کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

کیا سراتو جدید ; زشت یا زیبای کره ای؟

کدخبر:۲۳۳۳۳شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۴۷۱۳۴۰۲ بازدید

کیا با ساختن سراتو توجهات زیادی را به خود معطوف نمود و تحسین کارشناسان را برانگیخت. حال سراتوی 2017 تر و تازه شده و با تجهیزات ایمنی ...
کیا سراتو جدید ; زشت یا زیبای کره ای؟

پدال- کیا با ساختن سراتو توجهات زیادی را به خود معطوف نمود و تحسین کارشناسان را برانگیخت. حال سراتوی 2017 تر و تازه شده و با تجهیزات ایمنی بیشتر، نمای خارجی و داخلی بهبود یافته و همان قیمت رقابتی قبل پا به میدان نهاده است.

در دو بررسی اخیری که انجام داده‌ایم، کیا سراتو نمره‌ی کلی 8 و 7.5 را به دست آورده که حاکی از رتبه‌ی بالای این خودرو است. قیمت خودرو نسبت به قبل بدون تغییر مانده و کیا به جایگاه رقابتی این خودرو امیدوار است. معنی گفته‌هایمان این است که شما می‌توانید سراتوی اتوماتیک را با 19990 دلار استرالیا صاحب شوید. سراتو در دو نوع بدنه عرضه می‌شود، چهار درب سدان و پنج درب هاچبک. تریم های چهارگانه‌ی این خودرو نیز عبارت‌اند از S،S پریمیوم،Si و SLi. تنها یک پیشرانه‌ی 2 لیتری و هر دو گیربکس اتوماتیک و دستی برای این خودرو در دسترس است.

مشهودترین تغییرات سراتو به ریزه‌کاری‌های سبک خارج خودرو مربوط است که نمای دینامیک‌تری را به ارمغان آورده و از مشی طراحی کنونی این خودروساز کره‌ای تبعیت می‌کند. حالا جلوپنجره‌ی برجسته‌تری وجود دارد که اساساً بالاتر قرار گرفته و بنابراین سراتو خشن‌تر به نظر می‌آید. این یک تغییر کوچک است اما وقتی نسل قدیم و جدید را کنار هم بگذارید این تغییر بیشتر به چشم خواهد آمد.
 

zlkdadz9km7o782jp03l.jpg

چراغ‌های جلو بلند و باریک هستند و بیشتر به طرفین کشیده شده‌اند. ورودی هوای پایینی باز طراحی شده و مه شکن‌ها را در خود جای داده است. در عقب، چراغ‌های دوباره طراحی شده به چشم می‌خورند که احساس گران‌تر بودن را منتقل می‌کنند. بسته به مدل خودرو، رینگ‌های فولادی 16 اینچی با قالپاق، 16 و 17 اینچی آلیاژی عرضه می‌شوند.
 

0o5c6kjxs7iexd6fpaou.jpg

کیا تِم تیره‌ی اروپایی کابین سراتو را حفظ کرده و مواد جدیدی در داشبورد، تریم های درب و کنسول به چشم می‌خورند. تغییرات داخلی باعث ایجاد نما و احساس با کیفیتی شده‌اند. کیا می‌گوید که ساختار صندلی‌ها همانند مدل قبلی است اما پوشش آن‌ها جدید بوده و برای مدل‌هایی که پوشش چرم استاندارد ندارند از طرح پوشش سخت استفاده کرده است. سراتوی پایه دوربین عقب ندارد اما از حسگرهای پارک جلو و عقب بهره مند است.
 

4v6eso7v8sckl095ew3j.jpg

درحالی‌که مدل پایه‌ی سراتو از سیستم صوتی ابتدایی استفاده می‌کند اما هنوز هم پورت USB و iPod به همراه بلوتوث وجود دارد و دکمه‌های تنظیم آن روی فرمان قرار گرفته است. خریداران مدل S و اتوماتیک می‌توانند سیستم صفحه لمسی 7 اینچی با اندروید اتو را سفارش دهند. سیستم اپل کارپلی نیز بعداً عرضه خواهد شد. دیگر تریم های سراتو به‌صورت استاندارد از این صفحه‌نمایش 7 اینچی و سیستم ناوبری استفاده می‌کنند.
 

6kkcg13ec3lwlmrbrf4.jpg

زیر کاپوت خودرو یک پیشرانه‌ی 4 سیلندر دو لیتری با زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها وجود دارد. این پیشرانه‌ی 4 سیلندر توانایی تولید 150 اسب بخار قدرت و 192 نیوتون متر گشتاور را دارد و در سیکل ترکیبی تنها 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند.
 

8rlccngpise4l3tv27pm.jpg

یک گیربکس 6 سرعته دستی (فقط در مدل S در دسترس است) و یک نسخه‌ی 6 سرعته ی اتوماتیک (در همه ی تریم ها) وجود دارد. سراتوهای اتوماتیک از سیستم انتخاب حالت رانندگی سود می‌برند که تنظیمات نرمال، اکو و اسپورت را فراهم می‌کند. سراتو SLi همچنین از شیفترهای تعویض دنده روی فرمان استفاده می‌کند. این شیفترها عملکرد خوبی دارند اما تصور نمی‌کنیم که خریداران زیادی از این ویژگی استفاده نمایند.

2017 Kia Cerato

بخش اعظمی از ارزش متقاعدکننده‌ی سراتو به تجهیزات ایمنی آن مربوط می‌شود. همه‌ی سراتوها از 6 ایربگ و پنچ ستاره ایمنی سود می‌برند. تریم Si سیستم‌های تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب را دریافت می‌کند و به تریم SLi سیستم‌های هشدار خروج از خط و هشدار برخورد جلو اضافه می‌شود. سیستم خروج از خط می‌تواند توسط سوئیچ قرار گرفته در داشبورد غیرفعال شود. دستیار صعود از تپه و کنترل پایداری به‌صورت استاندارد در همه‌ی مدل‌ها وجود دارد.
 

2017 Kia Cerato

ما طراحی و ارگونومی کابین را دوست داریم و حسی از کیفیت در کابین وجود دارد که لذت رانندگی طولانی‌تری را ایجاد می‌کند. موقعیت صندلی عالی است و فضای زیادی در ردیف دوم وجود دارد. ستون‌های خودرو ضخیم نیستند اما ستون A در برخی پیچ‌ها باعث اختلال در دید می‌شود. اکثر دکمه‌ها و کنترلرها از موقعیت بسیار خوبی برخوردار هستند.
 

2017 Kia Cerato

درحالی‌که استایل طراحی خارجی خودرو و به‌روزرسانی‌های کابین قطعاً باعث بهبود سراتو شده‌اند اما تغییرات واقعی سراتو به تنظیمات سیستم تعلیق آن مربوط می‌شود. کیا سیستم تعلیق خودرو را در جاده‌ها و موقعیت‌های متفاوتی آزمایش کرده و کیفیت سواری خودرو در جاده‌های پردست‌انداز قابل‌توجه است. آنچه بیشتر قابل ذکر است، حتی در مدل پایه، بالانس خوب سراتو در سرعت‌های بالا است و این خودرو دست اندازهای بزرگ‌تر را به خوبی جذب می‌کند.در حقیقت، رینگ‌های 16 اینچی سراتو رانندگی نرم‌تری را نسبت به نسخه‌های دیگر ارائه می‌دهند. نسخه‌ی گران‌تر با رینگ‌های 17 اینچی هنوز هم نرم و راحت است اما به خونسردی و آرامش مدل‌های پایه با رینگ‌های 16 اینچی نمی‌رسد.
در جلو فنرهای محکم‌تری بکار رفته که بنا به ادعای کیا، پاسخ‌های تیزی را در دور زدن‌ها نشان می‌دهد. متأسفانه کیا از لاستیک‌های نکسن در سراتو استفاده کرده و لاستیک‌های کانتیننتال دیگر در دسترس نیست. فنرهای جلوی سراتو باز تنظیم شده و بالانس بهتری را ایجاد می‌کنند و بوش‌های سخت‌تری نیز به آن اضافه شده است.
 

2017 Kia Cerato

چیزی که ما قطعاً حس کردیم آن است که سراتو پس از رد کردن دست‌اندازی بزرگ سریعاً خود را باز می‌یابد اما هیچ ناهنجاری و ناراحتی در داخل کابین حس نمی‌شود و راحتی خودرو آن چیزی نیست که از خودروی با این هندلینگ تیز انتظار داشته باشید.
 

2017 Kia Cerato

پیشرانه‌ی 2 لیتری سراتو نیز کارایی بالایی دارد اما به تلاش بیشتر برای رسیدن به دورهای بالا نیاز است. صدای پیشرانه در دورهای بالاتر کمی خشن و زننده بوده اما انتقال قدرت آن همیشه نرم و روان صورت می‌پذیرد. چند سال پیش کسی فکر نمی‌کرد که گیربکس اتوماتیک در این خودروها مشتری داشته باشد اما اکنون گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک سراتو انتخابی عالی است.
 

2017 Kia Cerato

در زمانه‌ای که هر یک دلار ارزش بالایی دارد، گارانتی کیا موجب اطمینان خاطر شماست. گارانتی 7 ساله به همراه پوشش کامل جاده‌ای پیشنهادی وسوسه‌انگیز است و رد کردن آن کاری سخت به نظر می‌رسد.
 

2017 Kia Cerato

مجبوریم تا تجربه‌ای کامل‌تر با همه‌ی تریم های سراتو داشته باشیم اما یک چیز کاملاً واضح است: نادیده گرفتن مدل پایه با قیمت زیر 20 هزار دلار واقعاً سخت است. این خودرو راحت و کاربردی بوده و تجربه‌ی رانندگی درگیر کننده‌ای دارد که بیش از بهای خود می‌ارزد. کیا سراتو به تحت تأثیر قرار دادن خود ادامه می‌دهد.


پرفورمنس و مصرف سوخت: 7
فضای کابین و راحتی: 8
تکنولوژی: 8.5
قیمت و تجهیزات: 9.5
سواری و هندلینگ: 8.5
امتیاز کلی: 8

همراه مکانیک



دیدگاه ها

اامیر: 1395/3/814:02:27،
585
24
واقعا خجالت داره نیو فیس 2017 ش اومد
سایپا داره 2010 رو مونتاژ میکنه اونم با 2/3 آپشن ها و قیمت تقریبا 1.5 برابر
آخه توهین به مردم دیگه مگه شاخ و دم داره ؟؟؟
عملا ی مشت گاو و گوسفند فرض شدیم

البته از ماست که بر ماست !!!
سلیقه: 1395/3/815:31:29،
55
164
سلیق ها متفاوته ولی من قبلا سراتو2012 داشتم از طرحش هم خیلی راضی بودم کیفیتش هم عالی بود مخصوصا تو شتاب تو صندلی فرو میرفتی به دلایلی فروختم ولی بعد از یه مدت که خواستم بخرم مدل جدیش اومد ولی نتوستم خودمو راضی کنم چون بنظره طرح اولش خیلی قشنگتر بود واسه همین اسپورتیج 2015 گرفتم.
بهروز: 1395/3/817:29:37،
146
70
اکسنت + + +

سراتو سایپا _ _ _
نیما: 1395/3/817:29:48،
84
30
فکر کنم شما قبل سراتو پیکان داشتی
سراتو هم که فروختی تیبا 1 خریدی !
محسن: 1395/3/822:28:19،
29
32
ماشین فقط المانی مثل ا او دی ب ام و
نوید: 1395/3/822:32:06،
29
36
خودرو ساخت کشور کره شاسی ضعیف نسبت به قیمت و مشخصات فنی متوسط داره در کل چینی و کره اش دهن سوزی نیست
خام نیستیم: 1395/3/823:19:45،
35
21
چرا کره ای ها و چینی ها 5 دقیقه یه بار یه شکل جدید میزنن و او بنده خدایی که ماشین قبلی رو داشت بیچاره میشه، میمونه و تامین قطعات و افت قیمت
مدام در حال کپی کاری از ماشین های اروپایی و امریکایی هستند
نخبه: 1395/3/900:20:26،
38
33
ماشین کره خوب نیست به نسبت به قیمتش ارزش نداره
AAA: 1395/3/814:03:35،
62
114
این زشته؟
فواد: 1395/3/814:07:38،
68
181
زشت شده
حجت: 1395/3/814:13:47،
49
248
من زشت ترین ماشینی که دیدم همین سراتو هست.
مصطفی : 1395/3/814:17:40،
139
37
کره توطراحی اوله ،اوه حواسم به سایپا نبود با انواع پرایداش.
masoud: 1395/3/814:18:50،
157
37
بسیاررررررررررررر زیباااااااااااا
یکی: 1395/3/814:21:15،
70
40
من شخصا جلوی ماشین را دوست داشتم ولی عقبش را نه به نظرم یکم بی روحه و زشت ولی نظر دوستان محترمه.
yuri: 1395/3/814:27:10،
91
43
ماشین کره ای هر نوعش خوشگله
قنبر: 1395/3/814:28:08،
33
129
ماشین های جدید به استحکام ماشین های قدیمی نمیرسن. خودم با بیوک زدم به یه هیوندا سپرش ترکید و از عقب رفت تو، یه خط رو سپر بیوک نیوفتاد انقدر محکمه و امن، این ماشینای اسباب بازی کره ای و ژاپنی همش تبلیغاته نه قدرت دارن نه استحکام
ali: 1395/3/815:29:14،
52
20


قنبر جان ...
اگه ایمن بود تا الان کارخونش تولید میکرد.....

احتمالا تکنولوژیش قدیمی شده.......

.
ممد: 1395/3/815:36:41،
83
15
شما با سواد خودت همه چیز رو می سنجی برای همین میای حرف های خنده دار میزنی.
باید اجزای ماشین خورد بشن تا ضربه به سرنشین وارد نشه، فقط اتاق ماشین هست که باید شکلش رو حفظ کنه تو تصادفات.
امین: 1395/3/816:14:15،
54
17
داداش سپر که ملاک نیست منم با یه پیکان سر چهارا زدم پشت یه سانتافه سپرش فرتی شکست ترک بزرگ خورد دلیل نمیشه که
مش عبدلي : 1395/3/819:45:21،
33
46
قنبر جان كره اي اسباب بازي واي نه ژاپني
همين سراتو يه آشغال واقعي هست ك هيچ حرفي. براي گفتن جلوي هم قد ژاپني حتي چيني هم نداره
خودشم: 1395/3/900:37:48،
25
18
پیشنهاد میکنم تست تصادف دو کادیلاک یکی مال 20-30 سال پیش و یکی جدید رو باهم ببینین که بفهمین جدید ها امن ترن یا قدیمی ها
arsenal: 1395/3/814:29:58،
53
17
نه به این شوری شور نه به این بی نمکی
چرا هر 3 سال عوض میکنن ماشینو آخه
امین: 1395/3/814:32:58،
72
18
جلوش شبیه اپتیما 2010 شده. نسل دهمشم بیاد باز سایپا همون مدل 2010 رو مونتاژ میکنه و 30 تومن گرونتر از 2017 میده بیرون
بب: 1395/3/900:58:53،
27
15
عالی گفتی..
علی: 1395/3/814:38:35،
66
28
هر روز بهتر از دیروز.چه خوش گفت کوروش بزرگ .:کردارنیک.پندارنیک.گفتارنیک. جوامعی که این سه اصل رو سرلوحه کارشون قرار بدن بی شک پیشرفت میکنن. انقدر این سخن زیباست که سردره سازمان ملل به نام سخن کوروش مزین شده
وحید: 1395/3/817:58:35،
50
17
داداش جسارت نباشه اون حرف مال پیامبر زرتشته نه کوروش!!
وحید: 1395/3/820:51:04،
35
17
اون شعری هم که سردر سازمان ملله، شعر سعدیه
شهرام: 1395/3/814:39:27،
108
18
جالب اینجاست که کارخانه سازنده (KIA) در مدل های جدید قیمت را تغییر نمی دهد و با قیمت قبل ارایه می شود ولی در ایران با 20 میلیون قیمت بالاتر عرضه می شود

((((((:

واردکننده موچکریم
Rabolf: 1395/3/821:05:15،
32
14
جالب تر اینجاست که در ایران یه فیس لیفت کوچولو میدن و اسم ماشین رو عوض میکنن و چند میلیون گرون تر میفروشن.

جالب تر ترش اینجاست که یه سری ها میخرن.

جالبتر تر ترش اینجاست که یک سری ها که این ماشین ها رو میخرن و میبینن ما تعجب میکنیم از تعجب ما تعجب میکنن.
ashkan: 1395/3/814:53:33،
62
29
دلار استرالیا 2500 تومنه، یعنی همچین ماشن خفنی دنده اتومات 2017 میشه 75 میلیون تومان !!!!!!!!!!
خدایا تا کی باید تو جهل و بدبختی زندگی کنیم؟؟؟؟
حق ما چیه؟؟؟؟
ناشناس: 1395/3/815:49:27،
56
16
چه جوری حساب کردی؟ 50 تومان میشه!
مرد: 1395/3/814:54:13،
46
17
با قیافه و امکانات جدیدتر ولی همون قیمت رقابتی سابق اونوقت اینا چراغ عقب و جلو ال لگن رو تغییر میدن با داشبورد اسمش رو که عوض میکنن هیچ قیمتشو رو هم دو برابر میخوان بندازن به مروم منظورم سیمبل به اصطلاح خودشون هست شرم و حیا ندارن .
ماهان: 1395/3/815:14:01،
27
36
جلوش کپی از استون مارتین هست عقبشم کپی از آلفا رومئو...
نقی : 1395/3/815:35:57،
34
14
بله با همان قیمت رقابتی قبل البته در خارج از ایران
سام: 1395/3/816:05:42،
24
20
خداییش خیلی ماشینی توپیه . کاش سایپا هم بروز تولیدش کنه نه مدل های قدیمشو
rea: 1395/3/816:16:06،
36
41
كپي ناشيانه طرح جلو از mvm315
رضا: 1395/3/816:55:15،
33
21
فکر کنم صاحب کمپانی چینی هم اندازه دارندگان ماشین های چینی داخل ایران روی محصولتشون تعصب ندارن
معین: 1395/3/823:58:33،
20
18
کشیدگی چزاغ های جلو در بدنه و روی چرخ ها به شکل اغراق آمیزی زیاد شده (مثل mvm315 ها قبلی)
رامتین: 1395/3/818:02:23،
26
29
اصلا خوب نیست طراحیش. آلنترا گزینه بسیار بهتریه. کلا شرکت برتر و بزرگتر کره، هیونداست نه کیا.
علي: 1395/3/818:22:16،
44
18
من حاضرم اين زشت كره اي رو با ١٠ تا زيباي ايراني عوض كنم :/
احمد: 1395/3/818:50:36،
41
19
ای کاش 10% از چهره زیبای این خودرو در محصولات ایران خودرو وجود داشت!!کیا که تا بیست سال پیش محصول ناامید کننده مثل
پراید تولید می کرد امروز در بازار امریکا و اروپا با محصولاتی مانند اپتیما
و کادنزا و سورنتو دلبری و یکه تازی می کند.
نون: 1395/3/819:07:28،
36
31
ماشین های کره ای وقت زیبا هستند که آنهم گذراست و سریع دمده میشن ، حسن زیباییشون هم از طراح های بصری آلمانی عاریه گرفتند .
از نظر فنی و کیفی و استهلاک ، چندان فرقی با چینیهای امروزی نمیکنند .
اصالت فقط تو ماشین های اروپایی ( آلمان و انگلیس ) ، آمریکایی و ژاپنی هست ، بقیه فقط یه مشت کپی کار و تقلید کارن .
رضا: 1395/3/912:17:19،
26
13
شما احتمالا خودروسازان ایتالیایی را نمیشناسین
نون: 1395/3/913:09:36،
21
14
حق با شماست ، یادم رفت خودروسازهای ایتالیایی رو هم اسم بیارم ، از لامبو ، فراری تا آلفا و فیات . واقعا ماشینهای خوب و با اصالتی هستند که آرزوی هر خودرو باز هست
بهزاد: 1395/3/822:18:41،
21
20
الان چیش با۲۰۱۶ فرق کرده جز چراغ جلوش
سهيل: 1395/3/1401:20:40،
28
29
ماشيني كه تند تند نيو فيسش بياد به بازار يعني ماشين يك جاي كارش ميلنگه كه ميخوان با قيافه توجهات رو ازش بردارن
حيف پول كه به ماشين كره اي و چيني بدي

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما