کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

بررسی و مقایسه هیوندای جنسیس و BMW سری 5

کدخبر:۲۳۱۲۶چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸:۴۷۴۰۱۹ بازدید

ممکن است برخی افراد این استدلال را داشته باشند که این یک آزمون بی‌معنی است. در واقع آن‌ها می‌گویند آتشی که در دل خریداران خودروی لوکس شعله‌ور ...

پدال- ممکن است برخی افراد این استدلال را داشته باشند که این یک آزمون بی‌معنی است. در واقع آن‌ها می‌گویند آتشی که در دل خریداران خودروی لوکس شعله‌ور است، آن‌ها را مجذوب پرچم‌داران آلمانی می‌کند، ولی در اینجا برندی با لوگوی’H’ پا به میدان گذاشته است تا نظر خریداران را تحت تأثیر خود قرار دهد.
 

s43nf8ecn27ir9c68g0y.jpg

این خریداران از آن دسته افرادی هستند تا قبل از دهه 90 باور نداشتند که یک خودروی ژاپنی بتواند لوکس‌های آلمانی همانند آئودی،BMW و مرسدس بنز را به چالش بکشد؛ اما در سال 1989 در یک اتفاق غیرمنتظره، خودرویی با کیفیت ساخت قابل‌توجه و در سطح خودروی مجلل این طرز فکر را نقض کرد که آن خودرویی نبود جز لکسس LS400.

در اینجا، ما به‌جای ژاپن از کره جنوبی و خودروی هیوندای جنسیس جدید دعوت به عمل آوردیم. لکسس قادر به ارائه هر یک از مدل‌های GS و یا ES در این زمان برای این مقایسه نبود، مرسدس بنز E250 هم کمی خجالتی به نظر می‌آمد و این شد که بهترین خودروی رقیب برای این مقایسه را BMW سری 5 انتخاب کردیم.

a2pnyvicro01889h0fxg.jpg

BMW از زمان تأسیس کمپانی خود، اتومبیل‌های سواری بسیار بهتری به نسبت هیوندای ارائه کرده است، و مدل سری 5 هم فضایی تقریباً برابر سری 7، پویایی و چابکی یک سری 5 قدرتمند را دارد که مهم‌تر از آن، همهٔ این‌ها را با قیمتی مثل یک سری 3 در اختیار شما می‌گذارد.
 

lhnnf5wzillrdlslz7i.jpg

اندازه‌گیری‌ها نشان می‌دهد که جنسیس تنها یک میلی‌متر از پنج متر کوتاه‌تر است و 91 میلی‌متر بیش ازسری 5 و 89 میلی‌متر کوتاه‌تر از سری 7 می‌باشد، پس در واقع با خودرویی کشیده و تقریباً هم‌اندازه یک سدان فول سایز روبرو هستیم که البته برچسب قیمت شروع از 60.000 دلار هم بر روی پیشانی خود دارد.
 

xvm57fu6aqtff7onlydx.jpg


ما در اینجا، هم در این جنسیس، و هم در 528i از فول ترین تریم نسخهٔ موجود استفاده کرده‌ایم. یعنی جنسیس نسخهٔ Ultimate Pack با قیمت گزاف 82,000 دلار استرالیا و 528i ما هم با قیمتی برابر با 97,900 دلار استرالیا در برابر آن ایستاده است.
 

jwjplrkailz9xe5bfpqg.jpg

ابتدا با ویژگی‌های مشترک و استاندارد هر دو خودرو شروع می‌کنیم، هیوندای جنسیس Ultimate و BMW 528i هر دو به یک صفحه نمایش روی داشبورد، سنسور جلو و عقب، نمایشگر صدای فراگیر، تجهیزات داخلی چرمی، چرخ‌های آلیاژی 19 اینچی، دوربین دید عقب، فرمان قابل تنظیم الکتریکی، سنسور باران، نوربالای اتوماتیک، چراغ‌های جلوی اتوماتیک با قابلیت گردش در پیچ‌ها، سیستم تهویه دو منطقه‌ای و ناوبری ماهواره‌ای مجهز هستند. اما در نبرد سیستم صوتی، جنسیس، مدعی کره‌ای، سیستم صوتی LEXICON با 17 بلندگو و مدعی آلمانی سیستم صوتی Harman Kardon با 16 بلندگو مجهز شده‌اند.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-46

از آنجا که جنسیس 15,900 دلار ارزان‌تر از BMW تمام می‌شود اما تجهیزات ارائه شده در آن بسیار قابل توجه است، تجهیزاتی مانند: رادار، کروز کنترل، ترمز مستقل اضطراری، تشخیص نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک عقب، کنترل فشار باد تایر، صندلی‌های جلو برقی و دارای حافظه در 12 حالت مختلف، (در 528i تنها برای راننده است)، صندلی‌های جلو و عقب گرم‌کن دار و دارای تهویه مناسب، سقف پانوراما، شیشه‌های عقب (برقی)، پرده برقی درب‌های عقب و شیشه عقب، شیشه‌های عایق صدا، درب Soft-Close، درب صندوق خودکار، رنگ متالیک، و یک سنسور CO2 که به طور خودکار تنظیم هوای تازه را در کابین در گردش درمی‌آورد و کمک به جلوگیری خواب‌آلودگی راننده می‌کند.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-43

حال شما می‌توانید شروع به محاسبه قیمت BMW سری 5 کنید که چگونه خیلی بیشتر از هیوندای جنسیس تمام شده است؟
با نگاه کردن به آپشن های اضافی که در خودروی تست ما نصب شده‌اند درمی‌یابید که برای رنگ فلزی 2000 دلار، درب صندوق خودکار 1300 دلار، پرده عقب 1500 دلار، گرم‌کن‌های صندلی 900 دلار، هشدار خروج از خط 1400 دلار، درب‌های Soft-Close 900 دلار و 3200 دلار برای سانروف باید بپردازید.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-65

گارانتی جنسیس بیش از پنج سال است که تحت پوشش خدمت جاده‌ای هیوندای هم می‌باشد و تا 75,000 کیلومتر هم به شما کمک‌های جاده‌ای رایگان ارائه می‌دهد.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-59

گارانتی بی ام و به طور متوسط سه سال است، و این در حالی است که خدمات فراگیر شرکت هم رایگان نیست و باید 1290 دلار برای پوشش دهندگی پنج ساله یا 80,000 کیلومتر بپردازید.

راهنمایی‌های کارشناسان فروش در واقع پیش‌بینی می‌کنند که جنسیس حتی کمی کمتر از 528i مستهلک خواهد بود، هرچند که نسل جدید جنسیس کمی به خاطر ورود تازه‌اش کمی ناشناخته‌تر از 528i است پس این پیش‌بینی راهنماهای فروش کمی خشن گبه نظر می‌رسد.

بااین‌وجود، BMW سری 5 به‌سادگی نمی‌تواند با هیوندای جنسیس ازنظر ارزش به رقابت بپردازند.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-13

هیوندای هم به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کره‌ای در حال فاصله گرفتن از رقباست و اهداف بلندپروازانه‌تر از این را در سر دارد. مدل جنسیس برای همین طراحی شده است که فراتر از شهرت و نشان هیوندای باشد و فروش قابل‌قبولی را تجربه کند.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-89

در واقع جنسیس به‌قصد جنگ با آلمانی‌ها رشد یافته است که از دو نظر رانندگی و پالایش کابین، خود را با E250 و 528i قیاس می‌کند و ویژگی‌های بارز این دو خودرو را با طراحی خاص خودش نشانه گرفته است.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-67

همین امر ما را بر آن داشت تا برای اطمینان از صحت این ادعا، آزمون کاملی از حالات رانندگی این دو خودرو را انجام دهیم. به همین منظور از اطراف بندر خلیج فیلیپ مسیر را شروع کردیم و تا دفتر ملبورن تیم CarAdvice در Cremorne به پایان رساندیم.
 


در اتوبان که وارد شدیم پالایش کابین ازنظر سر و صدا در جنسیس بلافاصله ما را تحت تأثیر قرار داد. سروصدای تایرها بسیار ناچیز است و صدای باد به حداقل ممکن است. آپشن شیشه‌های آکوستیک ضد صدا هم به کاهش سر و صدا در ترافیک کمک شایانی کرده است. می‌توانیم بگوییم که اگر در ترافیک چشم‌هایتان را برای لحظه‌ای ببندید، به‌راحتی تصور می‌کنید که پشت فرمان یک سری 7 نشسته‌اید. حتی هشدار سیگنال تغییر خط هم به‌نوبه خود بسیار ظریف و زیرکانه پخش می‌شود.

یک سواری دوست‌داشتنی در جنسیس وجود دارد، به‌خصوص باید از کامپیوتر من در صندلی عقب ماشین که ما در به فرودگاه ملبورن رساند قدردانی کنیم.

و اما زندگی در سرعت 100 کیلومتر در ساعت در BMW 528i کمی پر سر و صداست. در این خودرو شما کمی بیشتر از جنسیس نویز تایرها را در جاده می‌شنوید، و سیستم تعلیق M اسپرت که خودروی آزمون ما به آن مجهز است بخشی از 4700 دلار بسته M اسپرت 528i است که سفت‌وسخت بودن آن غیرقابل‌انکار است اما ناراحت‌کننده نیست.
 


همچنین متوجه خواهید شد که سیستم فرمان آلمانی‌ها کاملاً متفاوت از کره‌ای‌هاست، فرمان BMW کمی سفت‌تر است و در جاده هم باید زمان بیشتری دست‌هایتان را روی فرمان نگه دارید، همچنین شما نمی‌توانید همانند هیوندای کروز کنترل را تنظیم کنید، جنسیس دارای سیستم پیشرفته‌تری است که قادر به حفظ فاصله خود وسیله نقلیه پیش رو است. هرچند که تعامل با رابط کاربری مربوطه در BMW یک تجربه فوق‌العاده است.
 


سیستم iDrive بی‌ام‌دبلیو نیز بسیار موفق بوده است که به یک معیار جهانی برای انجام عملیات ناوبری بدل شده است که با این سیستم هوشمند به‌راحتی می‌توانید نویگیشن را تنظیم کنید. شما می‌توانید در یک نمایش هوشمندانه با چرخش ماوس روی کنسول وسط به چپ یا راست، سیستم iDrive را انتخاب کنید و بر روی نقشه‌های دقیق، عملیات زوم کردن روی مسیر را با فشردن ماوس به داخل و خارج، به‌سادگی انجام دهید.

متأسفانه جنسیس کنترلر ماوس دوار خود را در مدل‌های راست فرمان از دست داده، و در پی جبران آن، از توابع نویگیشن در یک صفحه نمایش لمسی استفاده کرده است که همین عامل می‌تواند یک امر رنج‌آور و البته خطرساز باشد.این در حالی است که BMW محل کنترلر ماوس و بقیهٔ دکمه‌های میانبر را به‌دوراز صفحه نمایش، و طوری طراحی کرده است که راننده را وادار به‌دقت در موقعیت، سرعت، و بقیهٔ امور رانندگی کرده است.
 


همان‌طور که ما به مسیر خود ادامه می‌دادیم و تغییرات جاده‌ها را حس می‌کردیم، موتور توربوی چهار سیلندر 528i، خود را واکنش‌پذیرتر نشان می‌داد.

در واقع با پیشرانهٔ تنفس طبیعی V6 به حجم 3.8 لیتری جنسیس در ابتدای شتاب‌گیری کمی تأخیر احساس می‌کنید، همچنین به نسبت 528i، برای افزایش سرعت هم باید فشار بیشتری بر پدال گاز وارد کنید. موتور V6 دوست دارد به عقب برگردد، هرچند که غرّش آن لذت‌بخش است که و شتاب‌گیری را خیلی هدفمند انجام می‌دهد.

گیربکس هشت سرعته خودرو هیوندای شیفت دنده‌ها را صاف و نرم انجام می‌دهد، هرچند شیفت دنده در گیربکس ZF هشت سرعتهٔ ب‌ام‌و شتاب‌گیری بالاتری را به ارمغان می‌آورد، همچنین تعویض دنده تقریباً غیرقابل مشاهده است و فقط با زمان‌بندی و دور بیشتر به‌صورت بصری، آن‌هم در مواقع موردنیاز از قبیل تغییر شیب جاده قابل‌فهم است.

حال با انداختن این کشتی‌های لوکس به آب و سفر 40 دقیقه‌ای با آن‌ها یک فرصت عالی برای مقایسه کابین با جزئیات بیشتری از این دو به دست آوردیم.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-52-ferry

در همین ابتدای مسیر احساس برتری کابین BMW نسبت به هیوندای به‌وضوح حس می‌شود. در واقع می‌توان آن را رقیب آئودی A6 دانست که پس از لمس جزئیات کابین سری 5، هزینه‌های اضافی آن شما را کمتر سرزنش می‌کند. برای مثال، تریم چوب در BMW، واقعی است، که در هیوندای جعلی و مصنوعی است. درمجموع کیفیت بالاتر و رضایت‌بخش‌تر کابین BMW از هر لحاظ بالاتر است.

بااین‌حال، طراحی و کیفیت کابین جنسیس هم بسیار تحسین‌برانگیز است (خودرویی که با یک برند جدا از هیوندای عرضه خواهد شد). بله، طراحی و جزئیات این هیوندای بزرگ، متمایز است و عطر و طعم خودروهای لوکس را دارد، اما در برخی از جزئیات آن شیطنت‌هایی هم وجود دارد.تکان‌ها و نوسانات دکمه‌های داشبورد حداقل است و در تمام طول مسیر بسیار عالی بودند. همچنین محفظه‌های مختلف کنسول وسط سرپوشیده و یکپارچه هستند. شیشه‌های برقی هم مجهز به عملکرد ضدضربه دارند، یعنی در بخش نهایی فرآیند باز شدن، با کاهش سرعت، از ضربه زدن انتهای شیشه جلوگیری می‌کنند.

جنسیس یک فاصلهٔ سه متری را بین محور جلو و اکسل عقب در نظر گرفته است که باعث ایجاد راحتی هرچه بیشتر و مقدار زیادی فضا برای پای سرنشینان عقب شده است، که بیشتر شبیه خودروهایی نظیر هولدن Calais و یا شورولت کاپریس شده است.

زیردستی مرکز صندلی نیز همچنین دارای ویژگی‌های کنترل پنل خود می‌باشد، برای مثال توابع صوتی، گرم‌کن صندلی و تنظیم صندلی سرنشین جلو از این دسته تنظیمات هستند.فاصلهٔ دو محور سری 5، تنها 42mm کوتاه‌تر است و تفاوت چندانی با فضای پای جنسیس احساس نمی‌شود. جنسیس نیز به دلیل شیب‌دار بودن سقف خود نیاز بررسی فضای عقب بیشتر برای کمک سرنشینان عقب دارد، هرچند که BMW هم در اینجا به همین امر منجر می‌شود.

به‌طورکلی، هیوندای یک صندلی عقب راحت‌تر و مفتخر به امکانات تماس بر روی صندلی را می‌افزاید. با توجه به اینکه هردو خودرو از دو ویژگی صندلی عقب تاشو نیز بهره می‌برند. همچنین هر دو دارای صندوق‌های بزرگ، با فضای بیشتر BMW در طول و هیوندای عرض هستند.
 


همان‌طور که قابلیت‌های سری 3 را می‌دانیم برای اولین بار قابلیت‌های 528i را هم به خودمان یادآوری می‌کنیم. ما می‌دانیم که سری 5 بهترین است و با دامپر تطبیقی اختیاری، و سیستم ثابت تعلیق M اسپرت که هنوز هم می‌درخشد و تنها کافی است به چند پیچ با سرعت وارد شوید تا متوجه شوید که BMW برای برآورده کردن نیازهای یک رانندهٔ حرفه‌ای طراحی شده است.

شما می‌توانید اشتیاق خودرو را با حرکت دادن فرمان و پاسخ بسیار سریع آن کاملاً احساس کنید. سری 5 سست نیست و بدون لغزش، به زمین چنگ می‌زند. همین سیستم تعلیق حرفه‌ای با چسبندگی بالا و وجود ترمزهای عالی، به راننده سری این اطمینان را می‌دهد که برای فشردن پدال گاز و افزایش سرعت هیچ هراسی نداشته باشد.
 


تیم مهندسی محلی هیوندای هم تمام تلاش خود را برای کنترل بدنهٔ خودرو کرده‌اند. اما جنسیس این دوگانگی اسپرت و مجلل را ندارد. این همان چیزی است که BMW می‌تواند اسپرت و درعین‌حال راحت و لوکس باشد، درحالی‌که جنسیس ترجیح می‌دهد آهسته‌تر رانندهٔ بیزینس من خود را با کت و شلوار به مقصد برساند.

همچنین اگر در رانندگی کمتر احساس مهارت می‌کنید، بهتر است در مدل Mid-Spec مدل Sensory که بر روی چرخ‌های 18 اینچی سوار است بنشینید تا اینکه در مدل Top-Spec Ultimate’s با چرخ‌های 19 اینچی بنشینید.

در جاده‌های پر پیچ‌وخم، این دو کشتی لوکس را به چالش می‌کشیم، جنسیس ارتعاش و لرزش کمتری را از طریق سیستم تعلیق نسبت به سری 5 بر روی همان چرخ‌های 19 اینچی به سرنشینان منتقل می‌کند. همچنین جلوی هیوندای در ابتدای ورود به پیچ‌های پردست‌انداز بیشتر عجله دارد ولی برای بازگردانی خودرو به حالت عادی تلاش بیشتری نسبت به BMW نیاز است.
 


پس از خروج از پیچ، هیوندای مقدار بیشتری از چرخش بدنه را تجربه می‌کند ولی احساس سرخوردن عقب BMW را ندارد. بااین‌حال، هنوز هم می‌توان در سرعت‌های آرام‌تر در جاده‌های پیچ‌درپیچ با سیستم فرمان خوب و چسبندگی قابل‌قبول از آن لذت برد.

با بازگشت به آزادراه جنسیس دوباره ما را در فضای واقعاً راحتی قرار می‌دهد. همچنین اثبات کرده است که ازنظر مسافرت و راحتی سرنشینان استادانه بر روی آن کار شده است، جنسیس بسیار آرامش‌بخش است و همین امر می‌تواند انتخاب ما را از بین این دو اتومبیل سخت‌تر کند.

در خیابان‌های برون‌شهری و درون‌شهری ملبورن، نیز به این نتیجه رسیدیم که سیستم تعلیق 528i در مقایسه با جنسیس بیشتر به‌صورتی پایدار و محکم‌تر است، و این در حالی است که بسیار راحت است و آزاردهنده نیست. در پایان این تور خلیج گردی، محاسبات ما نشان داد که جنسیس با 12 لیتر در هر 100 کیلومتر در مقایسه با 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر BMW، حدود 40 درصد سوخت بیشتری از 528i مصرف کرده است. و این میزان بدون استفاده به‌اندازه کافی از سیستم توقف/شروع آن است.
 


مبلغ سرمایه‌گذاری شده اضافی که برای 528i موردنیاز خود صرف کرده‌ایم، به‌هیچ‌عنوان مبلغ کمی نیست، چراکه این اختلاف از خودروی تست ما تا مدل پایه، بیش از 30,000 دلار است با گزینه‌های اضافی ب‌ام‌و همراه بوده است.

درمجموع بااینکه اقدامات انجام شده و بهبود یافته شده در جنسیس جدید کاملاً ملموس است و می‌تواند در مسیر با BMW به رقابت بپردازد، اما در مسابقهٔ حرفه‌ای‌ها نمی‌تواند چیزی را جبران کند. و اگر شما از آن دسته رانندگانی هستید که “رانندگی” به‌عنوان یکی از سرگرمی‌های لذت‌بخش شماست، بیشتر به سمت مهندسی BMW سوق پیدا می‌کنید، چراکه 528i یک سدان اسپرت و یک لوکس چهار درب است.
 


جنسیس (نوع موردعلاقه ما) با وجود نکات مثبت بسیار زیاد، بیشتر تک‌بعدی است، و تمام نیازهای یک راننده را به‌خوبی برطرف نمی‌کند. در برخی از مناطق از این هیوندای بزرگ بیشتر استقبال می‌شود و در مورد برچسب قیمت 60 هزار دلار تا 82 هزار دلار راحت‌تر چشم‌پوشی می‌کنند.
 

Hyundai-Genesis-v-5-Series-iDrive

در حالی که‌تریم های پایین‌تر با چرخ‌های کوچک‌تر سواری بهتری را ارائه می‌دهند. اما تریم Ultimate’s با وجود قیمت بالا، هنوز هم ویژگی‌های بی‌نظیری را در اختیار ما می‌گذارد. هرچند که تفاوت قیمت پیشرانهٔ V8 نسبت به V6 توجیه اقتصادی 22,000 دلاری را دارد اما این شرم‌آور است که از پیشرانهٔ V8 موجود نمی‌توان در بازار چپ‌دست‌ها استفاده کرد.
 

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-61

بااین‌حال، جنسیس در تمام اشکال، چه راست فرمان و چه چپ فرمان (برای اولین بار راست فرمان شده است) تا به امروز یک ماشین تصفیه‌شده و آرام بوده است، و امروزه به‌راحتی توانسته است خود را به‌عنوان یک جایگزین واقعی برای ردهٔ لوکس خودروهای هیوندای قرار دهد.
 


آلمانی‌ها، مدت طولانی است که از جایگاه خود احساس خوشنودی می‌کنند. آن‌ها ممکن است در مورد برند جنسیس هم طوری قضاوت کنند که قبلاً در مورد لکسس LS400 فکر می‌کردند، اما می‌دانیم که جنسیس در حال حاضر، لکسسِ چند سال پیش است، و آلمانی‌ها مانند همتای ژاپنی لکسس یعنی اینفینیتی، در مورد جنسیس هم احساس نگران‌کننده‌ای را بر شانه‌های خود حس می‌کنند.
 

BMW سری 5

رتبه کل: 8.5

  • عملکرد و اقتصاد:9
  • فضای کابین و آسایش: 8.5
  • تکنولوژی و قابلیت اتصال:8.5
  • قیمت و ویژگی‌ها: 7
  • سواری و هندلینگ: 8.5
     

Hyundai-Genesis-v-5-Series-lane-5-solo

هیوندای جنسیس

امتیاز کل: 7.5

  • عملکرد و اقتصاد: 7
  • کابین فضایی و آسایش: 8.5
  • تکنولوژی و قابلیت اتصال: 8
  • قیمت و ویژگی‌های: 9
  • سواری و هندلینگ: 7
     

2014-HYUNDAIandBMW-528i-vs-genesis-comparison-36

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

amin: 1395/3/501:21:24،
114
45
همه دارن پیشرفت میکنن جز کشور ما.در صورتی که جوونایی داریم که تو زمینه طراحی خودرو و مکانیک استادن ولی ازشون استفاده نمیشه.خود من عاشق طراحیم و استعداد عجیبی تو طراحی خودرو دارم اما میدونم آینده ای تو ایران ندارم
فقط بی ام و: 1395/3/510:43:26،
57
72
تیتر اشتباهه! تیتر درست اینه: مقایسه موش خونگی با سلطان جنگل
محسن: 1395/3/513:02:32،
36
61
کره ای حرفی برای گفتن نداره هرگز فقط المان و فقط ا او دی
مرام: 1395/3/515:12:11،
45
50
برخی افراد طوری چسبیدن به ذهنیات گذشته شان و تعصبات بیجایشان که آدم احساس میکند اینها راکدند و گذر زمان و پیشرفتها را احساس نمیکنند. در دنیای امروز حتی ماشینهای چینی هم قابلیت رقابت دارند چه برسد به هیوندای که برند کاملا معتبر و شناخته شده جهانی است و برخی از محصولات آن درکلاس خود بهترین در دنیاست.
علی: 1395/3/517:17:00،
35
43
فقط و فقط و فقط المانی پیروز است
داوود: 1395/3/501:26:46،
95
40
بهتر بود بی ام دبلیو رو با دنا مقایسه میکردید انوقت متوجه کارایی بالای این سوپر ماشین ایرانی میشدید !!!!!!!
بی.ام.و: 1395/3/510:41:13،
42
75
بی.ام.و درسته داوود جان
محمدرضا777 : 1395/3/512:36:22،
38
44
دوتاش درسته استاد یکی به زبان انگلیسی بی ام دابلیو و زبان المانی بی ام و و استفاده از هرکدومشون اشتباه نیست....
علی: 1395/3/501:36:32،
82
50
جنسیس نسبت به قیمتش عالیه....
مهدی: 1395/3/501:53:59،
72
41
ولی بی ام دبلیو ی چیز دیگه هس من ی حس خوبی بهش دارم ....
بی.ام.و: 1395/3/510:42:12،
32
45
شما نسبت به بی.ام.و هس خوب داری چون بی ام دابلیو وجود نداره!
فرزاد: 1395/3/511:49:01،
57
46
دوست عزیز (بی ام و) درستش را بخواهی "بی ام و" وجود ندارد یا "ب ام و" درست است (آلمانی) یا "بی ام دبلیو" (انگلیسی) ولی "بی ام و" که یک حرفش انگلیسی و یکیش آلمانی است وجود ندارد
مهندس: 1395/3/502:44:54،
51
44
افسوس که من هم مثل شما حسرت باید بخورم تقاص این روزا رو از کی بگیرم؟ من لیاقت ندارم یا...؟
رسیدی؟: 1395/3/502:51:28،
72
46
که چین به کره می رسه؟ کره هم وایمیسته تا برسه :))
اگه کره به ژاپن برسه چین هم به کره می رسه.
ما به هیشکی نرسیدیم ولی.
منتظر: 1395/3/502:56:33،
55
44
تشکر. الان چند روز ذهنم درگیر بود که کدومشونو بخرم!!!!!!!!!!!!!! فقط یک سوال داشتم کدومشون قابلیت گازسوز داشتنو داره؟ چون بنزین قراره گران شود.......
ادیب: 1395/3/503:10:18،
54
52
هیوندای به جایی رسیده که با BMW مقایسه میشه...همون کره ای ها که دهه 50 انگشت به دهن در ساخت پیکان ایران بودند!!!
ریز بین: 1395/3/504:36:34،
49
74
هیچ گاه شیر بیشه رو با کفتار مقایسه نکن
محمد: 1395/3/505:30:12،
43
35
خداوکیلی شما، یا خیلی پولتون زیاده و خوشین، یا اینکه بی خیال هستین ... اکثریت مردم تو خرج روزانه خودشون موندن، اونوقت شما میاین مقایسه جنسیس و ب ام و رو میذارید. یه خبر بذارید که یه جورایی به ما هم ربط پیدا کنه ... از ازل تا ابد، اینجور ماشینها کوچکترین ربطی به من و خانوادم نداشتن و ندارن و نخواهند داشت... تو این تورم، بیکاری و اوضاع بد اقتصادی، فقط میتونم عکس این دو تا ماشین رو نگاه کنم.
ناصر: 1395/3/509:42:16،
51
38
راست میگه.
بیاید مقایسه 405 با سمند ال ایکس بذارید... یا مقایسه پراید و تیبا ... یا مقایسه سورن و دنا ...
ما رو چه به تویوتا و ب ام و و هیوندای و ...
مقایسه بذارید که کدوم یک از خودروهایی که گفتم، میتونن 6 ماه دوام بیارن ... کدامیک لگن ترن ... ایران خودرو و سایپا تو کدومیک کاردزدی بیشتر کردن ...
مقایسه بین فرغون خارجی و خودروی داخلی، خیلی میتونه جالب و تنگاتنگ باشه ...
Ehsan: 1395/3/506:58:58،
73
56
یعنی کسی هست که BMW سری پنج رو نخره به جنیسس فکر کنه؟!
علیرضا: 1395/3/507:18:39،
45
33
والا چی بگم عمر ما که با پرابد و سمند ... و گذشت
دیگه فقط در حد یک ارزو مونده و امیدی ندارم که اکثر مردم ما هم بتوانند سوار یک‌ ماشین خوی بشوند
mahan: 1395/3/507:31:54،
50
40
سلام ايرانجيب
ببخشيد امتياز جنسيس به صورت كلى ميشه ٧/٩
و امتياز بي ام و هم ميشه ٨/٣
كه شما اشتباه نوشتيد ديگه يه جمع و تقسيم كه اشتباه نداره :)))
نكنه شماهم مثل خودروسازاى وطنى آمارها رو دستكارى ميكنيد (((:
کارمند: 1395/3/507:33:02،
47
36
ایرانجیب عزیز تو هم ما را گرفتی ها
ما میگیم دخلمون به خرجمون نمی خوره شما برامون مقایسه ماشین میذاری......
رضا: 1395/3/507:44:24،
47
61
ب ام و و هیوندای!!!؟ عجب مقایسه ای
با این مقایسه، به این باواریایی و مهندسی ناب آلمانی توهین آشکاری کردین
امین: 1395/3/507:48:39،
52
60
فقط بی ام و
طراحی جدی و سنگیتش میارزه به کل کره ای ها
مرتضي: 1395/3/507:50:06،
51
45
بي ام دبليو فوق العادست ولي حيف كه تو ايران ماشينو ميتركونن و فروشندگان قطعات يدكي اهل فشارن وقيمتهاي فضايي ميدن قطعاتو و همچنين از قطعات استوك بجاي نو به فروشنده واسه قطعاتشون استفاده ميكنن.كلا تو كيفيت حرف واسه گفتن دارهbmwدنبال يه سقف كروك325يا 630كوپه هستم واقعا تميزوبي رنگ كامل باشه نقدا خريدارم.بدرود...
علي: 1395/3/507:56:32،
43
41
اون پولي كه واسه اين ماشين ميخواي بدي ميدوني باهاش ميتوني چيكار بكني ؟



تازه لازم به زحمت كشيدن و زبون ريختن و چك و چونه هم نداري
اشكان: 1395/3/508:27:45،
49
37
مثلا با اين پول ميتونه چيكار كنه!!!بازار داغونه.لابد بزاره تو بانك سر ماه بره سداشو بشمره كلي ذوق كنه! دلت خوشا علي آقا.خيلي بخايم تو اين كشور عمر مفيد داشته باشيم 45-50بقيشم حاج آقا عزرايل تو كشيكه كه سكته بزني يا...بنظرم اگه كسي پولي داره به فكر عشق وحالش باشه بهتره تا بياد آينده نگري كنه اونم چي تو ايرااااااااااااااان كه هر روزش بدتر از ديروزه.ارزش پولمون128دنياست درك كن عزيزم.لابد كسيم ميخاد بخره فكر همه چيشو كرده.در كل بي ام و پرچمش همش بالاست...
طالب: 1395/3/507:52:58،
52
50
آفرین به هیوندا
امیدوارم روزی سایپا، ایران خودرو، دیار خودرو، کرمان موتور، پارس و راین و .......... را در این جایگاه ببینیم
انشالله
نیما: 1395/3/508:19:41،
39
45
کسی که بتونه یک خودروی آلمانی بخره عمرا به یه خودروی کره ای توجه کنه، اصلا محاله، غیر عقلیه، میشه هشتمین عجایب جهان، مثل این میومنه بپرسیم شومینه خونه ما بیشتر گرما تولید میکنه یا خورشید؟
نم: 1395/3/510:00:09،
39
47
تا دانشمندانی چون شما هستند کارشناسان خودرو کاره ایی نیستند؟؟؟ شما در همان عهد عتیق خود بمان؟؟؟ اما دنیا دارد کار خودش را میکند؟ همین طرز فکر ها ما را به اینجا رسانده؟
محمد: 1395/3/510:07:20،
31
56
آلمان کجا و کره جنوبی کجا داداش.اصن نمیشه مقایسه کرد فقط bmw
امین: 1395/3/510:14:13،
40
26
به نظرم من در این که بی ام دبلیو از جنسیس بالاتره شکی نیست اما کمی این موضوع به نظر من جای فکر و اندوه داره.به وضوح میشه دید نمای نیمرخ ،جلو و عقب هیوندای در حد بسیار خوبی داره با بی ام دبلیو رقابت میکنه.البته میشه گفت تصمیم هیوندای به اینه که مثل کمپانی تویوتا ،ماشین های لوکس و خاص خودش رو با مارک غیر هیوندای راهی بازار کنه.داخل کابین دو ماشین هم در حال رقابت بر سر زیبایی کاملا مشخص هستش.ولی متاسفانه ایران تا وقتی از ظرفیت های مفید کشور استفاده نکنه و در مقابل بازار رقابتی و عدم انحصار علاقه نشون نده،به هیچ عنوان پیشرفتی در کار نخواهد بود.صد افسوس زمانی که ایران ،کارخانه تولید خودرو داشت کره جنوبی در زمینه مونتاژ ماشین نزدیک به صفر بود.اما الان بیش از نیم قرن از کشورهایی که زمانی اقتصاد ایران رو تحسین میکردن عقبیم.
وحید@@@@: 1395/3/510:17:20،
47
46
خودروسازان ماهم در طراحی انواع چاپیدن و کلاهبرداری از مردم

ساده لوح هر رو ز دارن پیشرفت میکنن.
دلسوز : 1395/3/514:12:49،
37
31
آفرين به چشم بادامیا. خواستن توانستن است.درسته که بی ام دبليو ماشین هایکلاس و بادوام تری نسبت به هیوندایی هست اما فراموش نکنید که در کشورهای ديگه (مخصوصا آمریکا و اروپا) عمر خودرو به 7 سال نميرسه و سریعا اسقاط ميشن.با این اختلاف قیمت فاحش فکر کنم هیوندا (حداقل در این مدل) فروش بیشتری داشته باشه.انصافا من اگه شهروند کره بودم هیوندا رو میخریدم.در کل ميگم ننگ به نیرنگ فرغونسازای خودمون

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

جدول جدید شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - مرداد 96
جدول جدید شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو - مرداد 96
ویلای 33.5 میلیاردی علی پروین خریدار نداشت! + سند
شرايط جدید پيش فروش محصولات پارس خودرو - مرداد 96
طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود مشارکت 25 درصد ویژه مرداد 96
حضور نیسان پاترول با کیت نیسمو در نمایشگاه شیراز/ تصاویر
فروش نقدی و اقساطی سوزوکی ویتارا و هایما توربو - مرداد 96
5 خوش فروش 30 تا 50 میلیون تومانی بازار ایران کدامند؟
رونمایی از مرسدس بنز E200 نیوفیس در نمایشگاه خودرو شیراز + قیمت
جدیدترین دستاوردهای شرکت ایران‌خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز
شرایط فروش جک S3 برای اولین‌بار در ایران با تخفیف ویژه/ تیر 96
2 محصول جدید شرکت سیتروئن در نمایشگاه خودرو شیراز + قیمت
کیا سورنتو 2018 رونمایی شد/ فیلم + تصاویر
بازدید کم‌نظیر از غرفه نگین‌خودرو و محصولات رنو در نمایشگاه شیراز
کیا استینگر GT 2018؛ خودرویی که از همان اول عاشقش می‌شوید
آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما