کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرکت‌های برتر آمریکایی در پرداخت حقوق و دستمزد


کد خبر : ۲۳۲۴۴پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۲۸۴۱۴ بازدید

چه شرکت‌هایی به کارکنان‌شان بیشترین دستمزد را پرداخت می‌کنند؟ بررسی انجام‌شده در میان کارگران آمریکایی نشان داده که متوسط حقوق ...

چه شرکت‌هایی به کارکنان‌شان بیشترین دستمزد را پرداخت می‌کنند؟ بررسی انجام‌شده در میان کارگران آمریکایی نشان داده که متوسط حقوق دریافتی‌شان در سال ۵۰هزار دلار آمریکا است که در این میان پرداختی شرکت‌ها با هم تفاوت‌های بسیاری دارند.

به گزارش آیمارکتور، وب‌سایت آنلاین استخدام گلاسدور (Glassdoor) به‌تازگی آماری از شرکت‌هایی که بیشترین حقوق را به کارکنان‌شان پرداخت کرده‌اند، منتشر کرده است.

با توجه به گزارش منتشره، شرکت‌هایی که در حوزه مشاوره و تکنولوژی فعالیت دارند جزو ردیف اول شرکت‌هایی هستند که در مجموع میزان دستمزد کارکنان‌شان نسبت به سایر شرکت‌ها بالاتر است. شرکت مشاوره‌ بین‌المللی A. T. Kearney  واقع در شیکاگو در صدر لیست جای دارد. این شرکت به‌طور متوسط مجموعا مبلغ ۱۶۷۵۳۴ دلار به کارکنانش پرداخت می‌کند. مبلغی که هیچ شرکت دیگری تاکنون به آن عدد نرسیده است.

در این فهرست همچنین شرکت مشاوره‌ای استراتژی جهانی Strategy& با پرداخت متوسط ۱۶۰هزار دلار به کارکنانش جایگاه دوم را از آن خود کرده است.

سومین شرکتی که بیشترین حقوق را در میان سایرین به کارکنان خود پرداخت می‌کند، شرکت چندملیتی Juniper Networks  است که در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه‌های رایانه‌ای فعال است. حقوق متوسط پرداختی به کارکنان در این شرکت عددی حدود ۱۵۷هزار دلار است.

شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات همچون گوگل، آمازون و VMware نیز دستمزدهای بالایی را برای کارکنان‌شان در نظر می‌گیرند و در رتبه‌های بعدی این لیست قرار می‌گیرند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها