کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی با ارزش‌ترین برند‌های سال 2016 / تصاویر


کد خبر : ۲۳۱۵۰سه شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷:۴۰۳۶۹۶ بازدید

واژه مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. مجله فوربس هر سال با ارزش‌ترین ...

کالاها و خدمات بصورت تصادفی تبدیل به "برند" نمی‌شوند. در پشت آن کیفیت، کار و تلاش، نوآوری، تحقیقات، مدیریت و ده‌ها عامل دیگر نهفته است. مجله فوربس با ارزش‌ترین برندهای سال 2016 را معرفی کرد.
 



واژه مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. مجله فوربس هر سال با ارزش‌ترین برندهای جهان را معرفی می‌کند. بر این اساس، مارک "اَپل" با ارزشی معادل 154 میلیارد و یکصد میلیون دلار باارزش‌ترین برند دنیا است.


q9geym45f4gcock6az4h.jpg
 



محصولات بصورت تصادفی تبدیل به "برند" نمی‌شوند. در پشت آن کیفیت، کار و تلاش، نوآوری، تحقیقات، مدیریت و ده‌ها عامل دیگر نهفته است. برند گوگل با ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار دومین مارک با ارزش جهان در سال ۲۰۱۶ است.
 

 

rksgyxou4pmbblxh49y.jpg

 


 

طبق ارزش‌گذاری مجله فوربس برای سال 2016، مایکروسافت با هفتاد و پنج میلیارد و 200 میلیون دلار در رتبه سوم باارزش‌ترین برندها جای گرفته است.


ijfs5k7qmabzmg4nawd.jpg

 


 

تبدیل شدن یک محصول به برند همه ماجرا نیست، "برند ماندن" در طول سال‌های متمادی و حفظ قدرت رقابت با رقبا بخش دیگر حکایت برند بودن یک محصول است. مارک کوکاکولا با ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در رتبه چهارم برندهای با ارزش جهانی قرار دارد.

 

scx3730dwe82asnv0pe.jpg

 


 

برند ژاپنی تویوتا که یکی از بزرگترین خودروسازان جهان است بعد از پنج برند آمریکایی در رتبه ششم قرار گرفته و دارای ارزشی معادل ۴۲ میلیارد و یکصد میلیون دلار است.

 

cthna81q796f5qxyipj.jpg

 


 


مارک آی‌بی‌ام با ارزش 41 میلیارد و 400 میلیون دلار در رتبه هفته با ارزش‌ترین برندهای جهان قرار گرفته است.

 

6091379hhiaaql5b02i.jpg

 



برند دیزنی با 39 میلیارد و 500 میلیون دلار در رتبه هشتم با ارزش‌ترین برند‌های جهان قرار دارد.
 

qjw8u7sostherp5sbl.jpg

 


 


مارک مک‌دونالد با ارزشی معادل 39 میلیارد و یکصد میلیون دلار در رتبه نهم قرار دارد.

 

luf79qemqyhkmx86zehe.jpg

 


 


شرکت جنرال الکتریک در سال ۱۸۹۲ میلادی با ادغام دو شرکت ادیسون الکتریک و تومسون – هوستون الکتریک تاسیس شده است. این مارک اکنون با ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار هنوز هم در میان ده شرکت با ارزش دنیا قرار دارد.

 

9xg451lsark0ese06pd.jpg

 


 


بعد از برند تویوتا که در رتبه ششم باارزش‌ترین‌ها قرار دارد، برند سامسونگ دیگر مارک آسیایی است که در میان پانزده برند برتر جهان جای گرفته است. ارزش این مارک ۳۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

 

wwyrypensq9ftshq5fl.jpg

 


 


برند تجارت الکترونیک آمازون که توسط جف بزوس (عکس) در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد، ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد که رتبه دوازدهم با ارزش‌‌ترین مارک جهان را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است.

pdeyq3rtucr6fxluei3.jpg
 

 


 

در میان با ارزش‌ترین برندهای جهان، " AT&T" دیگر برند آمریکایی است که با ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

 

hm65qpkhcmrlceyb4if.jpg

 


 

شرکت خودروسازی "بی‌ام و" اولین شرکت آلمانی و اروپایی است که در لیست فوربس موفق شده با ارزشی معادل ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار در رتبه چهاردهم با ارزش‌ترین برند‌ها در سال ۲۰۱۶ قرار گیرد.


wwlsi4m7xh15xbqbjdd.jpg

 



بعد از شرکت خودروسازی "بی‌ام‌و"، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی لویی ویتون (به اختصار ال وی) دیگر شرکت اروپایی است که با ارزش ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در رتبه نوزدهم با ارزش‌ترین برندهای جهان قرار گرفته است.


 


 

مرسدس بنز دومین شرکت آلمانی است که با ارزش ۲۶ میلیارد دلار در رتبه بیستم باارزش‌ترین برند‌های جهان قرار گرفته است.


10iazdkjf1totdl4jl1.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها