کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایربگ خودروهای تویوتا جان 13 نفر را گرفت


کد خبر : ۲۳۲۰۶چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱:۲۵۱۱۳۹ بازدید

در حالی که ایربگ در خودروهای تویوتا تاکنون جان 13 نفر را در جهان گرفته است این شرکت برای 1.6 میلیون دستگاه خودرو ساخت خود در آمریکا ...

در حالی که ایربگ در خودروهای تویوتا تاکنون جان 13 نفر را در جهان گرفته است این شرکت برای 1.6 میلیون دستگاه خودرو ساخت خود در آمریکا به منظور رفع نقص کیسه‌های هوا فراخوان داد.

به گزارش رویترز، شرکت تویوتا موتور اعلام کرد که تقریبا 1.6 میلیون دستگاه دیگر از محصولاتش در بازار آمریکا را برای رفع عیب در سیستم کیسه هوای جلویی کنار راننده فرا می‌خواند. اوایل ماه جاری میلادی، مقامات شرکت تاکاتا، سازنده کیسه‌های هوای مورد استفاده در خودروهای تویوتا گفتند که 35 تا 40 میلیون مورد دیگر از بادکننده‌های معیوب کیسه‌های هوای تولیدی خود را به درخواست رگولاتورهای آمریکایی اعلام می‌کند.

این اعلام، تعداد بادکننده‌های معیوبی را که برای رفع عیب فراخوانده می‌شوند را بیش از دو برابر افزایش داد. بادکننده‌های معیوب شرکت تاکاتا موجب بیش از 100 مورد جرح و 13 مورد مرگ در سراسر جهان شده‌اند. تویوتا گفته فراخوان جدید شامل برخی از خودروهای مدل کورولا، یاریس، 4‌رانر، سینا، سکیون ایکس بی، لکسوس ای اس، جی ایکس و آی اس می‌شود که در فاصله سال‌های 2006 تا 2011 تولید شده‌اند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها