کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

سخنگوی پژو سیتروئن : خودرو الیزه به ایران می‌آید

کدخبر:۲۲۴۷۷چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۳۱۰۳۵۱ بازدید

سخنگوی گروه پژو سیتروئن گفت: در دور جدید همکاری های خود با خودروسازان ایرانی سرمایه و تکنولوژی را با هم وارد ایران خواهیم کرد تا ساخت داخل ...
سخنگوی پژو سیتروئن : خودرو الیزه به ایران می‌آید

سخنگوی گروه پژو سیتروئن گفت: در دور جدید همکاری های خود با خودروسازان ایرانی  سرمایه و تکنولوژی را با هم وارد ایران خواهیم کرد تا ساخت داخل افزایش یابد.آلن لگوگک سخنگوی گروه پژو سیتروئن گفت: قصد داریم این بار با یک سرمایه گذاری مشترک با طرف ایرانی خود وارد بازار ایران شویم. این سرمایه گذاری اجازه انتقال بهتر تکنولوژی برای تولید خودرو و ساخت داخل کردن این محصولات را در ایران خواهد داد.

او افزود: این پروژه همچنین می‌تواند سبب یک جهش در تکنولوژی خودرو‌هایی که در ایران تولید می‌شود باشد و ایران را یک مرحله به سمت مدرن‌تر شدن خودرو‌های تولیدی‌اش کمک کند.

سخنگوی گروه پژو سیتروئن تصریح کرد: این پروژه به شریک ایرانی ما این امکان را می‌دهد تا از یک پلت فرم پیشرفته با موتوری و مشخصات فنی بسیار به روز استفاده کند که این عامل سبب کاهش آلودگی هوا و امن‌تر شدن خودرو‌ها در ایران خواهد شد.

او گفت: همچنین در این همکاری و سرمایه گذاری مشترک سهم زیادی هم برای صادرات خودرو در ایران مد نظر قرار گرفته است. همکاری با قطعه سازان ایران از دیگر مواردی است که در این همکاری مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت سایپا همانند قرارداد ایران‌خودرو با پژو با شرکت سیتروئن که خواهر پژو محسوب می‌شود وارد همکاری شده است.

منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته است: دومین قرارداد حضور سرمایه‌گذاران خارجی در صنعت خودروی ایران در روزهای گذشته میان شرکت سایپا و سیتروئن فرانسه به امضا رسیده که این قرارداد به صورت جوینت‌ونچر و با سرمایه‌گذاری این شرکت در سایت سایپای کاشان عملیاتی خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: براساس قراردادی که به امضا رسیده، این شرکت فرانسوی باید منابع مالی خارجی خود را به ایران آورده و شرکت ایرانی سایپا نیز سایت تولید خودروی خود در کاشان را به عنوان آورده پروژه، در اختیار سیتروئن قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: قرار بر این است که چندین مدل خودرو در کلاس جدید به صورت مشترک از سوی این دو خودروساز تولید شود که 60 درصد آن به بازار داخل و 40 درصد آن به بازارهای صادراتی ارسال خواهد شد.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهارداشت: کار طراحی، مهندسی و تأمین منابع مالی از سوی این شرکت فرانسوی صورت خواهد گرفت و سایپا نیز آورده‌ای به صورت مالی نخواهد داشت.

معظمی خاطرنشان کرد: سیتروئن علاوه بر انتقال دانش فنی، سرمایه نیز به ایران وارد خواهد کرد.

 در قراردادی که میان شرکت سیتروئن و سایپا به امضا رسیده، این شرکت فرانسوی قرار است 500 میلیون دلار سرمایه را وارد ایران کند. پیش از این، پژوی فرانسه همکاری مشترکی به صورت جوینت‌ونچر را با گروه صنعتی ایران‌خودرو به امضا رسانده که بر مبنای آن، قرار است سه مدل خودروی این کمپانی فرانسوی در ایران به صورت مشترک تولید شود.

قرار داد سایپا با سیتروئن بسیار شبیه به قرار داد ایران خودرو با شرکت پژو است. در هر دو قرار داد با مشارکت 50 درصدی طرف خارجی، شرکت مشترک شکل خواهد گرفت و در هر دو قرار داد قول صادرات خودرو از سوی طرف خارجی داده شده است. البته شباهت این قرار داد با قرار داد پژو با ایران خودرو از این حد هم فرا‌تر می‌رود.

گروه پژو سیتروئن قصد دارد با پلت فرم کلاس سی خود که pf1 نام دارد به ایران باز گردد بر روی این پلت فرم خودرو‌های پژو 301، 2008، 208 و سیتروئن الیزه توسعه یافته‌اند. که قرار است هر چهار خودرو در ایران تولید شود.

بر اساس آخرین اطلاعات ایران خودرو تولید کننده اصلیترین قطعات پلت فرم pf1 در ایران خواهد بود و این قطعات از طریق ایران خودرو به سایپا برای تولید خودرو سیتروئن الیزه تحویل داده خواهد شد. با این استراتژی دو شرکت ایران خودرو و سایپا می‌تواند بر روی یک پلت فرم تیراژ تولید خودرو را تا بالای 200 هزار دستگاه افزایش دهند. که این روش ساخت قطعات این خودرو‌ها را در ایران اقتصادی می‌کند. گذشته از تولید محصولات پژو و سیتروئن در شرکت ایران خودرو و سایپا، این دو شرکت اجازه طراحی خودرو‌های خود بر روی این پلت فرم را هم دارند.

در چند سال اخیر گروه پژو سیتروئن شکل گرفته است این گروه سعی می‌کند در استراتژی خود بر روی پلت فرم‌های مشترک خودرو‌های متفاوت با نشان‌های پژو و سیتروئن را تولید کند.

پژو سیتروئن حالا این استراتژی خود را در ایران تکرار خواهد کرد و محصولات خود با پلت فرم مشترک را با آرم پژو در ایران خودرو و با آرم سیتروئن در سایپا تولید می‌کند.

خودرو سیتروئن سیتروئن C-الیزه جدید با موتور 1. 6 لیتری با قدرت 114 اسب بخار و جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا CVT عرضه می‌شود.

از نقاط اشتراک پژو 301 و سیتروئن الیزه آن است که هر دو خودرو در چین و در شرکت دانگ فنگ تولید می‌شوند.

سه محصولی که پژو سعی دارد ابتدا به صورت وارداتی در بازار ایران وارد کند خودروهای پژو 208، پژو 301 و پژو 2008 هستند. هر سه خودرو با اینکه کلاس متفاوتی دارند اما روی یک پلت فرم توسعه یافته‌اند و احتمالا اگر این محصولات در ایران تولید شوند از موتور 110 اسب بخاری کنونی (tu5) که در پژو 206 تیپ 5 استفاده می‌شود بهره خواهند برد.

پژو 301 و پلت فرم آن احتمالا جایگزین پژو 405 و پلت فرم آن در ایران خودرو خواهد شد. الیزه همین وظیفه را برای پر کردن جای خالی زانتیا در سایپا بر عهده دارد.
پژو 301 محصول ارزان قیمت شرکت پژو در کلاس سی محسوب می‌شود که در ایران با موتور 1600 سی سی بنزنی با 110 اسب بخار عرضه خواهد شد. برخی منابع خبری قیمت احتمالی این خودرو را بالای 60 میلیون تومان اعلام کرده‌اند این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار جهانی حدود 10 هزار یورو است.

رقیب سر سخت پژو 301 در بازار جهانی و ایران، تندر 90 است. خصوصیت فنی دو خودرو بسیار شبیه یکدیگر است بنظر می‌رسد نسبت به تندر 90 تولیدی در ایران، پژو 301 قیافه بهتری دارد. البته اگر این محصول با قیمت بالای 60 میلیون تومان عرضه شود مشتریانش در برابر تندر 90 کمتر خواهد بود.

پژو 2008 که دیگر محصول پژو در ایران خواهد بود یک کراس اوور محسوب می‌شود. کراس اوور‌ها خودروهای ما بین شاسی بلند و خودروهای سواری هستند که معمولا بر روی پلت فرم خودروهای سواری توسعه پیدا کرده‌اند.

رقیب احتمالی این محصول در بازار ایران احتمالا محصول دیگری از ایران خودرو یعنی رنو کپچر خواهد بود. این کراس اوور رنو هم قرار است پس از توافق هسته‌ای در ایران خودرو ساخته شود.

مهم‌ترین خصویت 2008 اشتراکات در پلت فرم با پژو 301 است. پژو با استفاده از پلت فرم 301 خودرو 2008 را توسعه داده است. این موضوع کمک می‌کند تا ایران خودرو راحت‌تر این خودرو را داخلی سازی کند چرا که اگر در ابتدا پژو 301 در ایران داخلی سازی شود به دلیل اشتراکات فراوان می‌توان 2008 را راحت‌تر در ایران داخلی سازی کرد. از رقیبان احتمالی این خودرو در آینده می‌توان به رنو کپچر و سوزوکی گرند ویتارا (محصولات ایران خودرو) رنو داستر و کلئوس (محصولات پارس خودرو) و کیا اسپورتیج و هیوندای توسان اشاره کرد.

موتور این خودرو هم مانند پژو 301 حدود 110 اسب بخار قدرت دارد و از نوع 1600 سی سی است. این موتور توسعه یافته موتور تیپ 5 پژو 206 است البته احتمال دارد برای افزایش داخلی سازی از موتور پژو 206 تیپ 5 در پژ 2008 و 301 تولیدی در ایران استفاده شود. قیمت احتمالی پژو 2008 بالای 90 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

قیمت الیزه هم بین 60 تا 80 میلیون تومان خواهد بود. در برابر این محصولات جدید، رنو دیگر خودرو ساز فرانسوی هم قصد دارد رنو سیمبل را در ایران تولید کند البته بزرگ‌ترین حسن محصولات رنو به پژو و سیتروئن قیمت پایین‌تر آن‌ها خواهد بود. رنو سیمبل قرار است بین 50 تا 60 میلیون تومان قیمت داشته باشد. در این صورت با تندر 90 و رنو سیمبل کار پژو 301 و سیتروئن الیزه در ایران سخت به‌نظر می‌رسد.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

زرشك: 1395/2/2213:10:01،
220
68
بخوام ٩٠ ميليون بدم ماشين اشغال پژو بجاش يه دست دوم جنسيس ميگيرم يا جنسيس كوپه دست دوم يا كيا اپتيما دست دوم ،داداش من من اگه ١٠٠ پول داشتم كه سوار اشغالاي پژو نميشدم كه،ماشين تو ٤٠ تومن بيار ،تو همون ماشين ١٠ هزار يورويي رو ميخواي داخلي سازي كني( نه واردات) بعد به قيمت ٦٥ ميليون به مردم بندازي،شماها خجالت رو تف كردين
بهادري: 1395/2/2214:05:44،
134
32
اولين بار كه حرف پژو2008 شد مديرعامل ايران خودرو گفت دنده دستي 71 و دنده اتوماتيك 74ميليون تومن در عرض يه ماه الان ميگن 90 ميليون تومن اينم مثل ال90 كه اول گفتن6ميليون لان شد40
مهدی: 1395/2/2215:09:34،
99
34
بله , وقتی انحصار در واردات و تعرفه خودرو خارجی 3 برابر قیمت واقعی باشد فرغون سازهای جمهوری اسلامی ایران می توانند موتور tu5 ساخت چین را بیش از 90 میلیون با یک تغییر ساده بر روی بدنه 206 و تغییر ظاهر چراخ عقب و جلو بدون هیچگونه استاندارد ایمنی به ملت همیشه در صحنه بفروشند!!!
مسافرکش: 1395/2/2215:16:08،
37
64
موتورش صد درصد tu5 نیست اشتباه نوشتی این فقط شایعه است
علی: 1395/2/2215:59:55،
55
36
چرا فکر میکنید بازار هدف این ماشینها با این قیمتهای نجومی ما مردم بیچاره هستیم؟!خوب میدونن کسی که محتاج کرایه خونه و خرج خونس نمیره از این ماشینها بخره،بازار هدفشون آقازاده ها هستن که توی خانواده شون هر کدوم دو سه تا ماشین دارن و با پولای دزدی و باد آورده زندگی میگذرونن
رضا: 1395/2/2217:01:46،
48
28
کدوم بودند که مصرفشان زیاد بود سنگین
رضا: 1395/2/2220:01:18،
50
32
وای برما که پنجاه سال پیش این ها رو داشتیم دانشگاه شریف دانشگاه امیرکبیر کبیر دانشگاه دکتری شیراز راه آهن سراسری مونتاژ خودرو های GM و شورلت و کادیلاک احداث ورزشگاه آزادی احداث پارک ارم ساخت دانشگاه تهران چهارمین ارتش دنیا احداث سازمان انرژی اتمی و نیروگاه بوشهر. پایییرتین نرخ بیکاری در 70سال قبلش و...
ZAVOSH: 1395/2/2410:24:29،
35
28
کسی موتور TU5 سراغ نداره بندازیم رو خودمون راحت شیم ؟؟؟؟؟
کوکی: 1395/2/2213:12:58،
135
59
خودرو های فرانسوی یک از یک مزخرف تر و پر استهلاک تر هستند.
هیچ نکته مثبتی ندارن و جالب اینکه تو این کشو هر چی خودرو آشغالتر باشه مردم بیشتر دنبالشن.
خخخخخخخخخ
مهدی: 1395/2/2215:27:13،
81
42
مخصوصا پژو که واقعا موتورش مشکل داره تا یکم داغ بشه فورا واشر سر سیلندر میسوزونه یا رادیات میترکونه و هزار تا مشکل که همه با هاش درگیرن پراید موتور به مراتب بهتری داره
مبین: 1395/2/2216:07:37،
46
58
مردم خودشون عقل دارن بعلاوه سلایق خاص.اگر شما فرانسوی دوست نداری دلیل نمیشه که هیچ نکته مثبتی ندارن.اگرc5 citroen را با مثلا مزدا 3 نیو که در یک کلاس قرار دارند با هم مقایسه کنید من نه ظاهر لوس و سواری خشک و ارتفاع نا مناسب برای یک ماشین خانوادگی مزدا 3 رو به هیچ عنوان به طراحی داخلی و خارجی زیبای C5 ترجیح نخواهم داد بعلاوه اینکه بسیار سواری نرم و مصرف کمتر ی از مزدا3 و سیویک و سراتو داره.مدلهای تولید همزمان را با هم مقایسه کنید
الان سراتو و مزدا و ... هم تولید میشه بنز و فولکس و هیوندای هم شروع خواهد شد خرید ماشن فرانسوی زوری نیست شما نخرید
مهدي: 1395/2/2221:53:17،
32
38
كوكي جون تو فك كنم ام وي ام١١٠داري كه اينقد از ماشينهاي فرانسوي كشور صنعتي جهان بدگويي ميكني
678: 1395/2/2213:14:46،
106
41
تمام این چند خودروی فرانسوی با موتور تی یو 5 /1.6 لیتری میان و همشون از قطعات مشترک استفاده میکنند و فقط فرقشون با 206 وی
هشت ظاهر و چندین میلیون زیادتره چرا مگان جدید را نمیارید این همه
خودرو هست حتما باید 3 برابر سود کنه چقدر این مملکت همه چیش
زجراوره حتی حق انتخاب یک خودرو را هم نداریم چیزی که برامون صلاح میدونن باید سوار شیم
ناشناس: 1395/2/2213:20:26،
136
37
من بعد تا سال 3000 محصولات ایران خودرو: الیزه با موتور تی یو فایو. جلیزه با موتور تی یو فایو. شاسی بلند فلیزه با موتور تی یو فایو. وانت ملیزه با موتور تی یو فایو و ...... البته به همه محصولات بالا گیربکس مشترک و پیشرفته 405 رو اضافه کنید. تحمل نزد ایرانیان است و بس
مصلح: 1395/2/2213:22:50،
59
30
اگه بيارن طرف توليد ايراني تا سال احتمالا تا سال ١٤٥٠ توليدش ميكنه
رضا: 1395/2/2213:23:58،
70
33
خدا کنه برجام لغو شه نماینده ها امضا کردند که دوباره تحریم،شیم و کاسبی بکنند
حجت: 1395/2/2213:26:55،
69
40
اگه پژو هواپیما هم بزنه به درد نمی خوره همش موتور tu5 آشغال ایرانی چینی که به درد نمی خوره موتورهای پژو گرمایی و پر مصرفن البته اونهایی که به ایران میدن. فقط رنو دوام موتور و جلوبندی وامنیت .
442: 1395/2/2213:27:21،
47
27
تمام این خودروها با چند نوع موتور عرضه میشه حتی چند مدل توربو
هم داره ولی اینها فقط گیر دادند به موتور tu5 که تکنولوژی 10 سال پیش هست حتی محصولات چینی رو هم با همین موتور میارن با همین حجم 1600 سی سی تیولی 128 اسب فدرت داره موتور tu5 باید با موتور بروزتری عوض بشه
امیر: 1395/2/2213:37:58،
54
36
خودرو اقتصادی در ایران بین 20 تا 30 میلیون قیمت دارد این خودرو ها تو اروپا اقتصادی هستند نه تو ایران.
لغو تحریم ها برای عامه مردم سودی نداشته تاحالا
امیر: 1395/2/2213:39:10،
72
29
آقایون ما ماشین زیر 40 میلیون میخوایم ، چرا نمیفهمید
آخه کسی که پولداره ، شعورش میرسه نباید از شما بخره، میره وارداتی میخره که اینقدر موتور tu5 بدبختو رو اینو اون نذارید
KING: 1395/2/2213:42:06،
52
27
انگار عادت کردند گه قیمت خودرو x مقدار باید باشه!
همین الانشم خودرو گرونه و مردم برای خرید مشکل مالی دارند اونوقت میایید 301 رو جایگزین 405 میکنید با 2 برابر قیمت اون
ما که عمرمون فکر نکنم قد بده ولی امیدوارم یه روزی نوه هامون تو ایرانی زندگی کنند که عضو wto هست و تعرفه گمرکی یکسانی با سایر کشورها داشته باشد و خودرو ساز داخلی (مونتاژ کار دزد) هم به تاریخ بپونده که با این روند دور از دسترس هم نیست این امر
امير: 1395/2/2213:47:19،
57
29
اين هواپيما هاي ايرباس هم ميگن روش موتور TU5 نصب شده،،،،هم آلودگيش كمه هم توليد داخلي،،،،خدماتش هم همه جا هست
محمد: 1395/2/2213:51:45،
46
32
به این میگن بزک کردن همون رده خارجها و انداختن به ملت مظلوم و البته بی جنبه ایران
این یعنی یک دزدی اشکار
امیدوارم قبل از تولید این گاری ها اتفاقی بیوفته تا امیدشون نا امید بشه
قراره ملت بابت موتور tu5 پژو 206 90 میلیون بدن
عليرضا: 1395/2/2213:53:55،
52
33
بنظرم اين يك اشتباه استراتژيك براي مديريت صنعت كشور مااست كه دو دستي صنعت خودرو را به فرانسوي ها تقديم مي كنه و بايد هم تخم مرغ ها را در يك سبد قرار نداد
عقل و تجربه مي گه كه بايد تنوع و تكثر در انتقال تكنولوژي داشته باشيم و يك شريك غير اروپايي هم در بازار جهت انتقال تكنولوژي وتوليد مشترك به سبك اشاره شده تدارك ديد و كشور هاي ژاپن و كره كانديدهاي خوبي هستند البته شركت هاي تاپ اون هاي اين افتخار بما نمي دن و ولي شركت هاي درجه دو آنها هم خوب هستند مانند مزدا و نيسان و كيا و سانك يانك و . .
آریا: 1395/2/2213:57:50،
35
34
اونوقت تکلیف مونتاژ آهوی خوش خط و خال ایرانی(!!)یعنی تیبا که داره تو سایپا کشان سرهم میشه چه خواهد شد؟؟اتفاقا بنظر من ماشینی مثل تیبا که از پراید سرتره و برای قشر ضعیف در دسترس نبایست از مدار تولید خارج بشه بلکه باید بمونه و تقویت و بروز رسانی بشه و بجاش پراید و مشتقاتش برای همیشه به موزه فرستاده بشن امیدوارم سایپا خطوط متلق به مونتاژ پراید رو در سایت مرکزی به مونتاژ تیبا تغییر بده و سایت سایپا کاشان رو هم بذاره واسه تولید سیتروئن های نو رسیده و در آتیه احتمالا بعضی از رنوها.
ایرج: 1395/2/2214:05:48،
41
31
چرا با تویوتا وارد مذاکره نمی شوید تا کی موتور 15 سال پیش را روی محصول می گذارید و فکر می کنید که صادر ات هم دارید
سینا: 1395/2/2216:19:20،
30
27
با تویوتام قرارداد ببنده همون موتر های tu5 و به جای 60 میلیون باید 100 میلیون پول بدی پس خیلت راحت باشه هیچ سودی برای ما نداره
آرش66: 1395/2/2214:27:37،
54
30
بزرگترین اشتباه ایران خودرو در این است که نمی داند ملت ایران، آگاه شده اند و دیگر دهه 70 و 80 تکرار نمی شود. دیگر نمی شود موتور TU5 را بزک کرده و به نامهایی چون دونگ فنگ اچ30، الیزه، 301، 2008، 208، ال ایکس، اس ایکس، اس ال ایکس و ... به خورد مردم داد. موتور 1600 با آن گشتاور مضحک، به درد کشور ایران که ناهمواری، سربالایی و شیب های زیاد دارد نمی خورد.
مهدی: 1395/2/2214:44:05،
44
30
بله , وقتی انحصار در واردات و تعرفه خودرو خارجی 3 برابر قیمت واقعی باشد فرغون سازهای جمهوری اسلامی ایران می توانند موتور tu5 ساخت چین را بیش از 90 میلیون با یک تغییر ساده بر روی بدنه 206 و تغییر ظاهر چراخ عقب و جلو بدون هیچگونه استاندارد ایمنی به ملت همیشه در صحنه بفروشند!!!
مهدی: 1395/2/2214:49:35،
33
26
بله , وقتی انحصار در واردات و تعرفه خودرو خارجی 3 برابر قیمت واقعی باشد فرغون سازهای جمهوری اسلامی ایران می توانند موتور tu5 ساخت چین را بیش از 90 میلیون با یک تغییر ساده بر روی بدنه 206 و تغییر ظاهر چراخ عقب و جلو بدون هیچگونه استاندارد ایمنی به ملت همیشه در صحنه بفروشند!!!
شهاب: 1395/2/2214:49:53،
24
43
سلام دوستان.ببخشید کسی میدونه پارس ال ایکس tu5کلاس 28513 مالتی پلکس اومده لطفاا راهنمایی کنید مرسی
پژمان: 1395/2/2214:55:14،
30
30
قيمت پژو 301 14هزار يورو نه 10 هزار پس قيمت جهاني 57 ميليون به اين قيمت ايران نزديك است
پژمان: 1395/2/2215:18:33،
25
36
دوستان قدري مطالعه خوبه. از وقتي قيمت دلار رفته بالا قيمت خدوروهاي توليد داخل (گذشته از كيفيت بسيار پايين و از رده خارج بودن) تفاوت فاحشي باقيمت خودرو در خارج ندارد. اين به دليل كاهش قدرت خريد پول ملي است و نه كاهش قيمت خودرو در داخل پس زياد دلتون رو خوش نكنيد اگر گمرك رو برداند فلان يا بعمان ميشود. فقط براي پول دارها و قيمت‌هاي بالاي 100 ميليون خودرو ارزان ميشود
9090: 1395/2/2216:21:00،
35
32
از رقیبان احتمالی این خودرو در آینده می‌توان به رنو کپچر و سوزوکی گرند ویتارا (محصولات ایران خودرو) رنو داستر و کلئوس (محصولات پارس خودرو) و کیا اسپورتیج و هیوندای توسان اشاره کرد.
کجای پژو 2008 را میشه با یکی از اینها مقایسه کرد
رضا : 1395/2/2216:28:58،
31
31
خسته نباشند که ورداشتند قرارداد پژوچینی بستند.
فقط فکر پولند.حتی پژو خود فرانسه رانمیارند میرندساخته شده از چینشا میارند
محمد: 1395/2/2216:31:22،
35
27
من یه 206 وی 8 دارم از زمانی که خطای سنسور اکسیژن اورده تا الان 3 بار عوض کردم و ecu رو عوض کردم تا الان پدرم رو دراورد هیچ تعمیرکاری نتونست شتابش رو به حالت اول برگردونه تورو خدا اگه تعمیرکار درست و حسابی تو تهران سراغ دارین بگین 5 ماهه که اسیرم با این tu5 مذخرف
غمگسار: 1395/2/2219:14:03،
30
28
فقط بفروش و خلاص !
تحفه نیست که .

وگرنه به سرنوشت میرزا نوروز و کفشش دچار میشی !
فرزاد: 1395/2/2216:53:52،
40
34
C_elyse رخ بسیار زیبایی داره ولی اتاقش خیلی ساده و زشته.
قدرت موتورش هم زیر 110hp
قیمتش در منطقه ازاد اروند بین 35 تا 45
از نظر امکانات یچی در حد سمند و دنا
حالا 60 تا 80 بیارزه بستگی به ملت همیشه در صف داره.
علي: 1395/2/2218:13:01،
32
31
با اين قيمت ها که در اين مقاله به اونها اشاره شده که حداقلش 60 ميليونه مي تونم 3 تا از اين فرغونها که اسمش پرايده بگيرم. اولي رو براي سرکار رفتن استفاده کنم. دومي رو براي مهموني رفتن و سومي رو بذارم خونه بچه ها باهاش برن تا سر کوچه سبزي بخرن!
آخه کدوم يکي از اين محصولات مشترک با پژو و سيتروئن براي قشر متوسط جامعه ايران قراره توليد بشه؟
قادر: 1395/2/2218:34:04،
25
33
اشغال سازا دارن میان در یک کلمه پژو اشغاله
علی: 1395/2/2219:25:52،
30
32
برادرم دو ماه پیش یه 206 مدل 87 خرید که خیلی تمیز بود اما کم کم مشکلات فنیش رو شد. تو این دو ماه نزدیک 1 تومن خرجش کرده. من خودم دنبال یه ریوی تمیز بودم ولی حالا به این نتیجه رسیدم که بهتره یه تیبای صفر بخرم چون هرکس که میگه به علت مسافرت و یا پول لازم بودن دارم ماشینم رو میفروشم دروغ میگه. الان هرکس که ماشین سالم داشته باشه فروشنده نیست و هرکس که ماشینش به خرج افتاده باشه دنبال رد کردنشه. والا مردم زن و بچه دارن نمیشه همش از تاکسی و اتوبوس و مترو استفاده کرد.
رضا: 1395/2/2221:12:31،
24
28
ملت همیشه در صحنه... ایران تا هزار سال دیگه هم وضعش همینه
سعید: 1395/2/2223:29:21،
28
25
ماشین فقط اروپایی و آمریکایی
سر مارو با هیوندای و کیا گرم کردن فعلا
برید ترکیه ببینید غیر اروپایی و آمریکایی ماشین نیست
هیوندای اکسنت تاکسیشونه
ناشناس: 1395/2/2307:42:24،
36
32
من شخصا حاضر نیستم 80 یا 90 میلیون بدم ماشین با موتور 206 بخرم حالا قیافش و امکاناتش هر چی می خواد باشه.
کیوان: 1395/2/2309:04:37،
30
31
آقا این ایران خودرو جیبش مثل خیلی های دیگه انگار بی نهایته پر نمیشه این اشغال های فرانسه باز میخواد دوبله سوبله بندازه به مردم خیلی بابا اینا رو دارن از فردا تو خیابون میبینی یه عده هم ۲۰۶ بزک کردرو خریدن همچین کلاس خرکی میان انگار چه باری از رو دوش این مملکت ورداشته
وارتان: 1395/5/1218:43:51،
16
13
با دیدن ماشین های فرانسوی یاده سریال ناوارو میافتم
بنظر من ماشین های فرانسه کم از چین نداره تک و توک خوب در میاد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل