کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آمادگی ژاپنی‌ها برای انتقال آب خلیج فارس


کد خبر : ۲۲۶۰۲جمعه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵:۱۴۷۹۸ بازدید

اخیرا ژاپنی ها درخواست سرمایه گذاری و اجرای پروژه هایی برای شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را به وزارت نیرو ارائه ...

اخیرا ژاپنی ها درخواست سرمایه گذاری و اجرای پروژه هایی برای شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را به وزارت نیرو ارائه کرده اند که قرار است فردا در حاشیه همایشی این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

فردا دومین همایش همکاری های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن با حضور مقامات مسئول دو کشور در بخش آب و فاضلاب در تهران برگزار می شود. در نیمه دوم سال 94 نخستین همایش همکاری های مشترک دو کشور در بخش آب و فاضلاب در تهران برگزار شده بود و پس از آن نشست مشترکی در خصوص جمع بندی نتایج همایش تهران در ژاپن برگزار شد.
 
در این مدت در خصوص کاهش آب بدون درآمد، نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و توزیع آب شهری و روستایی، نمک زدایی از آب و بهسازی و احداث سیستم های انتقال و تصفیه فاضلاب شهری و روستایی، پروژه های همکاری بین دو کشور مطرح شده و در برخی موارد توافقنامه هایی به امضا رسیده است.
 
اخیرا ژاپنی ها درخواست سرمایه گذاری و اجرای پروژه هایی برای شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را به وزارت نیرو ارائه کرده اند که قرار است در حاشیه همایش فردا این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.
 
«حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این خصوص به تسنیم گفت: تکنولوژی های مورد استفاده ژاپن در صنعت آب و فاضلاب در کنار ظرفیت های علمی و نیروی انسانی ایران، می تواند در ارتقای دانش بخش آب و فاضلاب کشور و همچنین ارتقای بهره وری در این بخش بسیار مفید باشد؛ که در این راستا همکاری های مشترک دو کشور در بخش آب و فاضلاب گسترش خواهد یافت.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها