کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اتمام طرح مسکن مهر در 15 شهر جدید


کد خبر : ۲۳۳۳۰شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۵۴۹۳۰ بازدید

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام طرح مسکن مهر در 15 شهر از 18 شهر جدید خبر داد.

محسن نریمان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : نشست هایی با مسئولان شهرهای جدید داریم تا امسال طرح های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه 20 درصد مسکن مهر در شهرهای جدید است ، گفت : از 2 میلیون واحد مسکن مهر 400 هزار واحد در شهرهای جدید ساخته شده است که مسئولیت داریم کامل کنیم.

نریمان افزود : در پردیس ، پرند و هشتگرد تلاش می کنیم تا در 6 ماه نخست سال به پایان برسد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به تنهایی متولی مسکن مهر نیست ، تاکید کرد : همه دستگاه های خدمت رسان وظایفی دارند تا با همکاری یکدیگر طرحهای زیربنایی و روبنایی مانند تامین آب، برق، گاز و اقدامات دیگری در خصوص ساخت مدرسه، فضای سبز و شبکه های را تامین کنند.

نریمان افزود: اتمام و تحویل مسکن مهر تا حدی بستگی به اورده متقاضیان دارد و انان باید به تعهدات خود عمل و تکمیل کنند.

وی ا دامه داد: با بانک مسکن تفاهم نامه ای را منعقد کردیم تا هزار میلیارد تومان برای طرحهای زیربنایی و روبنایی اعتبار دریافت کنیم که مراحل آن طی شد و در انتهای راه هستیم و تلاش می کنیم بخش عظیمی از تعهدات مسکن مهر را جواب دهیم.

وی تاکید کرد : بسیاری از شهرها مانند سهند تبریز ، مهاجران امیرکبیر ، بهارستان در اصفهان ، صدرا در شیراز، گلبهار مشهد و چند شهر دیگر در فاصله 6 ماه آینده کلید مسکن مهر و تعهداتی را که داریم ، انجام دهیم.

نریمان تاکید کرد : طرح هایی را برای شهر جدید هشتگرد و پرند داریم تا با برنامه ریزی به نقطه مطلوب برسانیم.

وی افزود: ملاقاتی در ایام نوروز با وزیر نیرودرباره تامین اب هشتگرد داشتیم که قول داد مسئله تامین آب مورد نیاز شهر هشتتگرد را حل کنند و در صورت امکان از آبهای سطحی طالقان استفاده و مجوز برداشت از چاه ها داده شود تا هشتگرد از نظر تامین آب مشکلی نداشته باشد.

وی ادامه داد: شرکت عمران و بهسازی از جمله شرکتهایی است که باید خود درامد کسب کند و امیدواریم امسال با سیاست هایی که از ناحیه دولت ابلاغ می شود بتوانیم درآمد بالاتر و منابع مالی بیشتری داشته باشیم تا پاسخگوی نیازهای مردمی باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها