کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ابعاد جدید از سوقصد به میرمحمود موسوی


کد خبر : ۲۲۴۹۱چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹:۰۲۷۵۲ بازدید

استاندار تهران با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های دستگاه های اطلاعاتی و نیروی انتظامی، حادثه سوء قصد به میرمحمود موسوی ...

استاندار تهران با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های دستگاه های اطلاعاتی و نیروی انتظامی، حادثه سوء قصد به میرمحمود موسوی(کارمند وزارت امور خارجه) سیاسی و امنیتی نبوده است گفت: این موضوع به طور ویژه در حال پیگیری است.


        omx5pmmwqtyi2641swot.jpg


سیدحسین هاشمی در حاشیه نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: امیدوارم با جدیت دستگاه های مسئول بتوان با کمک خود آقای موسوی و حاضران در صحنه، هرچه زودتر ضاربان شناسایی و دستگیر شوند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می شود قبل از این نیز دوبار به جان آقای موسوی سوءقصد انجام شده تاکید کرد: دوبار سوء قصدقبلی به ایشان از سوی دستگاه های مرتبط تایید نشده است.

میر محمود موسوی از کارکنان وزارت امور خارجه،در یکی از خیابان های تهران با سلاح سرد مورد حمله چند نفر قرار گرفت که در این حادثه آسیبی به وی وارد نشد.

استاندار تهران یکشنبه هفته جاری و در پی حمله با سلاح سرد و اتفاق پیش‌آمده برای میر محمود موسوی کارمند وزارت امورخارجه، دستور رسیدگی سریع موضوع را به مسئولان امنیتی و انتظامی استان صادر کرد تا ضمن شناسایی مجرمین نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها