلا 80 درصد متفاوت هستند با جدیدها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل