کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرکت پست باید دولتی باشد


کد خبر : ۲۲۷۰۸یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۱۷۱۵۱ بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: بزرگترین سرمایه شرکت پست، نیروی انسانی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: بزرگترین سرمایه شرکت پست، نیروی انسانی است.

به گزارش ایران جیب به نقل از ایسنا در آذربایجان‌شرقی، محمود واعظی عصر روز گذشته در دیدار با کارکنان شرکت پست آذربایجان‌شرقی با ابراز امیدواری از روند پیشرفت شرکت پست در دو سال اخیر گفت: بزرگترین سرمایه شرکت پست، نیروی انسانی است که با تلاش و کوشش در جهت خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم گام برداشته و در مسیر تعالی و پیشرفت پیش می روند و این مهم نوید بخش آینده روشنی است که در انتظار این شرکت است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ها و چشم اندازهایی که در شرکت پست پایه گذاری کردیم ادامه دار خواهد بود، افزود: بعد از ما هر کسی تصدی این وزارتخانه را برعهده بگیرد این چشم اندازها را ادامه خواهد داد چرا که بسیار کاربردی بوده و در این دو سال با اجرای این برنامه‌ها بسیاری از مشکلات شرکت پست حل شده است.

وی کارکنان اداره پست را به درآمدزایی تشویق و تاکید کرد: شما درآمدزایی کنید، ما نیز راه هایی برای انتفاع شما از این درآمدها پیدا می کنیم، چرا که وزارتخانه هیچ چشمداشتی به استفاده از درآمدهای شما ندارد بلکه به دنبال استفاده از این درآمدها در راستای افزایش رفاه کارکنانی است که در این راستا تلاش کرده اند.

واعظی در خصوص افزایش حقوق کارکنان نیز گفت: تا جایی که قانون اجازه می داد، حقوق ها را افزایش دادیم و سوای این افزایش، به بهانه مناسبت های مختلف پرداخت های تشویقی نیز به حقوق کارکنان اضافه کردیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایتهای کمیسیون ارتباطات مجلس شورای اسلامی تقدیر و اظهار کرد: وزارتخانه به تنهایی نمی تواند مسیر موفقیت را طی کند و حتما باید بتواند با قوای دیگر ارتباط برقرار کند، وزارتخانه در مقاطع مختلف با مجلس شورای اسلامی رابطه بسیار خوب و سودمندی برقرار کرده است و بسیاری از مشکلات با تدبیر کمیسیون ارتباطات حل شده است.

وی دولت را طرفدار خصوصی سازی دانست و افزود: اداره پست سوئیس علی رغم اینکه تمامی ارگانهای دیگر در این کشور خصوصی هستند، کاملا دولتی است، شرکت پست برای رسیدگی به مسائل ملی و روستایی باید دولتی باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم آذربایجان بسیار فهیم و سخت کوش هستند، خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در استان آذربایجان شرقی با تلاش مردم و مسئولان بسیار پایین آمده است و به همین دلیل بود که این استان در هیات دولت به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی اتخاب شد و امیدواریم استان از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها