کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبليغات پديده شاندیز آزاد شد


کد خبر : ۲۳۰۲۰شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳:۴۷۳۸۴۵ بازدید

مديرعامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز گفت: با مساعدت و همكاري ستادتدبير و ساماندهي ...

مديرعامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز گفت: با مساعدت و همكاري ستادتدبير و ساماندهي خراسان رضوي و دادستان محترم مشهد تبليغات شركت پديده آزاد شد.

سيد محسن شوشتري اظهار داشت: با انتخاب اعضا جديد جديد هيئت مديره تمام تلاش ما اين بود كه بتوانيم در گام اول يكي از دغدغه هاي مهم سهام داران و مجموعه پديده را بر طرف كنيم كه بر اين اساس جلسات مختلفي را با مسئولين استاني برگزار كرديم ودر نهايت با مساعدت دادستان محترم مشهد مجوز انجام تبليغات شركت پديده صادر شد.

وي با بيان اينكه صدور اين مجوز در ايام ميلاد امام زمان(عج) عيدي بزرگي براي مجموعه پديده و سهامداران به شمار مي رود افزود: بر اساس اين مجوز  تبلیغات پدیده ،به جز تبلیغات فروش سهام و فروش املاک ،آزاد است و این مساله قطعا لازمه حرکت و پیشرفت پروژه محسوب می شود .

شوشتري ادامه داد: با اين مجوز تبليغات پديده در بخش هاي مختلف مي تواند در همه رسانه هاي ديداري ، شنيداري و نوشتاري انجام شود و از اين پس سرمايه گذاران میتوانند با آرامش خاطر بیشتری جهت سرمایه گذاری در مجموعه بزرگ پديده حضور داشته باشند.

مديرعامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز اظهار داشت: تمام تلاش مديران و اعضاي هيئت مديره پديده اين است تا بتوانيم مشكلات سهامداران در آرامش و گام به گام مرتفع نماييم كه اين همچون هميشه نيازمند صبر همه سهامداران ميباشد و انشالله در آينده خبرهاي خوب بيشتري را خواهند شنيد.

9268zwigibwovpcanfyy.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها