کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشت شرکت لوازم خانگی بوش به ایران


کد خبر : ۲۳۲۸۷جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰:۰۹۹۴۰ بازدید

لوازم خانگی بوش با بیش از 200 محصول متناسب با نیاز مصرف‌کننده ایرانی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در کشور است.

لوازم خانگی بوش با بیش از 200 محصول متناسب با نیاز مصرف‌کننده ایرانی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در کشور است.

به گزارش «فرصت امروز» گروه محصولات خانگی BSH دومین شرکت بزرگ جهان و نخستین در اروپا در بخش لوازم‌خانگی از بازگشت مجدد خود به بازار ایران خبر داد. گروه BSH دارای 14 سبد سهام است و بوش، زیمنس، گاگناو و نس از جمله برندهای جهانی  آن هستند.

کارستن اوتنبرگ مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه BSH اعلام کرد که هدف این شرکت گسترش حضور در بازار ایران است. محصولات BSH با نام تجاری بوش توسط چهار توزیع‌کننده اصلی با نام‌های کارا گستر، مهستان، مگا و صناپویان با شبکه گسترده‌ای از توزیع و خدمات ارائه خواهد شد.

در آینده طیف کاملی از محصولات بوش در فروشگاه‌های مجاز یا غرفه‌های بوش در سراسر ایران در دستور قرار خواهد گرفت. شرکت BSH تاکید جدی بر خدمات پس از فروش محصولات این شرکت دارد و از طریق توزیع‌کنندگان رسمی آن انجام خواهد شد و تعمیرات با کیفیت بالا با قطعات یدکی اصلی توسط یک شبکه ویژه خدمات آموزش‌دیده ارائه  خواهد شد.

اوتنبرگ گفت: گروه BSH آماده سرمایه‌گذاری در بخش لوازم‌خانگی در ایران به عنوان بزرگ‌ترین بازار این شرکت در منطقه خاورمیانه را دارد و بخشی از تعهدات طولانی‌مدت ما در ایران افتتاح فروشگاه‌های این برند تجاری و مراکز خدمات اختصاصی است.

او توضیح داد: اطمینان داریم که طیف گسترده محصولات مبتکرانه، سازگار با محیط زیست و با انرژی کارآمد برای مصرف‌کنندگان ایرانی جذاب خواهد بود. گروه لوازم خانگی BSH یک شرکت جهانی در بخش محصولات خانگی است که درآمد آن با بیش از 56هزار کارمند در سال 2015 حدود 12/6 میلیارد یورو بوده است. این شرکت محصولات خود را در حدود 40کارخانه تولید می‌کند و توسط 80 شرکت در حدود 50 کشور ارائه می‌شود.

به گزارش «فرصت امروز»، گروه لوازم‌خانگی BSH با نام تجاری بوش در سال جاری برنامه‌های طولانی مدت با تمرکز بر توزیع و خدمات پس از فروش و سرمایه‌گذاری در ایران دارد. نخستین گردهمایی رسمی فروشندگان لوازم خانگی بوش برای معرفی محصولات این شرکت در ایران، امروز برگزار می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها