کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جنایت خونین پس از جشن عروسی در سعادت‌آباد


کد خبر : ۲۳۲۳۶پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۲۲۶۱۸۸ بازدید

بامداد سیاهی برای میهمانان یک عروسی رقم خورد. متهم با خوردن قرص روانگردان جنایت هولناکی را رقم زد.

بامداد 25 اردیبهشت‌ماه یک جنایت در منطقه سعادت‌آباد – میدان بهرود به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول به علت ورود جسم تیز به ناحیه چپ سینه و جراحت شدید به ناحیه قلبش جان باخته است.

همسر مقتول که طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ کشته شدن همسرش به نام کاظم ۵٠ ساله را به پلیس اطلاع داده بود، پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی ضمن معرفی پسرعمه همسرش به نام «محمدهادی» ۴٨ ساله به‌عنوان عامل جنایت به کارآگاهان گفت: «پسرعمه همسرم، محمدهادی از حدود ١٠ شب قبل از جنایت به‌عنوان میهمان به خانه ما آمده بود. شب دهم محمدهادی به همراه ما به مراسم عروسی یکی از بستگان آمد. ساعت ٢٣ و با پایان مراسم جشن عروسی، هر سه به خانه بازگشتیم. من و مادرم جهت استراحت به یکی از اتاق‌ها و محمدهادی نیز به همراه همسرم به اتاقی دیگر رفتند. حدود ساعت ٣٠: ٠۵، با شنیدن صدای درگیری بیدار شدم و به سمت اتاقی که همسرم به همراه محمدهادی در آنجا خوابیده بودند، رفتم. پس از باز کردن درِ اتاق، ناگهان محمدهای را روی سینه همسرم دیدم که دستانش روی دهان همسرم قرار داشت. از شدت ترس شروع به جیغ زدن کردم که محمدهادی با اسلحه کمری و چاقوی خون‌آلود به سمت من حمله‌ور شد و مرا مجبور به سکوت کرد.
وی پس از سرقت تمامی طلا و جواهرات من و همچنین طلا و پول‌هایی که در خانه نگهداری می‌شد، به سرعت از خانه خارج شد. پس از رفتن وی به سرعت خودم را بالای سر همسرم رساندم اما او دیگر زنده نبود».

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با شناسایی اعضای خانواده مقتول به تحقیق از آنها پرداختند؛ همچنین همزمان با انجام تحقیقات از خانواده متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اقدام به ارایه مشاوره به اعضای خانواده متهم جهت همکاری آنها با پلیس کردند. سرانجام سوم خردادماه، متهم با مراجعه به اداره دهم خودش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد.

متهم در اعترافات اولیه با انکار همراه داشتن هرگونه اسلحه کمری، با طرح ادعای مصرف قرص‌های روانگردان در شب جنایت، به کارآگاهان گفت: «با معرفی مقتول در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شدم، اما پس از گذشت تنها چند روز، مدیر شرکت با من تسویه‌حساب کرد و من بار دیگر بیکار شدم. به اصرار مقتول، چند روزی در خانه او بودم تا این‌که روز جمعه مقتول و همسرش به عروسی دعوت شدند. پیش از رفتن به عروسی، برای تهیه شربت و قرص متادون به مطب پزشک رفته بودم اما مطب بسته بود. پس از خارج شدن از مطب، چند فروشنده مواد با مشاهده حالت پریشان من، به من پیشنهاد مصرف مواد کردند اما به آنها گفتم که درحال ترک هستم، به همین دلیل آنها یک قرص روانگردان به من دادند. پس از بازگشت از عروسی، قرص خوردم و پس از مدت کوتاهی، دیگر نمی‌دانم چگونه اقدام به ارتکاب جنایت و سرقت کردم». تحقیقات جهت بررسی صحت اظهارات متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.

با توجه به اعتراف متهم به ارتکاب جنایت، این فرد با قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه اصلی جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها