کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بالاترین امتیاز ایمنی برای ب‌ام‌و X1


کد خبر : ۲۳۴۹۵سه شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۳۶۵۰۷۷ بازدید

نسل دوم ب‌ام‌و X1 که پاییز سال گذشته به عنوان مدل سال 2016 در امریکای شمالی معرفی شده، به‌تازگی توانسته است که به بالاترین سطح ...
بالاترین امتیاز ایمنی برای ب‌ام‌و X1بالاترین امتیاز ایمنی برای ب‌ام‌و X1

پدال- نسل دوم ب‌ام‌و X1 که پاییز سال گذشته به عنوان مدل سال 2016 در امریکای شمالی معرفی شده، به‌تازگی توانسته است که به بالاترین سطح ایمنی مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های امریکا موسوم به Top Safety Pick Plus دست پیدا کند. این عنوان در حالی برای این کراس‌اور کامپکت به دست آمده که طراحی جدیدش، عملکرد آن را در تست تصادف هم‌پوشانی کوچک ارتقا بخشیده است.

ب‌ام‌و X1 در این تست، پس از قبول یک فرورفتگی به عمق 10 سانتی‌متر در قسمت پایین لولای در و پنل ابزارها، نمره «خوب» دریافت کرده است.
 


اگر بخواهیم مقایسه‌ای در اختیار داشته باشیم، نسل قبلی این خودروی آلمانی که توسط مهندسان IIHS مورد ارزیابی قرار گرفته، حدود ۴۰ سانتی‌متر نفوذ در ناحیه پاها تجربه کرده و پای راست آدمک قطع شده است. در نتیجه، مدل قبلی X1 در تست هم‌پوشانی کوچک، نمره «مرزی» را کسب نموده است.


s8u9rsdkwjzshflgemj.jpg


نسخه جدید ب‌ام‌و X1 در عین حال، در تست‌های هم‌پوشانی متوسط جلو، جانبی، مقاومت سقف و محافظت از سر، همانند مدل قبلی، نمره «خوب» داشته است. همچنین سیستم هشدار برخورد از جلو، معیارهای سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های امریکا (NHTSA) را برآورده کرده و در نتیجه، بالاترین امتیاز ایمنی IIHS را نصیب X1 کرده است.


سیستم‌های استانداردی چون کنترل کشش داینامیک، کنترل پایداری داینامیک، کنترل ترمز در پیچ، دستیار ترمز خشک، برنامه‌های TeleService و Assist eCall، در کنار آپشن‌هایی چون سیستم کاهش اثر برخورد شهری، هشدار انحراف از خط و هشدار برخورد از جلو همراه با هشدار عابر پیاده، از جمله امکانات ایمنی ب‌ام‌و X1 جدید به شمار می‌روند.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها