کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نیسان سهام میتسوبیشی را می‌خرد؟


کد خبر : ۲۲۵۵۲پنجشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۱۶۱۵۵۰ بازدید

آیا این معامله به فروکش کردن طوفان مصرف سوخت میتسوبیشی کمک خواهد کرد؟
نیسان سهام میتسوبیشی را می‌خرد؟نیسان سهام میتسوبیشی را می‌خرد؟

پدال -طبق خبرهای منتشر شده توسط Nikkei، انتظار می‌رود که نیسان بیش از 30 درصد سهام میتسوبیشی موتورز را خریداری نماید. این داستان همچنین توسط رویترز و در بحبوحه‌ی رسوایی مصرف سوخت میتسوبیشی نیز انعکاس یافته بود.

دو خودروساز امروز و به‌منظور بحث درباره‌ی معامله‌ای که تقریباً 1.84 میلیارد دلار ارزش دارد بحث خواهند کرد. گفته‌شده که صحبت‌ها در مراحل نهایی خود قرار دارند. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود، نیسان بزرگ‌ترین سهامدار میتسوبیشی نام می‌گیرد و صنایع سنگین میتسوبیشی را که 20 درصد سهم دارد پشت سر می‌گذارد.
 

3g16sy4vkvar33g0ip0.jpg

اگرچه که میتسوبیشی 450 میلیارد ین برای گذراندن زمان‌های سخت و دشوار در اختیار دارد اما رسوایی‌های غیرقابل‌کنترل در طی سال‌ها دید و ذهنیت بدی نسبت به این خودروساز ایجاد کرده است. بیش از 15 سال پیش میتسوبیشی به خاطر برخی مسائل ایمنی و همچنین شکایات مصرف‌کنندگان متهم و محکوم گشت. امروز نیز میتسوبیشی درگیر رسوایی ناخوشایند دست‌کاری مصرف سوخت برخی خودروها در ژاپن است.
 

o7vg67gmw75jyf4chve7.jpg


خبر جدید آشکار کرده که هیاهو و اغتشاش پیرامون رسوایی مصرف سوخت میتسوبیشی ممکن است بیش از قبل باشد. میتسوبیشی مظنون است که 9 مدل از خودروهایش در ژاپن داده‌های مصرف سوخت نامناسب دارند و همچنین داده‌های مربوط به برخی مدل‌ها که در خط تولید نیستند هم منتشرنشده است.

شاید این معامله به سود هر دو طرف باشد، گو آنکه نیسان و میتسوبیشی قبلاً یک شراکت در زمینه‌ی ساخت خودروها داشته‌اند. میتسوبیشی خودروهای مینی را برای نیسانی که کارخانه‌ی ساخت این خودروها را نداشته را می‌ساخته است. همچنین امید است که این دو خودروساز خودروهای الکتریکی بسازند و در زمینه‌ی خودروهای سبز به جنگ غول‌هایی همچون تویوتا و هوندا بروند. نیسان همچنین از نفوذ و اعتبار بزرگ میتسوبیشی در آسیا و خصوصاً تایلند و اندونزی سود خواهد برد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها