کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت

تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو

کدخبر:۲۳۱۸۶چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۴۷۱۲۳۰۵ بازدید

در آستانه برگزاری نمایشگاه قطعه‌سازان ایران در پاریس، تفاهم نامه رنو با ایران‌خودرو و سایپا به امضا رسد که بر اساس آن رنو سیمبل به ...
تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو

در آستانه برگزاری نمایشگاه قطعه‌سازان ایران در پاریس، تفاهم نامه رنو با ایران‌خودرو و سایپا به امضا رسد که بر اساس آن رنو سیمبل به عنوان نسل جدید مگان در سایپا و رنو کوئید، به عنوان خودرویی ارزان در ایران خودرو به تولید خواهد رسید.

در آستانه سفر هیات بلند پایه قطعه سازان ایرانی به پاریس در هفته آینده برای اتصال این شرکت ها به زنجیره حهانی گروه رنو نیسان ، سایپا و ایران خودرو هر کدام به‌صورت جداگانه تفاهم نامه همکاری را با این شرکت امضا کرده اند. حالا به‌نظر می رسد خودرو های ارزان قیمتی که بر پایه رنو کوئید تولید خواهند شد در ایران خودرو و محصولاتی که رقیب اصلی محصولات پژو هستند از جمله رنو سیمبل جدید در سایپا تولید خواهد شد. با این کار عملا رنو محصولات رقیب پراید را در ایران خودرو و محصولات رقیب پژو را در سایپا تولید خواهد کرد.

پیمان کارگر، مدیرعامل شرکت رنو پارس درباره این قرار داد ها در گفت وگو با "اقتصاد نیوز" توضیح داد: با هر دو شرکت تفاهم نامه همکاری امضا کرده ایم و هم اکنون در حال کار بر روی جزئیات قرار داد هستیم. بر اساس برنامه‌ریزی جدید رنو، نوع همکاری ما با ایران‌خودرو و سایپا تغییر می‌کند. ما دو سرمایه‌گذاری مشترک جداگانه را با ایران‌خودرو و سایپا شکل خواهیم داد، یک جوینت‌ونچر با ایران‌خودرو و یک جوینت‌ونچر با سایپا.

او گفت: تا آنجا که مشخص شده رنو، بن‌رو را در اختیار خواهد گرفت. سهم رنو برای خرید و اداره این شرکت حداقل60 درصد است. ما به گونه‌ای هم در ایران خودرو و سایپا کار خواهیم کرد که سهام مدیرتی داشته باشیم در سایپا سهم 60 درصد با رنو و 40 درصد با سایپا خواهد بود در ایران خودرو هم روش همکاری مشابه است.

کارگر افزود: با این روش مدیریت فروش، خدمات پس از فروش و تولید با ما خواهد بود، این‌گونه مطمئن می‌شویم که می‌توانیم به مشتریان به بهترین روش خدمات بدهیم تا از ما راضی باشند و کیفیت را در بهترین شکل حفظ کنیم. البته هنوز در حال کار بر روی جزییات قرارداد هستیم. در باره ایران خودرو هم فعلا در حالا مذاکره برای انتخاب سایت تولیدی در این شرکت هستیم و باید ببینیم کدام یک از سایت های ایرن شرکت به رنو واگذار خواهد شد.

او گفت: بسیاری از از خودرو هایی که برنامه تولید آن را داریم هنوز در هیچ کجای جهان تولید نشده اند. در سایپا بر روی پلت فرم x52 کار می کنیم این پلت فرم توسعه یافته پلت فرم تندر 90 یا همان X90 است . بر روی این پلت فرم خودرو های مدل جدید سیمبل و داستر طراحی خواهند شد . برای تولید در بن رو هم با سایپا بر سر تولید یک خودرو سدان و یک خودرو شاسی بلند بر روی پلت فرم x52 به توافق رسیده ایم.

مدیر عامل رنو پارس گفت: محصولاتی که قرار است در سایپا تولید شوند هنوز در حال طراحی هستند و تولیدات این خودروها در سایپا همزمان با سایت‌های دیگر رنو رخ خواهد داد. ما مانند باقی خودروسازان خارجی دیگر قرار نیست محصولات تاریخ گذشته و قدیمی به ایران بدهیم بلکه از این به بعد محصولاتی که با ایران‌خودرو و سایپا تولید خواهیم کرد، جدیدترین محصولات رنو خواهد بود که بسیاری از آنها در حال طراحی هستند. پلت‌فورم 52 پلت‌فورمی است که جایگزین پلت‌فورم ایکس 90 که متعلق به تندر90 است در رنو شده است. یکی از محصولات این کلاس مدل آینده داستر است که در حال طراحی است و قرار است در سایپا تولید شود.

او افزود: در ایران خودرو قرار است مجموعه خودرو هایی که بر روی پلت فرم کوئید که ارزان قیمت ترین خودرو رنو است تولید شود این خودرو شامل انواع مختلف از سدان تا هاچ بک خواهد بود.

کارگر در خصوص کیفیت رنو کوئید گفت:  محصولی که ما در ایران عرضه خواهیم کرد با کوئید هندوستان متفاوت خواهد بود ما در حال توسعه نسل جدید کوئید برای برزیل هستیم این خودرو قطعا سه ستاره ایمنی خواهد داشت خودرو تولید شده در ایران هم مشابه کوئید برزیل خواهد بود و سه ستاره خواهد داشت رنو کوئید تولیدی در ایران با تندر 90 از نظر ایمنی وضعیت یکسانی دارند.

مدیر عامل رنو پارس در خصوص همکاری ایران خودرو و نیسان برای تولید خودورهای داتسون گفت: ما و نیسان با اینکه همکار و شریک هستیم در بسیاری از بازار ها با هم رقابت داریم به عنوان مثال رنو کلیو و نیسان میکرا در یک کلاس هستند ولی زمانی که نیسان تصمیم به تولید و فروش این خودرو در اروپا گرفت ما در سایت تولیدی رنو در فرانسه این تولید را انجام دادیم چرا که کلیو و میکرا تشابه پلت فرم دارند . این اتفاق در بازار هند هم افتاده است. پس در ایران هم می تواند تکرار شود تشابه پلت فرم محصولات کوئید و داتسون سبب می شود اگر این خودرو در یک مکان تولید شود تولیدشان اقتصادی بشود چون ما بر روی قطعاتی یکسان چندین محصول مختلف را تولید خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، قرار است  12 تا 14 خرداد ماه یک هیات بلند پایه از قطعه سازان ایران شامل 49 شرکت از 25 گروه راهی فرانسه شوند. این شرکت ها در روز اول با استاندار های خرید و مهندسی رنو آشنا خواهند شد. در روز دوم نمایشگاهی برای ارائه توانمندی های قطعه سازان ایرانی در 25 غرفه در مرکز تحقیقات رنو برای 12 هزار مهندس در شهر پاریس برگزار خواهد شد تا شرکت ها قطعه از ایرانی توانمندی ها خود را برای مسئولان خرید و مهندسی رنو و نیسان نشان دهند. شرکت های قطعه سازی مانند گروه عظام ، آذین خودرو ؛ فنر لول ،البرز قطعه ،کروز و جم ساز برخی از این قطعه سازان منتخب ایرانی هستند.

کارگر درباره این برنامه و همکاری قطعه سازان ایرانی با رنو گفت: ما می خواهیم قطعه سازان ایرانی را وارد زنجیره جهانی رنو نیسان کنیم برای همین منظور در مرکز تحقیقات رنو در پاریس که 12 هزار مهندس در آن کار می کنند همایشی را برای ارائه توانمندی های قطعه سازان ایرانی بر گزار می کنیم در این برنامه ابتدا قطعه سازان ایرانی با دنیای رنو بیشتر آشنا خواهند شد و با روش های مهندسی و خرید رنو آشنا می شوند روز دوم با حضور 70 نفر از مدیران قطعه ساز ایرانی و با حضور 49 شرکت که شامل 25 گروه قطعه سازی می شوند نمایشگاهی را در پاریس برای نشان دادن توانمندی های این قطعه سازان برگزار خواهیم کرد.

او گفت:  این کار باعث می شود بسیاری از مهندسان و مدیرانی که با گروه رنو نیسان کار می کنند از توانمندی های صنعت قطعه سازی ایران آگاه شوند. این نمایشگاه به غیر از رنو سبب می شود قطعه سازان ایرانی با همکار رنو یعنی نیسان هم بتوانند ارتباط برقرار کنند . و اگر قطعه سازان ایرانی توانمندی های خود را افزایش دهند علاوه بر رنو می توانند به نیسان هم قطعه صادر کنند. ما برنامه گسترده برای همکاری با صنعت قطعه ایران داریم ما در بسیاری از کشورهایی که تولید خودرو نداریم مانند تونس هم با قطعه سازان کار می کنیم حال آنکه هم در ایران تولید خودرو داریم و هم برای ما ایران حالت استراتژیک دارد برای همین کار ما با قطعه سازان ایران بسیار مهم و دراز مدت خواهد بود.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

محسن: 1395/3/512:56:37،
219
14
سیمبل نسل جدید مگان؟؟؟؟!!!! سیمبل نسل جدید لوگان یا ال90 هست در واقع و این خودرو سازان گرامی میخوان جا مگان به مردم بندازنش؟ :|
فاروق: 1395/3/514:18:06،
109
8
سیمبل نسل جدید تندر است با موتور 1600 و 105 اسب همچنینن گیربکس اتوماتیک 4 سرعته نسل قدیم و فقط جلو عقب ماشین عوض شده داخلش هم 80 درصد همون تندر است اونقت این ماشین را سایپا با قیمت فضایی بجای مگان میفروشه به ملت
سعید: 1395/3/514:25:57،
56
10
مگان بفهمه بعد از چند سال پست رفت کرده شاید نسل جدید که تو المان رونمایی شد رو با اتاق تندر عرضه کنه
pouria: 1395/3/514:51:00،
59
20
رنو کویئد با موتور 800 سی سی است که به نظر میاد با ام و ام 110 سه سیلندر هم قابل مقایسه نیست.اینو کجای دلمون بزاریم
جواد: 1395/3/515:24:06،
43
12
آقایان

این ماشین ها رو قرار ما سوار بشیم
پس چرا هیچ کس از ما نمیپرسه
ما چی دوست داریم سوار شیم
منظورشون این نیست که ما قدرت تشخیص خوب و بد رو نداریم که و اونها برامون تشخیص میدن( منافعه جیب خودشونو)
سعید: 1395/3/516:56:45،
20
8
با اینکارا به جایی نمیرسید بهتر مثله بچه آدم خودروهای روز دنیارو با قیمت جهانی تولید کنید باشد که رستگار شوید.
ZAVOSH: 1395/3/518:13:44،
27
10
سیمبل با موتور TU5 ههههههههههههههههههههه
بهنام: 1395/3/522:49:12،
16
11
نسل جدیدمگان فلوئنس هست که رو همون پلاتفرم ساخته میشه وارداتیش حدود 80 تومن اگه داخلی سازی بشه میشه حدود 60 تومن اونوقت کسی دیگه بقیه آشغالاشونو نمیخره !!!!
منصوری: 1395/3/602:12:59،
22
9
آقای دروغ گو سیمبل نسل جدید مگانه؟
این نوع دروغ گویی ها واسه قبل دسترسی مردم به اینترنته
amin: 1395/3/512:57:16،
32
45
میگن رنو کوئید 58 اسب داره یعنی شتاب و سرعت تو مایه های تراکتور.اما اگه 30 تومن بدن بازم میرزه
ali: 1395/3/514:42:06،
13
21
برادر منظورش خط تولید مگان در سایپا هست
راشا: 1395/3/512:59:15،
75
11
سیمبل نسل جدید ال 90 هستش نه مگان!
آریا: 1395/3/513:01:07،
49
8
اولا لازم به یادآوری است که رنو سمبل نزد جدید لوگانه نه مگان هرچند ماشین بسیار ارزنده ای است لیکن در قیمت لوگان فعلی نه به قیمت مگان خدابیامرز!!
درضمن همین چند روز پیش بود که رنو کوئید عزیز آنهم مونتاژ هند و بدون دزدیهای معروف ویرانخودرو موفق باخذ "صفر ستاره" ایمنی در تستهای اروپایی تصادف شده و نشان داد اوضاع ایمنی آن در حد همین پراید خودمان است پس کسی میتواند بگوید تولیدش بجز منفعت برخی آقایان چه توجیه عقلایی ای دارد؟!؟
14: 1395/3/513:01:41،
46
11
سیمبل جایگزین مگان!!! این ماشین نسل سوم تندر هستش...
کشوری با این همه ثروت منت سرش میزارن که ارزونترین ماشینای دنیا رو میخوان داخلش تولید کنن
سعید: 1395/3/513:11:05،
35
10
چه شود فرقون ساز ماشین ساز شوند
خدابه خیر بگذرونه
علی: 1395/3/513:59:55،
32
29
فقط المانی و دیگر هیچ
دانگ فنگ از چوچانگ: 1395/3/513:15:52،
54
12
اینها که قرار بود رنو کلیو و رنو کپچر را تولید کنند باز هم دو خودروی بنجل و از رده خارج سیمبل برای داچیا رومانی و کوئید هم برای هندوستان طراحی شده رو میخوان سه برابر قیمت بهمون مرحمت کنند خیییییییلی بدبختیم
مهندس: 1395/3/513:17:54،
40
14
قربون رنو کویید - بله ماشین برای ما مردم بی پول فقط کویید و تاتا نانو است والسلام
مسعود: 1395/3/513:22:32،
39
8
سیمبل بعنوان نسل جدید مگان ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
سیمبل که همون فیس لیفت تندره ...
هالو: 1395/3/513:22:54،
41
10
<<رنو سیمبل به عنوان نسل جدید مگان >> جک سال 95
احسان: 1395/3/513:24:55،
22
24
با این خبر سهام شرکت سایپا شنبه بازگشایی باشکوهی خواهد داشت. تا میتونید سهام سایپا پارس خودرو بگیرید میره بالا
عادل: 1395/3/513:25:23،
65
8
خیلی جالبه ! ایران خودرو در زمان رژیم طاغوت و منحوس پهلوی(؟؟؟؟) بهترین و به روزترین خودروها را تولید و مونتاژ میکرد بعد گذشت 40 سال ارزانترین و بی کیفیت ترین خودروها رو با هزار زور و التماس داریم از کشورهای خارجی وارد میکنیم !!! ملتی که یه روز از بهترین و به روزترین خودروها ایراد می گرفتن حالا باید برای رنو کویید به خاطر ارزان بودن دست و پا بشکونند !!!
میلاد: 1395/3/513:55:56،
35
8
خیلی هم راه دور ترین...سالهای پیش از برند نیسان ما ماکسیما و تیانا و قشقایی و پاترول رو داشتیم...حالا باید به تولید داتسون دل خوش کنیم؟؟
aa: 1395/3/513:25:42،
40
9
رنو سيمبل نسل جديد تندر هستش نه مگان
TOYOTA COROLLA 2015: 1395/3/513:27:41،
49
9
چه جالبه ،،،،نوندونیش رو باهم تقسیم میکنن!
ا: 1395/3/513:59:29،
36
11
مگان جدید....... خیلی خنده داره
سنبل خیلی پایین تر از مگان 2006 هست
سنبل نسل جدید تندر در سال 2010 هست
مگان مدل 92 رو نمیتونید یکی از تهجیزاتش رو تو سنبل پیدا کنید چه برسه اتاق زیبای مگان با داشبورد تمام چرم و فرمان برقی و تودوزی اصل ایتالیا یا ترکیه و موتور قوی
یک کلام مگان نسل جدیدش تازه تو المان رو نمایی شد که از مگان امروزی پیشرفته تر و زیبا تر است نه سنبل که از تندر گران تر و زشت تر
Alen: 1395/3/513:30:56،
49
7
دروغ به این بزرگی نوبره والا

سیمبل به عنوان نسل جدید مگان

ذروغ که شاخ و دم نداره

نسل جدید مگان فلویینس 2016 هست نه سیمبل
مهدی: 1395/3/513:32:17،
42
12
چی میگی
رنو سیمبل همون ال 90 هستش فقط قیافش یه کمی عوض شده
چرا با مگان مقایسه میکنید
sina: 1395/3/513:33:24،
26
11
اون کویید که 0 ستاره ایمنی رو اورده که بی کیسه هوام هست
به جهنم اگه زیر 30 تومن باشه به پراید می ارزه
اون سیمبلم که همون تندر جدیده الان نگین خودرو داره میده 75 اون 60 هم بده با اون امکانات خوبه ولی بازم فک کنم زمین تا اسمون با مدل وارداتیش فرق داشته باشه
نریمان: 1395/3/513:34:13،
36
12
رنو ال 90
رنو ساندرو
رنو سیمبل
همه شون یکی هستن
چرا اینقدر کلاه بردارید
ای خدا
علی جون: 1395/3/513:36:05،
33
8
قرار بود تندر هم جایگزین پیکان بشه
حالا قراره کویید جایگزین پراید بشه
مگه از رو نعش دلالا رد شید
حسین: 1395/3/513:37:07،
24
11
اخه چرا دروغ میگی آقای نویسنده
رنو سیمبل کجاش نسل جدید مگانه
رنو سیمبل همون ال لگن خودمونه
ناشناس: 1395/3/513:38:48،
41
10
"محصولی که ما در ایران عرضه خواهیم کرد با کوئید هندوستان متفاوت خواهد بود ما در حال توسعه نسل جدید کوئید برای برزیل هستیم این خودرو قطعا سه ستاره ایمنی خواهد داشت خودرو تولید شده در ایران هم مشابه کوئید برزیل خواهد بود و سه ستاره خواهد داشت رنو کوئید تولیدی در ایران با تندر 90 از نظر ایمنی وضعیت یکسانی دارند."




همه این حرفا را زده که به این بهانه خودرو 3 هزار دلاری رنو کلوید را 40 تا 50 میلیون به مردم بفروشند !!!! در حالی که رنو کلوید حتی واردات کاملش هم با تعرفه 100 درصد کمتر از قیمت پراید تمام می شود !!! خدایا کی این ظلمها تمام می شود....
بهزاد: 1395/3/513:39:54،
33
10
این دو تا به اصطلاح خودرو ساز بازار ایران رو بین خودشون تقسیم کردند.بیچاره مردم که فکر میکردند بعد از برجام بهترین خودروهارو با قیمت جهانی سوار میشن غافل از اینکه بایدبسنده کنند به آشغال های مونتاژی اینها
پراید بهتره: 1395/3/513:40:23،
32
14
به تازگی کویید از ncap صفر ستاره ایمنی کسب کرده و بنظر من سگ پراید شرف داره به این
بهنام: 1395/3/522:54:08،
15
9
مدل هندی ایربگ و ای بی اس ترمز نداره برای ایران مجبورند اضافه کنن قیمتش هم زیر 30 تومنه
ایرج: 1395/3/513:40:43،
30
8
چرا مگان جدید را نمی اوریداگر دنبال اخرین مدل های روز رنو هستید تبلیغش تو سایت رنو هست
سعید: 1395/3/513:40:58،
26
12
رنو سنبل همون اتاق تندر هست و نسل جدید رنو تندر هست نه مگان . نسل جدید رنو مگان رو برید تو سایت رنو می بینید
وحید: 1395/3/513:47:26،
29
9
بسیاری از از خودرو هایی که برنامه تولید آن را داریم هنوز در هیچ کجای جهان تولید نشده اند.


عجب!!!
سینا: 1395/3/513:48:09،
37
12
من رنو سنبل رو از نزدیک دیدم اصلا ارزش 75 ملیون رو نداره نسبت به تندر فقط جلو و عقبش عوض شده یکی هم داشبوردش به نظر من باید قیمتش 3ملیون از تندر بالا تر باشه بخاطر طراحی جدید
وحید: 1395/3/513:49:39،
20
11
ولی قیمتشم مهمه
کووید قیمتش زیر پنج هزار دلاره
اگه به قیمت بدینش خوبه!
برده صنعتي: 1395/3/513:54:32،
24
13
فعلاً كه با كمك شركت رنوپارس خودروي ال90 حدود 12 ميليون تومان گرانتر از آنچه بايد به دست مصرف كننده برسد، مي رسد.
شهروند: 1395/3/513:54:38،
23
12
حالا معلوم نیست با مردم چند میخوان حساب کنن؟
رنو کوئید که از لحاظ ایمنی در حد صفره!! شاید پراید از لحاظ ایمنی از کوئید بهتره باشه!!!
ولی در عوض رنو سیمبل ماشین با کیفیت و آپشنای خوبی داره البته اگه سایپا زحمت برداشتن آپشناشو نکشه!!!
به امید روزی که این دو شرکت از برداشتن آپشنای ماشینا دست بردارن، صلوات.
امین: 1395/3/514:06:01،
26
15
این هم مزد دست کسانی که سینه چاک ایرانخودرو و سایپا هستند و منتظرند براشون بنز اس کلاس با قیمت پراید تولید کنند. بهتره هرکس با قدرت خریدش هر ماشینی که دلش می خواد بخره ولی فقط از این دو لگن ساز نخره! راه نجات ملت در خودرو ورشکستگی کامل این دو لگن ساز هست. به نظرم چینی های میانرده بین 60 الی 100 میلیون خیلی از این گاری های هندی-چینی-اروپای شرقی بهترند. سیمبل که همون ال 90 در حد رخ پیکان هست. کوئید هم تنها ماشینی در دنیا است که پراید از اون بهتره و همیشه سایپایی ها اون رو برای دفاع از پراید مثال می زنند! البته توایران قبلا خیلی ها توان خرید پیکان را هم نداشتند و الان هم همون ها نمی تونند سیمبل را بخرند.
1234: 1395/3/515:09:16،
21
7
مردم بشتابيد فرغونهاي قديمي به 3 برابر قيمت داره ميرسه

بشتابيد
مردم: 1395/3/515:11:25،
15
8
انقدر وضع لگن سازا خراب شده كه دارن خودشونو به آب و آتيش ميزنن تا از ورشكستگي نجات پيدا كنن

فايده نداره باز فرغونهاي قديمي گرون ميارن و مشتري نداره

ورشكستگي با شيب ملايم ادامه داره
دادا: 1395/3/515:12:44،
16
8
تنها راه حل نخريدن فرغون و لگنهاي قديمي و ورشكستگي است

اگر بخرين اين ظلم ادامه پيدا ميكنه

خلايق هرچه لايق
9090: 1395/3/515:32:26،
16
17
او گفت: بسیاری از از خودرو هایی که برنامه تولید آن را داریم هنوز در هیچ کجای جهان تولید نشده اند
چرا تولید نشده اند؟چونکه خیلی بهتر از اونها بودند که تولید شده اند
سیمبل همون ال90 برای 15 سال پیشه موتور1600 و 105 اسب بخار
الان خودروهای چینی باموتور1600 حداقل 123 اسب فدرت دارند یعنی
ما همیشه تکنولوژی 20 سال پیش را تولید میکنیم
ارش: 1395/3/515:47:20،
19
11
صبح تا شب دروغ تحویل مردم می دهند
علی: 1395/3/517:35:00،
16
7
جرا رنو کولیوس را تولید نمیکنید هم کیفیت هم ایمنی و هم اینکه با این کره ایها قابل مقایسه نیست
امیر: 1395/3/518:05:43،
19
7
وقتی تندر 90 معمولی به قیمت 40 میلیون تومان به مردم غالب میشود باورش سخت نخواهد بود که سیمبل را بالای قیمت فوق
وارد بازار کنند.کلا صنعت خودروی ایران برای رفاه و اسایش مردم
هدف گذاری نشده است.دلیل مشخص ان فروش پارس به قیمت
40 میلیون تومان یا دنا شتر پلنگ با قیمت 45 میلیون تومان است!!!
مصطفی: 1395/3/518:30:34،
20
12
رنو پژو رنو پژو رنو پژو وبازهم رنو پژو .
ناشناس : 1395/3/519:07:38،
19
12
تولید آین خودروها باعث ایجاد تنوع در رده قیمتی زیر پنجاه میلیون میشه، شماها که ایراد میگیرید نکنه هنوز دوس دارین پراید و ۴۰۵ و پارس سوار شین؟!
امین: 1395/3/521:17:57،
14
9
خیر! ما دوست داریم خودروسازهای دولتی که این همه از سرمایه های مملکت بهره برداری می کنند ماشین های روز و ابرومند دنیا رو برای مردم زجر کشیده ایران یا قیمت مناسب تولید کنند نه رنو کوئید رو. دو تا موتور افتاده دست ایرانیها که یکی موتور تی یو فایو و یکی هم موتور ال نود. میگردن تو دنیا هر ماشینی که این موتورها بهشون می خورند رو پیدا می کنند و قرارداد تولیدشو می خوان ببندن!
ramii: 1395/3/522:13:06،
17
13
کوئید 63 اسب بخاره نه 58. البته ممکنه نسخه 80 اسبیش در ایران عرضه بشه. قیمت هم زیر 30تومنه. سیمبل نسل سوم تندره و خودرویی بسیار خوبیه. چرا که قیمتش الان 80 میلیونه که نگین خودرو داره میفروشه. با تولید سایپا قیمتش میشه 57 تومن که قابل قبوله. ضمنا چه ربطی به مگان داره. دوس داری بخر دوس نداری نخر.
بهزاد: 1395/3/523:17:10،
19
9
شما قیمت ۵٧میلیون از کجا آورده اید اگر اینطور باشدکه خیلی خوب خواهد بود یعنی خودرو فرانسوی در کلاس خورو تویوتا یاریس با نصف قیمت
بهزاد: 1395/3/523:14:18،
13
8
تنها خودرو در رده سدان شهری که وجاهت یک خودرو استاندارد را داشته باشد همین تندر نود مونتاژ ایران هست
اگر بتوانند خوروهای جدید را هم با نظارت رنو با همین کیفیت تحویل مصرف کننده بدهند به نفع مصرف کننده خواهد بود و بسیار بهتر از خودروهای شتر گاو پلنگ داخلی میباشد
در ضمن رنو هیچ نسبتی با خودرو های چینی ندارد و طراحی ساده و طبق طراحی شزیک تجاریش نیسان بسیار کم استهلاک میباشد
ramii: 1395/3/609:30:24،
16
11
بهزاد جان قراره سیمبل بین 55 تا 60 قیمت بخوره. از این موضوع اطمینان دارم. به نوعی سایپا اینو میزنه که رقیب پژو 301 با همین حدود قیمت بشه. اما 301 کجا و سیمبل کجا! 301 قراره با موتور از رده خارج tu5 دوباره بیاد. سیمبل با این قیمت و گیربکس اتومات بازار را میتونه قبضه کنه. لطفا از کسایی که داشتند بپرسید. واقعا راضی هستند ازش.
بهزاد: 1395/3/611:13:37،
14
10
من هم رنو سیمبل دارم و بسیار ازش راضی هستم البته مدل فولش
ال نود هم دارم و ۶سال سوار شدم در کلاس سدان شهری تقریبا کامله
امیدوارم سیمبل که خودرو به روزی هست با قیمت مناسب بدست مردم برسه یعنی زیر ۶٠ میلیون
در ضمن رنو بازار هدفش کشورهای جهان سوم و در حال توسعه مثل ایرانه و بازارهای بزرگتر رو با نیسان و ایفینیتی هدف قرار داده
بد نیست بدونیم کمپانی رنو نیسان چهارمین تولید کننده خورو در جهانه
به امید روزهای بهتر برای ایران عزیزمون البته به همت تک تکمون
رضا: 1395/3/1122:23:39،
23
29
یه خسته نباشید ویژه هم به عزیزان زحمتکش نگین خودرو که با پشتکار تمام در فضای مجازی مشغول تبلیغ نامحسوس هستن و چنان با ظرافت اینکارو انجام میدن که مدیونین اگه فکر کنین کسی متوجه میشه! خدا قوت
ramii: 1395/3/612:00:54،
14
10
بهزاد بنده هم ساندرو دارم و کاملا ازش راضیم. خیلی ها میگن قیافش جالب نیست اما اصلا اینطور نیست و حتی الان کیت جلو و دیفیوزر و... براش اومده که واقعا زیباش میکنه. من حتی برای 3سال آینده در نظر دارم (با فرض ثابت موندن قیمتها) با 120تومن بجای خرید ولوستر یا آلنترا، رنو اسکالا یا همون مگان هاچبک که سال 2017 نسل جدیدش میاد و نگین خودرو هم قراره بیاره را بگیرم. چون معتقدم جز تویوتا و آلمانیها، محصولات رنو در ایران بهترینند.
ناشناس: 1395/3/614:43:59،
11
9
البته همون جور که همه میدونن نگین خودرو سیمبل دندهای رو الان هفتاد و اتومات رو هشتاد میده
رضا: 1395/7/2614:31:49،
5
8
عزیزم رنو سیمبلی که نگین خودرو میاره اصلا دنده ای نداره.
ناشناس : 1395/5/520:28:03،
15
17
دوتا شرکت فرغون ساز با این عملکرد ضعیف همراه بادزدی وحقه بازی کلا وضعیت خودرو تو ایران رو خراب کردن

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل