کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مجری سابق تخت گاز نام برنامه تازه‌اش را اعلام کرد


کد خبر : ۲۲۶۰۰جمعه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷:۲۱۴۹۵ بازدید

سرانجام نام برنامه جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند اعلام شد. «گرند تور» رقیب «تخت گاز» شد.

سرانجام نام برنامه جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند اعلام شد. «گرند تور» رقیب «تخت گاز» شد.

برنامه جدید موتوری آمازون «گرند تور» نامیده شد. کلارکسون پس از عدم تمدید قراردادش با بی‌بی‌سی، با همکاران قدیمی خود در «تخت گاز» برای ساخت یک برنامه جدید با آمازون قرارداد بست.

9mfdg21cfej8dsly6jkh.jpg

کلارکسون درباره این انتخاب گفت: «ما دور دنیا سفر می‌کنیم و هر قسمت از برنامه را در کشوری متفاوت می‌سازیم. این برنامه همانند یک تور جهان‌گردی بزرگ است. بنابراین ما هم نام برنامه را «گرند تور» گذاشتیم.»

در حالی‌که مجریان پیشین «تخت گاز» به سختی در حال ساخت برنامه‌ای تازه برای آمازون هستند، بی‌بی‌سی سری جدید «تخت گاز» را با مجریانی جدید از 29 می پخش خواهد کرد. کریس اوانز و مت لبلانک مجریان جدید این برنامه هستند.

کریس اوانز سال گذشته به عنوان مجری جدید «تخت گاز» برگزیده شد. او جایگزین جرمی کلارکسون در این برنامه شد. بی‌بی‌سی پس از درگیری فیزیکی کلارکسون با یکی از تهیه‌کنندگان برنامه، او را از این برنامه کنار گذاشت.

«گرند تور» از پائیز 2016 در دسترس مشترکان سرویس آمازون پرایم قرار می‌گیرد. این برنامه با قالب سفر به دور دنیای خود افرادی از سراسر جهان را ترغیب به تماشا خواهد کرد.
مجریان پیشین «تخت گاز» قصد دارند در برنامه جدید از قالب‌های برنامه «تخت گاز» خارج شوند و برنامه جدیدی را به مخاطب ارائه کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها