کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

DS جدید در نمایشگاه 2016 اتومبیل ژنو


کد خبر : ۲۲۵۰۵چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶:۲۹۷۸۲ بازدید

در 86 امین نمایشگاه خودرویی در ژنو DS ETENSE , DS Performance , DS Performance BRM , DS virtual Vesion نمادی از حضور روحیه ...

در 86 امین نمایشگاه خودرویی در ژنو DS ETENSE , DS Performance , DS Performance BRM , DS virtual Vesion نمادی از حضور روحیه آوانگارد برند دی اس بوده اند
سال گذشته دی اس در نمایشگاه اتومبیل ژنو تولیدات جدید و کاملا متفاوت خود را به معرض نمایش گذاشت.  تکنولوژی و دقت ، اسپرت  و خاص  بودن کلماتی کلیدی نشانگری برای موارد مهم برند دی اس بود.


mvbd4gs58xyjdis0whco.jpg


یک سال قبلتر برند دی اس از همین مکان کار خود را آغاز نمود.امروز در کنار مواردی که کاملا بهسازی شده اند ،این برند با دی اس E-TENSE  در بالاترین جایگاه جهانی ایستاده ، خودرویی منحصر بفرد که با تلفیقی از لوکس ، فنی و بی همتا بودن  آینده این برند را در دست دارد . همچنین برای اولین بار این برند ضمن همکاری با سازنده ساعتهای لوکس فرانسوی  زمان سنجهای BRM را برای نشان دادن بازده بالا دی اس 3 ( هاچ بک و کابریو) در اتومبیل قرار داده است .

توجه به تکنولوژی، دقت ، اسپرت  و خاص بودن با مدل DSV-01 که ماشین مسابقه است و برای مسابقات فرمول E طراحی شده خود را نمایان می سازد.

همچنین در بازدید مجازی از دی اس، طراحهای بی نظیر سه بعدی سبب شد بازدیدکنندگان شدیدا مشتاق بازدید از دی اس جدید گردند. آنها با گذاشتن گوشی و استفاده از دسته  کنترل می توانند با قابلیتهای منحصر بفرد این ماشین آشنا شوند. کمپانی Dassault Systemes  این سیستم مجازی را برای جهانی شدن برند دی اس طراحی نموده است.

طیف کاملا بهسازی شده محصولات دی اس

دی اس 5 جدید  به عنوان پرچم دار برند دی اس  که اولین بار در نمایشگاه اتومبیل ژنو  2015 رونمایی شد آغاز شناساییش در برند دی اس بواسطه جلو پنجره جدید آن  به همراه دیگر ویژگیهای خاص برند دی اس است.

دی اس 5 با سبکی پیشرو، عملکرد دینامیکی، دقیق بودن ، توجه به جزئیات و تکنولوژی کاملا پیشرفته نشانگر ویژگیهایی است که سبب ورود برند دی اس به دنیای مدرن شده است. در آن سال تمامی مدلهای دی اس می درخشیدند: دی اس 3، دی اس 3 کابریو، دی اس 4،دی اس 4 کراس بک و دی اس 5 علاوه بر این کارگاه دوخت تودوزی که توسط هنرمندی از مرکز برند دی اس اداره می شد درست در مقابل غرفه سفارشی دی اس 3 جدید قرار داشت و بازدیدکنندگان می توانستند ضمن بازدید از آن کارگاه  از خدمات مرتبط با دی اس جدید از جمله صفحه آینه و سیستم ارتباط ماهواره ای دی اس هم دیدن کنند.

دی اس E-TENSE  خودرویی با بازده بالا، منحصر بفرد و جهانی با آینده ای روشن

نشانی از قابلیتهای ماهرانه بزرگترین موسسه لوکس فرانسوی  به همراه استفاده از ابزارهای دیجیتال مدل دی اس E-TENSE  را  به یک خودروی بی همتا چه در زمینه وی‍ژگیهای طراحی ظاهری و چه در زمینه رانندگی آن تبدیل نموده است. تجربه ای از به روز بودن، قابلیتهای پیشرفته و عملکرد استثنایی که در یک مجموعه شیک و زیبا گرد آوری شده است. در کل  با توجه به دیدگاه سبک شناسانه و فنی این برند این خودروی پیشرو راهی را به سوی آینده ای همراه با سیستم های پیش رفته  انتقال قدرت باز می کند .

جهانی شدن برای دی اس 3 جدید و دی اس 3 کابریو با  عملکردی  بالا

دی اس دو هفنه پیش گونه های جدید اتومبیلهای  با عملکردی فوق العاده  را در دو تیپ هاچ بک و کروک اعلام کرد. دی اس 3 جدید و دی اس 3 کابریو با  عملکردی بالا در زمینه دینامیکی، میزان اثرگذاری منحصرد بفرد، راحتی، توانایی رانندگی و میزان فعالیت موتوری کاملا متفاوت هستند. این خودروها قبل از اینکه از آپریل 2016در بازار جهانی  معرفی و توزیع گردند   در نمایشگاه اتومبیل ژنو در همین سال شهرت جهانی پیدا کرده بودند.

زمان سنجهای BRM ، لوکس بودن و بازدهی بالا در دی اس

سبک  خاص ، دقت ، لوکس بودن و بازده بالا  و همچنین در نظر گرفتن  شخصی سازی در دی اس 3 جدید همگی در مجموع موجب موفقیت این محصول شده است.
برند دی اس تصمیم گرفت با توجه به تمامی معیارهای کیفی که خودروهایش دارد از تعداد محدودی از آنها در نمایشگاه اتومبیل ژنو پرده برداری کند. این بدان معنی نیست  که این آخرین سری از خودروهاای طراحی شده با همکاری ساعت سازی لوکس فرانسوی: زمان سنج BRM است.  برای مشتریان تجملی یک دی اس جدید با زمان سنج BRM ویژه طراحی می شود. این پروژه توسط دو کمپانی مجزا که هر کدام  نماینده کالاهای لوکس فرانسوی و بسیار توانمند در حیطه کاری خود هستند صورت می گیرد و در نهایت تواناییهای خود را به بهترین نحو در زمینه تمامی جزئیات در این مدل به نمایش می گذارند.

به جز ماشینهای مسابقه برند دی اس ، مدل دی اس 3 که زمان سنج BRM دارد دارای ویژگیهای منحصربفرد دیگری نیز می باشد : قاب سقف و آینه به رنگ مشکی براق که به بدنه مرواریدی و  طلایی مات  که رنگهای خاص لوگوی دی اس هستند،  متصل شده است. همه این موارد با بالهای طراحی شده برای دی اس  خاصتر می گردد.

قسمتهای داخلی ماشین بیانگر توجه خاص به تمامی جزئیات می باشد .داشبورد با رنگ مرواریدی و طلایی مات منطبق با رنگ بدنه، داخل آن از جنس کربن و  چند صفحه آلومینیومی  طراحی شده است.39 مشتری خاص و شیک نمونه هایی از ساعت BRM V6   را با جزئیات شخصی شده دریافت خواهند کرد:  عقربه ها همرنگ بدنه و لوگوی دی اس بر روی دسته کوک.

بررسی مجازی دی اس، توجه به تمامی جزئیات دی اس 3 جدید

در نمایشگاه ژنو بازدیدکنندگان همزمان با مشاهده دو شکل ظاهری متفاوت خودروی دی اس علاقمند بودند به صورت مجازی هم با تمام جزئیات دی اس آشنا شوند. آنها گوشی HTC Vive را بر گوشی می گذاشتند و با استفاده از دسته کنترل به صورت زنده و پویا و با اشتیاق فراوان موارد شخصی سازی ممکن را بررسی می کردند.آنها می توانستند رنگ سقف و بدنه ، روکشهای داخلی ، چرخها و دکورهای داخلی را تغییر دهند و دی اس جدیدی را بسازند و خودرویی با آن مشخصات را ملاحظه کنند. آنها می توانستند در خارج از ماشین قرار بگیرند، درهای جلو را باز و بسته کنند و داخل ماشین روی صندلی بشینند.

این رویداد  کاملا سه بعدی از تکنولوژی Virtual Garage  ساخته کمپانی Dassault Systemes استفاده می کند و دنیای دی اس را در پیش چشم ظاهر می سازد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها