کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک

کدخبر:۲۳۳۴۹یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸:۴۷۷۷۰۲ بازدید

در این نوشته 10 کراس‌اوور و شاسی‌بلند کوچک برتر سال 2016 را به انتخاب نشریهٔ اتو اکسپرس از نظر می‌گذرانیم. با ترکیب کاربردهای ...
پدال- شاهین احمد زاده: در این نوشته 10 کراس‌اوور و شاسی‌بلند کوچک برتر سال 2016 را به انتخاب نشریهٔ اتو اکسپرس از نظر می‌گذرانیم. با ترکیب کاربردهای هاچ‌بک‌ها و استایل شاسی‌بلندها، کراس‌اوورها به وجود آمدند و این سگمنت در حال حاضر از فروش قابل‌توجهی برخوردار است.

بخش کلیدی این موفقیت به کارایی و مصرف کم نسخه‌های دوچرخ محرک بازمی‌گردد که تجربهٔ رانندگی شبیه خودروهای سدان را با مصرف مشابه سوخت و هزینه‌های کلی به نمایش می‌گذارند. امروزه دیگر آن تصور قدیمی دربارهٔ شاسی‌بلندهای قدیمی با مصرف زیاد سوخت وجود ندارد و خریداران امروزی از منافع این‌گونه خودروها استفاده می‌کنند.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

وقتی همهٔ این قطعات پازل را کنار هم می‌گذارید، جای شگفتی نیست که بهترین کراس‌اوورها انتخاب بسیار مناسبی برای عموم محسوب می‌شوند. بسیاری از خودروهای جذاب حاضر در این سگمنت نظیر نیسان قشقایی، اشکودا یتی و مزدا CX-5 برخی نکات کلیدی را به اشتراک می‌گذارند: فضای داخلی زیاد، پیشرانه‌های کم‌مصرف و قابلیت اطمینان مناسب.

موفقیت کراس‌اوورهایی نظیر نیسان جوک، پژو 2008 و مینی کانتری‌من هم باعث گسترش این خودروها که بر پایهٔ سوپرمینی ها شکل‌گرفته‌اند شده است. این خودروهای کوچک فرمول موفقیت را به سطحی دیگر برده و حتی هزینه‌های رانندگی کمتری را دارند اما باید گفت که در مقایسه با کراس‌اوورهای بزرگ‌تر، این خودروها فضای کمتری دارند.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

در مورد همهٔ خودروها این مورد صادق است که شما نیاز دارید تا هدفتان از خرید یک نوع خاص از خودرو را معین کنید. اگر در شهر تردد می‌کنید و اصلاً به فکر آفرود نیستید، باید دنبال کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل کم‌مصرف باشید. به‌علاوه، کراس‌اوورهای مجهز دو دیفرانسیل گران‌تر هستند و از مصرف سوخت زیاد رنج می‌برند.

ممکن است فکر کنید که برای به دست آوردن حداکثر کارایی پیشرانه‌های دیزلی مناسب‌تر هستند اما خیلی شتاب‌زده عمل نکنید، به پیشرانه‌های بنزینی نیز نیم‌نگاهی داشته باشید. پیشرانه‌های بنزینی مدرن بیش از همهٔ زمان‌ها بهینه شده‌اند و هزینه‌های کمتری نسبت به گونه‌های دیزلی دارند. درهرحال، انتخاب شما هر چه که باشد اما باید گفت که این کلاس خودرویی روزبه‌روز به توسعه و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

1- رنو کجار

پیش‌ازاین فکر می‌کردیم که قشقایی بهترین کراس‌اوور این کلاس است اما با آمدن کجار معادلات عوض شد. شکی وجود ندارد که کجار در زمینه‌های بسیاری خبره است، از طراحی کلی گرفته تا محیط داخل کابین. در مواردی مانند گیربکس و شاسی، کجار و قشقایی طبیعتاً به‌طور یکسان عمل می‌کنند.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

کجار نسبت به قشقایی طراحی گیراتری دارد. این خودرو همچنین اندکی بزرگ‌تر از خودروی نیسان بوده که این مهم به لطف نمای اورهنگ عقب حاصل شده و باعث افزایش فضای بار گردیده است. به لطف صفحه‌نمایش متفاوت و مواد باکیفیت استفاده شده، کابین کجار حس اسپرت تری دارد.

در جاده دو خودرو بسیار شبیه هم هستند و پیشرانهٔ 1.5 لیتری دیزل با 109 اسب بخار قدرت انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. مصرف سوخت 3.1 لیتر در هر صد کیلومتر برای این خودرو ثبت می‌شود که بسیار مناسب است. این خودرو در مقایسه با قشقایی اندکی ارزان‌تر نیز هست.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

2- نیسان قشقایی

قشقایی که جزو پرفروش‌های نیسان است مسلماً مخترع این کلاس محسوب می‌شود. قشقایی طیف وسیعی از تکنولوژی‌ها را با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی ترکیب کرده و به همراه گیربکس‌های دستی و اتوماتیک خودرویی دل‌چسب را ارائه نموده است.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

نیسان تلاش سختی داشته تا قشقایی امن و راحت باشد. سواری خودرو محکم و سفت است اما هرگز احساس ناراحتی به سرنشینان منتقل نمی‌شود. علیرغم اندازهٔ بزرگ این خودرو، قشقایی مزیتی دربارهٔ فضای کابین ندارد. با این وجود هنوز هم فضای زیادی برای پاها و سر سرنشینان عقب وجود دارد.

استفاده از ترمزدستی الکترونیکی باعث باز شدن فضای کنسول مرکزی شده و جا برای قرار دادن اشیا فراهم شده است. این خودرو بسیار اقتصادی بوده و خصوصاً با پیشرانهٔ 1.5 لیتری دیزلی که مصرف 3.2 لیتری دارد انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

3- سیتروئن C4 کاکتوس

سیتروئن تلاش کرده تا با عرضهٔ این خودرو تکانی به کلاس بدهد. کاکتوس که بر پایهٔ C3 ساخته شده از نمایی برجسته و کابینی خلاقانه با قیمتی اغواکننده سود می‌برد که در سال 2014 در میان برندگان قرار داشته است.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

با قیمت آغازی 18 هزار دلاری،C4 کار را تمام می‌کند. این خودرو بیش از آنکه هندلینگی تیز داشته باشد، بر راحتی سواری تأکید داشته و فلسفهٔ ساخت آن به کاهش وزن و هزینه‌های رانندگی برمی‌گردد.

داخل خودرو برخی علائم کاهش وزن مشاهده می‌شود از جمله صندلی‌های عقب یک‌تکه. کم‌مصرف‌ترین نسخه، مدل BlueHD 100 است که از تایرهایی با مقاومت چرخشی بسیار کم استفاده می‌کند و مصرف سوخت باورنکردنی 2.58 لیتر در هر صد کیلومتر را دارد.
ترکیب هزینه‌های کم رانندگی و قیمت ارزان باعث کسب رتبه‌ای مناسب برای کاکتوس شده است.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

4- هیوندای توسان

توسان شبیه هیوندای سانتافهٔ کوچک شده است و احساسی فراتر از برند خود دارد.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

نمای بیرونی خودرو جای بحثی ندارد هرچند که کابین توسان به‌اندازهٔ کجار جذاب و مدرن نیست؛ اما به‌جای آن، توسان کاربردی بودن خود را به نمایش می‌گذارد و فضای زیاد داخلی آن از برخی رقبا پیشی می‌گیرد. در حقیقت توسان در میان اولین‌های این کلاس در بحث فضای صندوق و سرنشینان قرار دارد و به‌راحتی می‌تواند سه سرنشین بالغ را در صندلی عقب جای دهد.

هر دو نوع پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در دسترس هستند اما نسخه‌های دیزلی کم‌مصرف و نرم گزینهٔ مناسب‌تری محسوب می‌شوند. اگر نظر ما را می‌خواهید، پیشرانه‌های 1.7 لیتری 113 اسب بخاری و 2 لیتری 182 اسب بخاری انتخاب‌های مناسبی هستند. نسخهٔ 1.7 لیتری توسان مصرف سوخت 3.8 لیتری دارد.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

5- مزدا CX-5

این خودرو در سال‌های 2012 و 2013 به‌عنوان بهترین کراس‌اوور سال اتو اکسپرس شناخته شده است. بنابراین حریف قدری به حساب می‌آید. مزدا از تکنولوژی Skyactiv در CX-5 استفاده نموده و در مدل‌های دیزلی به مصرف سوخت 3.8 لیتری دست‌یافته است.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

تمرکز بر روی اقتصادی بودن باعث کاهش لذت رانندگی نشده است. با 503 لیتر فضای صندوق که با تا شدن صندلی‌ها به 1620 لیتر هم می‌رسد،CX-5 کاربردی بودن خود را نشان می‌دهد. مزدا به خاطر قابلیت اطمینان ساخته‌هایش مشهور است بنابراین مشکلات این خودرو انگشت‌شمار خواهند بود.

در مباحثی همچون توانایی آفرود، مدل‌های دو دیفرانسیل CX-5 اکثر رقبای هم‌تراز را شکست می‌دهند.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

6- داچیا داستر

با قیمت آغازی 12900 دلاری، داستر یک اعجوبه است؛ اما این کراس بیش از این‌ها در چنته دارد و برخلاف ابعاد کوچکش، فضای زیادی را در اختیارتان می‌گذارد. به این موارد توانایی آفرود خوب در مدل‌های دو دیفرانسیل را نیز اضافه کنید.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

با این قیمت واضح است که فضای داخل کابین احساس ارزانی را ایجاد می‌کند. تجهیزات چندانی نیز وجود ندارد اما به‌جای آن فضای کافی برای سه نفر در عقب وجود دارد و فضای بار 475 لیتری آن قشقایی را پشت سر می‌گذارد.

پیشرانهٔ 1.6 لیتری بنزینی و 1.5 لیتری دیزلی از طرف رنو تدارک دیده شده‌اند بنابراین مشکلی از این بابت وجود ندارد. مسلماً نسخهٔ دیزلی تک دیفرانسیل پاک‌ترین گزینه است و مصرف سوخت 3.6 لیتری را نشان می‌دهد.

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

7- اشکودا یتی

یتی یک کراس‌اوور با دوام و قابل‌اطمینان است و با مواردی همچون کیفیت بالای کابین، پیشرانه‌های کارا و قیمت مناسب انتخابی معقولانه به حساب می‌آید.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

پیشرانه‌های یتی با هر بودجه‌ای سازگار هستند. پیشرانهٔ 1.2 لیتر بنزینی برای کراس‌اووری همچون یتی کوچک به نظر می‌رسد. مدل‌های دو دیفرانسیل توانایی آفرود خوبی دارد و می‌تواند شاسی‌بلندهای بزرگ‌تر از خود را شرمنده کند.

ظاهر جعبه‌ای شکل یتی فضای زیادی را ایجاد کرده و فضای بار آن 416 لیتر حجم دارد و با خواباندن صندلی‌ها این فضا به 1580 لیتر می‌رسد. صندلی‌ها نیز قابل جدا شدن هستند هرچند فضای کاملاً مسطحی ایجاد نمی‌شود. به‌هرحال از حیث کاربردی بودن یتی نمرهٔ بالایی دریافت می‌کند.

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

8- کیا اسپورتیج

امروزه اسپورتیج رقیبی جدی برای کراس‌اوورهای این کلاس محسوب شده و بر پایهٔ پلتفرمی یکسان با توسان ساخته می‌شود.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

کیا همانند هیوندای سخت در تلاش است تا وجههٔ خوبی برای برند خود کسب کند و اسپورتیج قطعاً به این مهم کمک می‌کند. این خودرو سواری خوبی دارد و از فرمانی دقیق و رانندگی راحت سود می‌برد و پیشرانه‌های دیزلی آن به نرمی و انعطاف‌پذیری برادر خود یعنی توسان هستند. همانند توسان، بهترین عملکرد اسپورتیج به پیشرانهٔ 1.7 لیتر دیزل با مصرف 3.8 لیتری مربوط می‌شود اما هیچ‌کدام نمی‌توانند با مصرف سوخت تحسین‌برانگیز 3.17 لیتری کجار و قشقایی رقابت کنند. اسپورتیج با قیمتی خوب و تجهیزاتی مناسب عرضه می‌شود و از گارانتی 7 سالهٔ کیا نیز برخوردار است.

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

9- سوزوکی SX4 S-Cross

این خودرو یکی از تازه‌واردهای کلاس است و بر پایهٔ پلتفرم کاملاً جدیدی ساخته می‌شود که توانایی عرضه در دو نسخهٔ تک و دو دیفرانسیل را دارد. قیمت آغازی SX4 حدود 21 هزار دلار بوده که از برخی رقبا گران‌تر است.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
در بخش تجهیزات این خودرو ارزش مناسبی دارد و حتی مدل سطح پایین SZ3 از رینگ‌های آلیاژی، شیشه‌های برقی، کروز کنترل و کولر برخوردار است. در مدل‌های بالاتر نیز شاهد صندلی‌های گرم شوندهٔ چرمی، سانروف پانورامیک، سیستم ناوبری، دوربین‌های عقب و بلوتوث هستیم.

پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی نیز قابل سفارش هستند اما نسخهٔ بنزینی کمی ضعیف است. مدل دیزلی بسیار تواناست و مصرف سوخت 3.3 لیتری را نشان می‌دهد. هرچند سواری خودرو آزاردهنده بوده و در رانندگی‌های شهری کمی عصبانی نشان می‌دهد. نمای داخلی نیز حس ارزانی را تداعی می‌کند.

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
 

10- هوندا HR-V

اولین نسل HR-V پیشگام زمان خود بود و سواری یک سوپرمینی را با بدنهٔ شاسی‌بلند ترکیب کرده بود. متأسفانه هوندا در ادامه فوت کوزه‌گری خود را از یاد برد و این خودرو را با پیشرانهٔ دیزل عرضه نکرد.
 
بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

HR-V در سال 2006 ناپدید شد اما در سال 2015 هوندا نسل جدید آن را به بازار فرستاد. نسل دوم بر پایهٔ سوپرمینی جاز ساخته شده و از پیشرانهٔ دیزل نیز بهره‌منداست. پیشرانهٔ 1.6 لیتری دیزل با 118 اسب بخار قدرت مصرف سوخت مناسب 3.4 لیتری را به نمایش می‌گذارد و موردعلاقهٔ ما است. پیشرانهٔ 1.5 لیتری بنزینی 128 اسب بخاری نیز وجود دارد که البته بنزین بیشتری را می‌سوزاند.

HR-V فضای داخلی زیادی دارد و در واقع با نیسان قشقایی رقابت می‌کند. هوندا این مدل را به خوبی تجهیز نموده و همهٔ نسخه‌ها از کروز کنترل و تهویهٔ مطبوع برخوردارند.

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016

بهترین کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای کوچک سال 2016
کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

علي: 1395/3/900:33:21،
86
30
يدونه رنو كجار و ي دونه هيوندا توسان و ي دونه سيتروئن كاكتوس و ي دونه نيسان قشقايي لوطفا
amiran: 1395/3/909:57:09،
77
28
اونوقت ملت باید تیگو و x60 سوار بشن
شراره: 1395/3/910:51:47،
64
28
فقط حسرت برای ملتی که روی گنج نشسته اند...
نخ: 1395/3/911:22:34،
34
25
خدایش ؟ همه اونهارو نمیتونی بگی ماشین های بدی هستن؟ اما یادمون باشه ما تو ایران با شرایط ایران باید ماشین کراس اور انتخاب کنیم ؟نه با سلیقه مردم اروپا؟ بنابراین نظر من اینه که حتما کراس اور دو دیفرانسیل باشه؟ تمام مصرف سوخت که اعلام شد یا دیزلیه یا و تک دیفرسیاله؟ تازه توربو هم داشته باشه به نظر من چون به روغن و بنزین با کیفیت وایسته و حساسه نباید تو ایران انتخاب کنیم؟ و اگر بدترین نظر رو هم نسبت به ماشین های کره ای داشته باشد ، مطمئنا تکنولوژی 10 سال گذشته تویو تا هم که داشته باشه و شما بهش ایمان داشید شمارو مجاب میکنه که گزینه عقلان ایه؟؟
مهرداد: 1395/3/911:46:32،
39
24
۱۸ هزار دلار یعنی یچیزی حدوده ۶۳ میلیون ، اونوقت ما با ۶۳ میلیون باید بریم جک و لیفان بخریم، واقعا واسه خودمون متاسفم، و جالب اینجاست که اگر این ماشین با تعرفه هم بخواد بیاد باید کمتر از ۱۲۰ میلیون باشه ولی نمیدونم چرا قیمت نجومی همیشه،
بب: 1395/3/900:36:09،
34
54
یک دیفرانسیل بودنشان واقعا حالگیره..حالا نمیشه دودیفر باشه و هزینه ش هم خیلی کنن...شاسی بلند یعنی چهار چرخ..
ناشناس: 1395/3/900:41:39،
131
37
اقای روحانی چرا مردم ایران نباید حق داشته باشند مثل بقیه مردم دنیا این خودروها را که اکثرا زیر 20 هزار دلار هستند به قیمت جهانی سوار شوند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا دلار را با وجود رقع تحریمها و بازگشت درامد نفتی سلبق ارزان نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا تعرفه ها را مثل ترکیه 6 درصد نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چراااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفر: 1395/3/910:21:06،
56
29
چون ایرانخودرو و سایپا که برای خودشونه ورشکست میشوند
محمد: 1395/3/910:53:13،
31
33
آقای روحانی بیشتر از من و شما دوست داره این کارا رو بکنه و جاودانه بشه ولی اگه از اقتصاد کلان کشور یه آمار و اطلاعات بگیرین با توجه به درآمد و هزینه سالانه کشور این توقعات عملی نیست. دولتی که توان پرداخت بدهی های خود که به گفته آقای جهانگیری حدود 400 هزار میلیارد هست نداره اونوقت این خواسته ها رویایی هستند. اگه دولت بتونه فقط بدهی هاش رو تسویه کنه بسیار در خروج از رکود تاثیر گزار هست.
SDN: 1395/3/900:59:54،
39
34
توسان و کیا فک کنم نسخه اروپایی بود چراغاشون خیلی قشنگ بود
matin: 1395/3/915:00:31،
24
23
يه كم فكر كنى ميبينى نسخه جديداشون هستن عشقم ! تو ايران هم دارن ميان
احمد: 1395/3/901:00:32،
56
28
اجازه دهید یازدهمین را من خدمت شما عزیزان عرض کنم.پژو 405 نون صاحبشو خیلی تمیز آجر میکنه با مصرف سوخت 14لیتر درهر 100کیلومتر.
بهار: 1395/3/901:12:04،
79
69
کیا اسپورتیج ++++++
هیوندا توسان -----
سروش: 1395/3/912:04:09،
24
44
فقط اسپورتيج تووو عشقه .....
ماشين شيك و با امكانات تر ار توسان ...
و جوان پسند و عالي...
مقایسه: 1395/3/901:31:19،
44
98
یه خودرو برای استفاده شخصی و خانواده و مسافرت و ...
پژو ۴۰۵---------
سمند +++++
سالار مشکینی: 1395/3/901:38:44،
61
48
ایول رنو... عاشقشم.دوتا از محصولاتش تو این لیست هستن.حالا یه عده بیان بگن کارمند نگین خودرو هستم.من خودم داستر دارم.واقعا حرف نداره.قبلش مگان مدل88 مونتاژ داشتم.شیرشو کشیدم آخ نگفت.خراب نشو.بی دردسر.جون سخت.6سال تمام هرجا بگی باهاش رفتم هرکار بگی باهاش کردم ،340هزارتا راه رفتم.موقع فروش با روز اولش تفاوتی نداشت.موتور و فنی نامبر وان..مگان ، محصول استثنایی و باکیفیت پارس خودرو بود.کاش پارس خودرو بجاى مزخرفات چینی ، داستر مونتاژ کنه.
negin khodro: 1395/3/910:32:20،
26
40
پس مشخص شد کارمند شرکت پارس خودرو هستید در قسمت فروش و بازاریابی
احسنت به آقا سالار: 1395/3/910:39:16،
38
40
آقا سالار گل گفتي.تو كشور ما تصور مردم از برند رنو ، همون رنو5 و رنو 21 و نهايتا ال 90.تازشم همين تصورشونم اگه باشه فعلا ال90 سلطان بازار خودروهاست.محصولات رنو تا كاركردهاي خيلي بالا راهشون به تعميرگاه نميفته.شهر بورسا نمايندگي رنو تركيه،يكعدد تاكسي مگان مدل سال 2002 تو ويترين گذاشته.صاحبش در مدت 14 سال ، روزانه 400كيلومتر مسير بين شهري تردد داشته.تا الان دو دفعه كيلومترشمارش صفر شده.يعني بيش از دو ميليون كيلومتر راه رفته."تكرار ميكنم"،بيش از دو ميليون كيلومتر راه رفته.موتور پلمب.دست نخورده.ليست تعميرات دوره ايشم پرينت گرفتن اونجا هست.4بار سرويس جلوبندي.9بار تعويض ديسك و صفحه كلاچ.12بار تعويض لنت جلو.8بار تعويض لنت عقب.3بار تعويض پمپ بنزين.... رنو انصافا تو خودروهاش بابت كيفيت قطعه سنگ تموم ميذاره.مگان واقعا خودروي بي دردسريه.نمونه ش خودروهاي مگان پليس ايران.نمونه اش مگانهاي پليس تركيه....
كاووس سهيلي: 1395/3/911:33:59،
27
28
سلام.مثل اينكه يه نفر بايد بره تركيه اونجا از نزديك با چشماي خودش ببينه بعد باورش بشه و بقيه هم حرفشو باور كنن.دمت گرم آقا سالار.من خودم مگان 88 مونتاژ دارم.البته كاركرد مگان من يك سوم كاركرد اون تاكسيه هستش خداييش بدون خرجه.بدون دردسره.استهلاكش خيلي كمه.تو اين مدت 7 سال 690هزار كيلومتر كار كرده.واقعا سرحاله.واسه پسرم دنبال يه مدل 91 يا 92 ميگردم كم كاركرد.بازم يه هفت هشت سال راحت براش كار كنه.
پدرام: 1395/3/901:46:44،
33
78
در بین اینها فقط 3 گذینه ی قابل اعتماد و ارزشمند وجود داره:
Nissan Gashghai
Honda HR-V
Mazda CX-5
بقیشون بزنند گاراژ
امیر: 1395/3/902:15:33،
34
36
راوفور پس کجاست؟؟
ُSaeed: 1395/3/908:34:40،
29
31
راو 4 جزو شاسی بلند های سایز کوچک نیست.
13: 1395/3/902:24:05،
33
31
توسان بیشتر پسند بود و نیسان
4lirez4: 1395/3/902:41:24،
50
23
عجبا پس دانگ فنگ ایرانخودرو اییده عال کوووووو؟ااون که موتوره ۲۰۶ روشرو میگم همون که تی یو فایوه ......ای خدا؟؟؟فقط خودت!
رضا ايرون: 1395/3/902:50:31،
72
26
جوانيمان با حسرت گذشت ،الهي مصوبانش خير نبينند
امیر: 1395/3/910:10:08،
26
30
مسبب داداش من
مارال: 1395/3/903:51:39،
44
25
پس دانگ فنگ H30 کراس کجاست!!؟
مجتبی : 1395/3/904:19:59،
39
28
قیمتها را نگاه کن گریه ت میگیره
علی: 1395/3/906:19:49،
36
37
سلام
قابل توجه دوستان که میگن ماشین کره ای ......
توسان و اسپورتیج جز 10 تا اول هستند در حالی که ژاپنی و آلمانی در کار نیست
این ماشین ها با گارانتی خوب و پیشرفت تحسین برانگیز جا خوب باز کردند .
Saeed: 1395/3/908:51:14،
39
43
دقیقتر به لیست نگاه کن
1- اروپا
2- ژاپن
3- اروپا
4- کره
5- ژاپن
6- اروپا
7- اروپا
8- کره
9- ژاپن
10- ژاپن
دو تا کره ای در مقابل 4 تا اروپایی و 4 تا ژاپنی. در ضمن در مورد آلمان بدلیل اینکه مردمش درشت تر هستن، کراس اور های سایز کوچک جایی زیادی نداره و به نظر میرسه اینها تو رنج قیمتی خودشون مقایسه شدن. والا کدوم آدم عاقلی پورش کاین رو ول میکنه اسپورتیج یا توسان رو انتخاب کنه.
...: 1395/3/919:52:18،
25
22
saeed
اینا شاسی های ارزون هستند نه لوکس و گرون
پورشه کاین جزو لوکس هاست
علی: 1395/3/908:00:39،
44
23
الان اینارو میزاری که بسوزیم و بفهمیم که چقد داغونیم و جهان سوم
سینا: 1395/3/908:38:36،
28
38
ام جی جی اس انگلیسی چرا نیست؟ دوستان نظرتون راجع به MG GS چیه؟
مارال: 1395/3/909:21:33،
38
28
خوبه و کیفیت قابل قبولی داره ولی قیمتش الکی بالاس.نمی ارزه.نهایت تا 120 می ارزه.
سینا: 1395/3/912:07:01،
26
32
مارال شما چقدر تجربه از GS داری؟ خیلی ازش خوشم اومده میخوام یکیشو بردارم. بیشتر به خاطر توان بالای موتور و شتاب بی نظیرش. اگر پیشنهاد بهتری در رنج 150 الی 180 داری بهم بگو لطفا.
وحید: 1395/3/913:28:25،
21
30
ام جی قطعاتش به ندرت یافت میشه.تو ایران هم چون فعلا جا افتاده نیست افت قیمت شدید داره کارکرده شم تقریبا میشه گفت اصلا مشتری نداره.
على : 1395/3/910:05:00،
34
31
رنو واقعأ عاليه. هم رديف رنو كجار رنو كپچره كه تو ايران موجوده و خيلى عاليه
وحید@@@@: 1395/3/910:12:43،
31
46
این رنو کپچر و داستر اینقد کوچیک هستند که آدم خجالت میکشه تو

شهر باهاش رانندگی بکنه.
برزو: 1395/3/910:28:18،
26
28
پس پاترول چرا توی لیست نیست؟
Aria: 1395/3/910:31:11،
28
24
فكر ميكنم اين مقايسه بين كراس آورهاي زير 22000 دلار بود كه البته همينا اگه وارد بشن به لطف دولت و گمرك و وارد كننده سودجو بين 165 تا 180 ميليون قيمت ميخورن كه با دلار 3500 تومني ميشه بيش از 51 هزار دلار!!!!

آقاي رييس جمهور محترم لطفا يكبار براي هميشه گمركي و تعرفه ها و عوارض ظالمانه رو براي خودروهاي زير 30000 دلار بياريد پايين و نام نيكي از خودتون بجا بزاريد.
امین: 1395/3/910:58:29،
27
35
تو چین که یکی از بزرگترین بازار های مصرف خودرو هست و انجا رقابت ازادی بین همه برنده وجود داره جک اس 3 میزان فروشش از همه اینها بیشتر بوده با فروش 200000 مورد در سال 2015. اگر باور ندارید به امار فروش اس یو وی ها در 2015 چین نگاهی باندازید.
سعید: 1395/3/911:05:09،
41
34
واقعا رنو کاجار یک چیز دیگست به ضخامت دیواره های جانبی در عکسی که درب عقب باز شده دقت کنین...... اونوقت 3.17 لیتر در 100 کیلومتر !!!! ..... اونوقت من مصرف شهری 13 لیتر 405 خودم را با ضخامت بدنه 0.5 میلیمتر ، کجای دلم بزارم ؟؟؟؟
جوونیم رفته،...صدام رفته..دیگه...گل یخ تو دلم جوونه کرده!!!!!
مهندس: 1395/3/912:27:39،
33
40
سانگ یانگ تیوولی رو فراموش کردن که بسیار عالیه.
کامیار: 1395/3/914:40:11،
26
29
احتمال زیاد هوندا کیفیتش از بقیه بهتره.
چون توی آمریکا هوندا بیشتر استفاده میشه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل