کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عربستان؛ پرچمدار هزینه نظامی در جهان


کد خبر : ۲۲۸۲۰جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۳:۴۷۱۲۷۰ بازدید

یک پایگاه خبری تحلیلی در گزارشی تاکید کرده که از منظر میزان درآمد سرانه به هزینه‌های نظامی در جهان، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و ...
عربستان؛ پرچمدار هزینه نظامی در جهانعربستان؛ پرچمدار هزینه نظامی در جهان

یک پایگاه خبری تحلیلی در گزارشی تاکید کرده که از منظر میزان درآمد سرانه به هزینه‌های نظامی در جهان، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و آمریکا در صدر لیست قرار دارند.

در ادامه انتشار خبرها درباره صرف هزینه‌های هنگفت نظامی در جهان، یک پایگاه خبری تحلیلی غربی لیستی از کشورهایی که بیشترین میزان مخارج نظامی در جهان را می‌کنند، ارائه داد.

در حالی که خاورمیانه از یک سو درگیر سیاست‌های مداخله‌جویانه و نظامی آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است و از سوی دیگر از مشکل ناامنی و تروریسم رنج می‌برد، یک پایگاه خبری تحلیلی غربی گزارشی از کشورهایی که بیشترین بودجه برای مخارج نظامی صرف می‌کنند، منتشر و به نام این سه اشاره کرد.

نکته جالب توجه در گزارشی که پایگاه خبری تحلیلی «اینترنشنال اسپکتیتر» (International Spectator) منتشر کرده، آن است که بیشترین هزینه‌ نظامی در جهان بر حسب میزان درآمد سرانه به ترتیب از آن عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

پس از این سه، انگلیس،‌ روسیه، فرانسه و چین در رده‌های بعدی لیست کشورهایی هستند که بر حسب میزان درآمد سرانه، هزینه‌های نظامی بیشتری در جهان صرف کرده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها