کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از کدام کشور چی بخریم؟


کد خبر : ۲۲۷۲۶یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۲۰۵۶۲۶ بازدید

پول‌های خود را در مسافرت چگونه خرج می‌کنید؟ آنها را برای گشت و‌گذار و دیدن جاذبه‌های توریستی نگه می‌دارید یا در مراکز تجاری و برای خرید لباس و سوغاتی ...
 از کدام کشور چی بخریم؟ از کدام کشور چی بخریم؟

پول‌های خود را در مسافرت چگونه خرج می‌کنید؟ آنها را برای گشت و‌گذار و دیدن جاذبه‌های توریستی نگه می‌دارید یا در مراکز تجاری و برای خرید لباس و سوغاتی خرج می‌کنید؟ هنگام بازگشت از مسافرت و مخصوصا سفر‌های خارج از کشور به‌عنوان سوغاتی برای خودتان و نزدیکان چه چیزی می‌آورید؟ به غیر‌از جا سوئیچی و مجسمه‌هایی که نماد هر کشور هستند یا مگنت‌هایی از جاذبه‌های گردشگری کشور‌ها، یکی از انتخاب‌ها بدون شک لباس و پوشاک است.

اما بهترین شهر‌ها برای خرید پوشاک کدام شهرها هستند؟ کدام کشور‌ها به بوتیک‌های رنگارنگ و لباس‌های مد روز دنیا معروف هستند؟ کدام شهر‌های دنیا برای پول خرج کردن بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند؟ سایت MSN لیستی از 10 شهر دنیا را معرفی می‌کند که نیاز‌های خرید شما را براساس مد روز دنیا تامین می‌کنند.

دوبی، ‌امارات متحده عربی

این شهر یکی از قطب‌های خرید لباس و پوشاک در دنیا است. علاوه بر این 

Dubai Mall یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری در جهان است که هزاران بوتیک و فروشگاه عرضه لباس دارد. اگر به این شهر سفر کردید حتما برای خرید پوشاک از بوتیک‌های Mall of Emirates دیدن کنید، البته علاوه بر آن نخستین پیست اسکی داخلی شرق میانه هم در همین مرکز خرید واقع شده است. در این شهر توریستی و تجاری، می‌توانید از برج خلیفه دیدن کنید. در مرکز تفریحی و توریستی پارک Creek شتر‌سواری کنید و از مجسمه‌های پرندگان عجیب و غریب دیدن کنید یا با سوار شدن به تله‌کابین از مناظر اطراف لذت ببرید.

مادرید، اسپانیا

خیابان‌های مادرید پر است از مغازه‌های لباس و اشیای متنوع، یکی از یکی جالب‌تر و قشنگ‌تر. اگر به مادرید سفر کردید، از کاخ رویال که در اروپا یکی از بی‌نظیر‌ترین‌هاست، حتما دیدن کنید. همچنین در چند قدمی این منطقه توریستی، محله Puerta del Sol برای خرید لباس‌های برند و شیک قرار دارد. اما اگر به خرید از بازارچه‌های رنگارنگ علاقه دارید، می‌توانید به بازار Resto سر بزنید. در این بازار اجناس مختلفی از کیف‌های چرمی گرفته تا لباس و زیورآلات و لوازم تزیینی منزل و آلات موسیقی یافت می‌شود.

سئول، کره جنوبی

در این شهر می‌توانید عتیقه‌های مربوط به لوازم الکترونیکی و متعلق به نسل قدیم را پیدا کنید. برای خرید اجناس و محصولات خارجی و لوکس به مراکز بزرگ تجاری سری بزنید. اما سوغاتی‌های اصیل را با قیمتی مناسب‌تر از بازار‌های محلی و کوچک خریداری کنید. وجود جاذبه‌های توریستی مثل موزه‌ها، پارک Lotte World و کاخ Gyeongbokgung بیانگر اصالت شهر است و در عین حال این شهر با خودنمایی آسمانخراش‌ها و شهر مدرن زیرزمینی مترو، یک شهر پرتکاپو به شمار می‌آید.

میلان، ایتالیا

چه شهری بهتر از پایتخت مد در جهان می‌تواند برای خرید پوشاک مناسب‌تر باشد؟ مرکز تجاری بسیار شیک Galleria Vittorio Emanuele یکی از قدیمی‌ترین گالری‌های میلان برای خریدهای لوکس است. این شهر خاستگاه بسیاری از برند‌های خلاق دنیا مثل Gucci، Preda، Versace و آرمانی است. این شهر همچنین به خاطر فروشگاه‌های لوازم طراحی منزل، مبلمان و دکوراسیون داخلی معروف است.

پاریس، فرانسه

هر محصول لوکس و شیکی که بخواهید در مراکز خرید این شهر یافت می‌شود. اگر چه بیشتر بوتیک‌های شیک و گران‌قیمت در محله SaintGermain و محله Luxembourg قرار دارد، اما می‌توان اجناسی با قیمت‌های منطقی‌تر و مناسب‌تر را در بلوار Huassmann و گالری‌های معروف مادام لافایت پیدا کرد. همچنین می‌توان در بازار معروف Bon Marché محصولات خوراکی را با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.

رم، ایتالیا

این شهر دومین شهر از کشور ایتالیاست که مرکز خرید لباس‌های شیک است. در خیابان Via Condotti این شهر بوتیک‌های Gucci و آرمانی واقع شده‌اند. در مراکز خرید خیابان Via Cola di Rienzo و رستوران‌های اصیل با غذاهای ایتالیایی می‌توان لذت یک سفر فراموش نشدنی را تجربه کرد. یکشنبه بازار Porta Portese یک انتخاب خوب برای خرید اجناس با قیمت مناسب است.

بوئنوس آیرس‌، آرژانتین

می‌توانید در بازارچه‌های محلی این شهر قدم بزنید. فروشندگان در بازار‌های محلی و در محله Palermo لباس‌های زنانه و مردانه برای فروش می‌آورند. برای خرید لباس و کیف‌های چرمی سری به بازار Villa Crespo بزنید که قیمت‌ها بسیار مناسب و ارزان هستند. این شهر جاذبه‌های توریستی زیادی نیز برای مسافران دارد. مانند قبرستان لا رکلتا که مقبره افراد مشهور است یا محله لابوکا که خانه‌های رنگارنگ آن شهرت دارد.

لس آنجلس، آمریکا

بلوار Beverly یکی از بهترین مراکز برای یک خرید منحصر به فرد است. خیابان Brea مرکز خرید اجناس عتیقه و مبلمان کلاسیک برای منزل است. اکثر برند‌های معروف مانند بولگاری و لویی ویتون در خیابان‌های لوکس این شهر بوتیک دارند.

لندن، انگلستان

خیابان‌های Regent و آکسفورد تعداد زیادی فروشگاه، مغازه و بوتیک‌های معروف دارد. خیابان Jermyn مرکز خرید لباس‌های مردانه و کفش است، درحالی‌که خیابان Bond مرکز خرید‌های لوکس و مجلل است.

توکیو، ژاپن

شهر توکیو مرکز خرید محصولات و اجناس غیر‌متعارف، گران‌قیمت، به‌روز و کلاسیک در دنیاست. محله Ginza پایتخت خرید اجناس الکترونیکی و گجت‌های متنوع و نسل آینده است.

مترجم : ‌گلنوش محب علی / فرصت امروز



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها