کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کدام خودروها بیشتر جلب توجه می‌کنند؟


کد خبر : ۲۳۳۲پنجشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰:۴۸۱۰۴۵۶ بازدید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که با دیدن یک خودرو در خیابان، بسیار هیجان‌زده شده‌اید و تا جایی که ممکن است، سعی می‌کنید چشم از آن بر ندارید!
کدام خودروها بیشتر جلب توجه می‌کنند؟کدام خودروها بیشتر جلب توجه می‌کنند؟

اما در عوض، بعضی از خودروها نیز علی‌رغم دارا بودن برچسب قیمتی بالا، چندان جلب توجه نمی‌کنند و در واقع مشاهده آنها در خیابان برای خیلی‌ها عادی شده است. اینطور می‌توان گفت که بعضی از خودروها به خاطر دارا بودن طراحی ظاهری یا رنگ خاص، تعداد محدود، قیمت بالا و یا یک ویژگی منحصربه‌فرد، بیشتر از دیگر اتومبیل‌ها جلب توجه می‌کنند و معمولا همه سر‌ها را در خیابان‌ به سمت خود بر‌می‌گردانند.

هفته نامه خودرو امروز: 

چندی پیش، نظر علاقه‌مندان و برخی افراد (در سنین مختلف) را در مورد این مسئله جویا شدیم و از آنها خواستیم خودروهایی که بیشتر از دیگر مدل‌ها، توجه آنها را در خیابان جلب می‌کند، نام ببرند. در این میان، نام 9 اتومبیل، بیشتر از دیگر خودروها تکرار شد که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید. ضمنا جذاب‌ترین رنگ بدنه نیز بر اساس نظر این افراد انتخاب شده است.

مزراتی GranTurismo و GranCabrio:
مزراتی گرن توریزمو و گرن کابریو، بار‌ها در منابع مختلف خارجی به عنوان یکی از زیباترین اتومبیل‌های موجود در جهان معرفی شده‌اند که استایل طراحی یک اتومبیل اصیل ایتالیایی را به رخ می‌کشند. اما مسئله‌ای که این دو مدل را به یکی از خاص‌ترین خودروهای موجود در بازار داخلی تبدیل کرده است، تعداد محدود و قیمت بسیار بالای آنهاست که از همان ابتدای ورود به بازار، سر و صدای زیادی بر پا کرد. علاوه بر این، صدای غرش مهیب و گوش‌نواز منبع اگزوز این مدل‌ها در خیابان، توجه همه رهگذران را حتی از فاصله‌ای دور به سمت خود جلب می‌کند. 

پورشه Panamera‌:
اگر چه از نظر برخی کارشناسان، فست بک مجلل پورشه یعنی مدل پانامرا، طراحی ظاهری چندان زیبا و هماهنگی ندارد اما در هر حال، استایل ظاهری خاص و متفاوت این خودرو موجب شده تا حرکت آن در خیابان‌ها بسیار جالب توجه باشد. البته عواملی چون برند پورشه، مشخصات فنی و همچنین صدای جذاب منبع اگزوز نیز در این امر بی‌تاثیر نیست و در واقع علاقه خیلی‌ها به پانامرا (خصوصا مدل توربو)، به خاطر قابلیت‌ها و ویژگی‌های اسپرت آن است.

پورشه Boxster‌:
شاید برای شما عجیب باشد که چطور مدل 911 در این لیست حضور ندارد اما برادر کوچک آن یعنی باکستر به عنوان یک خودروی جالب توجه انتخاب شده است! دلیل انتخاب باکستر این بود که از نظر خیلی‌ها یک رودستر جمع و جور اسپرت با برند پورشه و رنگ بدنه خاص، جذابیت زیادی دارد و البته جالب اینجاست که بعضی‌ها پورشه را در بازار داخلی، با مدل باکستر و همچنین رنگ زرد آن می‌شناسند!

مرسدس بنز CLS‌:
بسیاری از افراد معتقدند که CLS یکی از جذاب‌ترین خودروهای آلمانی و همچنین زیباترین مدل مرسدس بنز (در حال حاضر) است. افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، گرافیک چراغ‌های LED جلو و همچنین فرم چراغ‌های عقب را به عنوان جذاب‌ترین ویژگی CLS نام بردند که در کنار فرم موشکی و قوس‌دار بدنه، بسیار جلب نظر می‌کنند. همچنین بعضی‌ها می‌گفتند، طراحی ظاهری این خودرو، به مراتب نسبت به S-Class 2014 جذاب‌تر و جوان‌پسندتر است. 

مرسدس بنز E-Class کابریولت‌:
E-Class کابریولت که در ایران با مدل E350 عرضه می‌شود نیز خودرویی زیبا و جالب توجه است که تقریبا تعداد رای آن با مدل CLS برابر شد. اینکه چرا مدل کابریولت در این لیست حضور دارد اما مدل کوپه چندان مورد توجه قرار نگرفته به این خاطر است که خیلی‌ها E-Class کابریولت را، هم در حالت سقف باز و هم در حالت سقف بسته (با رنگ متضاد سقف) می‌پسندند؛ خصوصا رنگ سفید آن با سقف قرمز‌! 

ب‌ام‌و Z4‌:
یقینا اگر هنوز هم ب‌ام‌و سری 6 با شکل و شمایل نسل قبلی تولید می‌شد، به جای Z4 در این لیست حضور می‌یافت زیرا بسیاری از افراد، سری 6 یا همان 630 کوپه و کانورتیبل را انتخاب کردند اما ملاک ما برای تهیه این لیست، خودروهایی بودند که نمونه صفرکیلومتر آن در بازار یافت می‌شود و به همین خاطر، Z4 را به عنوان خودرویی جذاب (خصوصا در نمای جلو) بعد از سری 6 انتخاب کردند که فرم خشمگین چراغ‌های جلو آن به همراه فرم طویل کاپوت، در خیابان‌ها جلب نظر می‌کند. 

ب‌ام‌و X6‌:
X6 از همان ابتدای ورود به کشور نیز به عنوان خودرویی جذاب و قابل توجه شناخته می‌شد و هنوز هم با وجود دیگر رقبا و افزایش تنوع خودروهای SUV در بازار داخلی، چیزی از جذابیت آن کم نشده است. اگرچه تعداد X6‌های موجود در کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته اما هنوز هم خیلی‌ها معتقدند که این SUV کوپه، یکی از خودروهای جالب توجه در خیابان است؛ خصوصا مدل فیس لیفت 2013 که گرافیک چراغ‌های جلو و سپر آن تغییر کرده است.

آلفا رومئو MiTo‌: 
آلفا رومئو MiTo به عنوان ارزان‌ترین خودروی موجود در این لیست شناخته می‌شود و به همین خاطر است که بعضی‌ها معتقدند، برچسب قیمتی خودرو، در جذابیت و میزان جلب توجه آن چندان تاثیرگذار نیست. اکثرا میتو را به خاطر ابعاد جمع و جور و استایل اسپرت آن دوست دارند و این دو ویژگی در کنار رنگ‌های جذاب بدنه، بسیار جلب توجه می‌کند. جالب اینجاست که از نظر خیلی‌ها، میتو نسبت به برادر بزرگ‌تر خود یعنی مدل جولیتا، طراحی جذاب‌تر و سرگرم‌‌کننده‌تری دارد و به همین خاطر بیشتر از آن جلب نظر می‌کند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها