کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارخانه خودروسازی بحران زده ای که به کارمندانش پاداش داد


کد خبر : ۲۲۶۴۹شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۴۷۴۲۶۶ بازدید

غول خودروسازی آلمانی فولکس واگن با وجود ضرری که از رسوایی تقلب در تستهای آلایندگی متحمل شده است، به هر یک از کارمندانش ...
کارخانه خودروسازی بحران زده ای که به کارمندانش پاداش دادکارخانه خودروسازی بحران زده ای که به کارمندانش پاداش داد

غول خودروسازی آلمانی فولکس واگن با وجود ضرری که از رسوایی تقلب در تستهای آلایندگی متحمل شده است، به هر یک از کارمندانش 3950 یورو پاداش برای سال 2015 می‌دهد.

این پاداش بدون مالیات که کمتر از 5900 یوور برای سال 2014 است، پس از اعلام پاداشهای هنگفت به مدیران ارشد این شرکت در ماه گذشته داده می‌شود.

پاداشهای اختصاص یافته به مدیران که در زمان مذاکرات دستمزد برملا شد، نارضایتی گسترده ای در میان کارمندان فولکس واگن ایجاد کرد.

کارل هاینس بلسینگ، مدیر منابع انسانی فولکس واگن در بیانیه ای اظهار کرد: کارکنان فولکس واگن با وجود وضعیت دشوار، کار خوبی را به شکل یک تیم ارایه کرده اند و تعهد قوی آنها شایسته قدردانی است.

هیات نظارت این خودروساز پس از اینکه پاداشهای مدیران مورد انتقاد قرار گرفت، در پایان آوریل تصمیم گرفت 30 درصد از حقوق سالانه برای 9 مدیر ارشد را معوق کند. اگر شرکت به اهداف بازار سهام دست پیدا کند، این پول معوق در سه سال پرداخت خواهد شد.

پاداش مدیران فولکس واگن انتقادات عموم مردم و سیاستمداران آلمان از جمله ولفگانگ شویبله، وزیر دارایی این کشور را برانگیخت.

فولکس واگن پس از اینکه سال گذشته اقرار کرد با نصب دستگاههای غیرقانونی، در تست آلایندگی 11 میلیون خودروی دیزلی تقلب کرده است ناچار شد برای خودروهای آلاینده در سراسر جهان فراخوان دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این خودروساز که 16.2 میلیارد یورو برای پوشش هزینه مربوط به جریمه، شکایات و هزینه‌های فراخوان مربوط به این رسوایی اختصاص داده است، سال گذشته 1.58 میلیارد یورو ضرر متحمل شد که نخستین ضرر این غول خودروسازی از سال 1993 به این سو بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها