کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه تعویض کارت بانک تجارت برای برخی مشتریان نصف نشد


کد خبر : ۲۳۱۸۲چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۵۱۶۷۷ بازدید

اخیرا بانک تجارت اعلام کرده که مشتریانش برای تعویض کارت های این بانک باید اقدام به تعویض کارت کنند و هزینه این کار نیز نصف قیمت ...

اخیرا بانک تجارت اعلام کرده که مشتریانش برای تعویض کارت های این بانک باید اقدام به تعویض کارت کنند و هزینه این کار نیز نصف قیمت حساب شده اما در عمل این چنین نیست و برخی افراد در طول امسال مجبور هستند دوبار کارت خود را تعویض و دوبار هزینه بپردزاند!

بانک تجارت هفته جاری اعلام کرده بود که این بانک به منظور ارتقای سطح خدمات کارت، کارت‌های مشتریان خود را تعویض می‌کند و بر همین اساس پیش شماره کارت‌های بانک تجارت از ۶۲۷۳۵۳ به ۵۸۵۹۸۳ تغییر می‌یابد و تا پایان تیرماه سال جاری تمامی کارت‌های این بانک تعویض خواهند شد. 

این بانک در اطلاعیه خود اعلام کرده بود: هزینه ای که بابت تعویض این کارتها از مشتریان دریافت می شود تنها معادل قیمت تمام شده کارت بوده و هیچگونه درآمدی برای بانک به همراه نخواهد داشت و هزینه تعویض کارت برای اکثر مشتریان دارای تجارت کارت نصف مبلغ مصوب بانک مرکزی معادل ۱۱۵۰۰ ریال خواهد بود.

اما برخی از مشتریان از دوباره کاری در این بانک و نیز اخذ هزینه بالاتر از رقم اعلام شده از سوی روابط عمومی این بانک گلایه مند هستند.

برخی از مشتریان این بانک در سال جاری کارت قدیمی خود را که به دلایلی چون مفقود شدن یا اتمام تاریخ کارت تعویض کرده بودند، حالا باید بازهم کارت تازه خود را با هزینه جدید تعویض کنند!

برخلاف اطلاعیه روابط عمومی این بانک که هزینه تعویض را نصف رقم معمول یعنی 1150 تومان اعلام کرده، برخی مشتریان از دریافت رقم 2300 تومان توسط این بانک برای تعویض کارت خبر می دهند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها