کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارخانجات داخلی لاستیک , قیمت را کاهش نمی دهند


کد خبر : ۲۲۷۷سه شنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸:۰۸۳۰۰۷ بازدید

مشکلات موجود در نحوه قیمت گذاری محصولات موجبات بلاتکلیفی مصرف کنندگان و نارضایتی فروشندگان را به همراه داشته است به گونه ای که ...

مشکلات موجود در نحوه قیمت گذاری محصولات موجبات بلاتکلیفی مصرف کنندگان و نارضایتی فروشندگان را به همراه داشته است به گونه ای که عباس سماواتی رییس هیئت مدیره اتحادیه صنف لاستیک و روغن استان تهران قیمت گذاری مجدد محصولات لاستیک و روغن را از سوی سازمان حمایت و دیگر مسئولان ذیربط خواستار شده است.

وی با عنوان اینکه در بهمن ماه سال گذشته و بر اثر تغییر ناگهانی نرخ ارز شاهد افزایش قیمت در این بخش بوده ایم گفت :افزایش قیمتها ضمن ایجاد نارضایتی از سوی مصرف کنندگان چالش جدی را نیز برای توزیع کنندگان به همراه داشت . وی افزود : از آن زمان تاکنون بازار تحت تاثیر عوامل مختلف نوسانات زیادی را تجربه کرده است و این درحالیست که هم اکنون و علی رغم کاهش ۳۰ درصدی نرخ ارز هیچ گونه کاهش قیمتی را در محصولات کارخانجات داخلی شاهد نبوده ایم . 

وی تاکید کرد : البته در چند ماه گذشته بازار لاستیک تعدیل قیمت را در پی داشته اما باید توجه داشت که این کاهش از سوی کارخانجات صورت نگرفته و در حقیقت به جهت عدم کشش پذیری بازار اجبار توزیع کنندگان با کاهش سود قانونی خود موجبات افت قیمتها را فراهم آورده اند. 

این مسئول صنفی تصریح کرد: در حالی که سود فروشندگان در سال جاری کاهش چشمگیری داشته به نظر می رسد این صنف در سال آینده در پرداختهای مالیاتی خود با مشکل جدی مواجه خواهند شد. از این رو و در جهت احقاق حقوق مصرف کنندگان و توزیع کنندگان بررسی مجددا و قیمت گذاری تولیدات داخلی یک ضرورت است که بیش از گذشته احساس می شود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها