کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف شدید 3 دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان/ تصاویر


کد خبر : ۲۲۹۱۶سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۴۳۳۳۶۶ بازدید

بی احتیاطی در هنگام رانندگی برخورد شدید سه دستگاه خودرو را در پی داشت.

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 35 به همراه گروه امداد و نجات 17 را ساعت 18:32 روز گذشته به بزرگراه آزادگان، روبروی مجموعه ورزشی شهید کاظمی اعزام کرد.

بنا به اظهار رسول جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی، دراین حادثه دو دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو وانت نیسان به هنگام عبور در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان به دلیل نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که با توجه به توقف خودرو های تصادفی در وسط بزرگراه، راه بندان شدیدی در اطراف صحنه تصادف ایجاد شد.

وی اضافه کرد: براثر این حادثه رانندگی، راننده هردو خودرو سواری از ناحیه سر و دست ها زخمی شدند که قبل از رسیدن آتش نشانان از خودروها خارج شده بودند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه و قطع جریان برق هر سه خودرو، محل حادثه را ایمن سازی كردند و دو راننده مصدوم که دو مرد 26 و 28 ساله بودند را برای انتقال به مراكز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با کمک جرثقیل، خودروها را به محل امن انتقال دادند و پس از تحویل محل حادثه به عوامل پلیس راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.

kaomrdf73hr4a2ivxe38.jpg

6tzc80a3s4gyexkjz1.jpg

a7t1f4z6nudr6kkffjqc.jpg

tpvnex3um16o3go41oqz.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها