کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

اصلان، سدان شکست‌خورده هیوندای

کدخبر:۲۲۴۱۹سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷:۲۳۷۹۸۷ بازدید

هیوندای در سال 2014 سدان لوکس پریمیوم اندازه متوسطی را با نام اصلان (Aslan) صرفاً مخصوص بازار بومی کره جنوبی معرفی ...
اصلان، سدان شکست‌خورده هیوندای

پدال - هیوندای در سال 2014 سدان لوکس پریمیوم اندازه متوسطی را با نام اصلان (Aslan) صرفاً مخصوص بازار بومی کره جنوبی معرفی نمود. این سدانِ پریمیوم در سگمنت E و بین مدل‌های جنسیس و آزرا قرار می‌گیرد و هرچند ازلحاظ خارجی و داخلی به سدان دیفرانسیل عقب جنسیس شباهت دارد اما برخلاف جنسیس، دیفرانسیل جلو بوده و بر روی پلت فرم Y6 مشترک با آزرا ساخته می‌شود. طراحی قسمت جلویی این خودرو بسیار شبیه به سوناتا بوده درحالی‌که رگه‌هایی از آزرا نیز در آن دیده می‌شود. فرم جلوپنجره هم قدری شبیه به جلوپنجرهٔ بیوک لاکراس نسل قبل است. طراحی قسمت عقب نیز تا حدودی به جنسیس شباهت دارد. در کل طراحی اصلان را می‌توان تلفیقی از سوناتا، آزرا و جنسیس دانست.
 

an52st8j641ybh53qe3.jpg


اصلان به‌عنوان یک سدان پریمیوم مجهز به امکاناتی چون روکش چرم صندلی‌ها، تزئینات چوبی، کروز کنترل هوشمند، سیستم جلوگیری از تصادف، سامانهٔ هشداردهندهٔ خروج از خط، 9 عدد ایربگ، سیستم حفظ ثبات و پایداری ESP، نشانگر میزان باد لاستیک‌ها و… می‌باشد. این خودرو با دو پیشرانه قابل سفارش است که هردوی آن‌ها از نوع V6 هستند. پیشرانهٔ اول 3 لیتری GDi با 270 اسب بخار قدرت و 304 نیوتن متر گشتاور و دومی 3.3 لیتری GDi با 290 اسب بخار قدرت و 347 نیوتن متر گشتاور است. هردوی این پیشرانه‌ها با گیربکس 6 سرعتهٔ اتوماتیک عرضه می‌شوند که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این موتورها نیز با مدل آزرا مشترک هستند. اصلان با قیمت 37 هزار دلار در نوامبر 2014 وارد بازار شد و هیوندای امیدوار به فروش 22 هزار دستگاه از آن در سال 2015 بود.
 

97gv4iki7sdtdus29mv.jpg

ktpnlofd3aifygczpzgd.jpg

اما روند فروش اصلان طبق انتظار هیوندای پیش نرفت و حتی نتوانست به نصف فروش 22 هزار دستگاهی مورد انتظار هیوندای دست یابد. از دلایل این فروش پایین، نزدیکی کلاس و جایگاه اصلان به دو سدان لوکس دیگر هیوندای یعنی آزرا و جنسیس بود درحالی‌که با عرضهٔ شورلت ایمپالا به بازار کرهٔ جنوبی اوضاع اصلان بدتر از قبل شد و فروش ماهانهٔ آن به حدود تنها 500 دستگاه کاهش یافت. هیوندای جهت بهبود این وضعیت حتی اقدام به کاهش قیمت اصلان به 35,780 دلار کرد که این عمل هم چندان کارساز نبود و هیچ‌گاه فروش آن به میزان مورد انتظار نرسید. به همین دلیل مدیر اجرایی هیوندای رسماً شکست مدل اصلان را اعلام کرد. وی در این خصوص گفت:

Hyundai-Aslan-2015-07

هیوندای در نظر داشت که اصلان نقش جنسیس دیفرانسیل جلو را در بازار بومی کرۀ جنوبی بازی کند و حتی آن را قاتل وارداتی‌ها می‌دانست. به‌طوری‌که هیوندای قصد داشت با عرضهٔ اصلان به‌عنوان یک خودروی لوکسِ تولید داخل در بازار داخلی کرهٔ جنوبی، با سدان های لوکسِ وارداتیِ مرسدس بنز E کلاس، ب ام و سری 5 و آئودی A6 رقابت کند؛ اما این امر محقق نشد و اصلان به یک شکست کامل برای هیوندای تبدیل گردید. به‌گونه‌ای که حتی فروش بیوک لاکراس محصول GM کره نیز بیشتر از آن بود. به همین دلیل به‌احتمال‌قوی تولید این سدان شکست‌خورده به‌زودی متوقف خواهد شد.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

آریا: 1395/2/2119:24:03،
353
14
آقا من همین جا اعلام میکنم با کمال میل حاضرم در راستای کمک به هیوندای برای خلاص شدن از شر این محصول شکست خورده سرپرستی یکی ازین اصلان ها رو بعهده بگیرم!!والا بخدا شوخی نمیکنم!
xvm: 1395/2/2122:16:03،
162
17
به سایپا و ایران خودرو پیشنهاد میشود خط تولید چنین خودرویی را جایگزین محصولات 30 ساله خود کنند!
بهزاد تحریم: 1395/2/2122:49:21،
98
14
به این میگن معرفت، هرچقدر از محصولات سایپا و ایران خودرو سرپرستی کردیم بسه. دیگه نوبت رسیدگی به اوضاع این خارجی هاست.
سالار: 1395/2/2122:55:48،
90
14
توقف تولید نکنین .. بدین ایران مونتاژ کنیم ... اصرار میکنیم !
مصلح: 1395/2/2123:11:37،
68
14
خوب ميداد ايران.٤٠٠٠٠ دلار هم ميداد ايرانيها مي خريدنش.اصلا اين كره اي ها چقدر نمك نشناس شدن.بيان ببينن ما چطوري ماشين ميخريم.
اصلان ناصري: 1395/2/2200:18:43،
29
38
بابا اين همه خبرهاي ماشين هاي چيني و كره اي نزاريد اونم از نوع شكست و از رده خارج شدن
چند ماه پيش هم آزرا رو از رده خارج كرد چون كسي نميخريد البته جز ابراني ها
طالب: 1395/2/2211:06:00،
34
14
هدف فروش 22 هزار دستگاه بود بهش نرسید.!!! بیا اینجا ما پراید رو سالی 200 هزار دستگاه تولید ( مونتاژ) می کنیم و می فروشیم
واقعا که این کره ایها بدبخت هستند.
تازه بیچاره ها ما تو یک روز فقط 100 هزار وام 20میلیونی میدیم برای خرید ماشین های مثل پراید و نیسان گاوی و آریسان ....

واقعا که خودرو سازهای دنیا بیچاره هستند و قوی ترین خودرو سازان جهان در ایران هستند
زنده باد ویران خودرو
پاینده باد خرپا خودرو
علی: 1395/2/2119:24:12،
131
15
خدایا ببین چه ماشینهایی استقبال نمیشه ولی مسولین ما برای ملتشان پراید و ۴۰۵ میپسندند .
پاسخ: 1395/2/2121:43:53،
81
12
مسولين نميپسندن كه خود مردم لياقتشون همينه،وقتي با يه وام ملت واسه پرايد دست و پا ميشكنن ... مشكل خود ملت
رضا: 1395/2/2119:27:53،
83
19
در عوض فرغونای ایران با خرید ملت همیشه در صحنه هیچوقت شکست نمیخورند
9090: 1395/2/2119:30:48،
51
11
یکی از همین پروژه های شکست خورده را جای پروژه های موفق چینی بدن به ایران ما راضی هستیم حیفه بجائی که بندازین دور نصف
قیمت بدین جای سراتو سایپا تولید بشه
ع ع: 1395/2/2119:51:17،
39
12
درست مثل ایران خودرو و سایپا
خواجه ماجد: 1395/2/2119:55:43،
38
16
می دادنش به شرکت های خودروساز یا وارد کننده با چندین برابر قیمت براشون می فروختن.
بخی جانان: 1395/2/2119:58:28،
40
12
این ماشین رو اگه بدن ایران مونتاژش کنن فرداش وانت اصلان هم پشت بندش تولید میکنن
خیلی خوشگله اما به پای پراید نمیاد
IRAN: 1395/2/2120:06:49،
43
20
به احتمال قوی چون حالا اسم شکست خورده روشه شاید خدا بخوات تو ایران تولید بشه نعش این شکست خورده ی کره ای به صدتا پژو پارس می ارزه
آرش: 1395/2/2212:30:16،
20
17
از كي تا حالا پژو پارس ٨ هزار دلاري و اصلان ٣٥ هزار دلاري قابل قياس شدن
اگه شما منتظريد با ٨ هزار و يا ١٠ هزار دلار از اين ماشينا سوار شيد كور خونديد :)
مشكل قيمت خودرو نيست مشكل درآمد اكثريت هست
Benz: 1395/2/2120:15:00،
31
57
اخه تا سدان المانی و ژاپنی و امریکایی هست کی میره کره ایی بخره!!!
عبدالله: 1395/2/2121:27:31،
43
22
واسه تو که پراید 81 کاربرات داری همینم زیاده
عليرضا: 1395/2/2120:18:37،
41
11
من اگه اسموفاميلمو بذارم اصلان اصلاني يكيشو بم ميدن؟؟؟؟خخخخ حيف اين ك شكست خورده.پ چطوريه ك دنا و سمندو سورنو بقيه ات و اشغالا اينجا شكست نميخورن؟؟؟؟؟
Psk hm: 1395/2/2120:34:39،
33
12
ايران خودرو و سايپام رانا وتيبارو البته باقيمت بيشتر نسبت به صادراتشون به مردمشون قالب ميكنن كه يوقت ما كمبودي از بابت ماشين لوكس نداشته باشيم
علی: 1395/2/2120:58:16،
39
12
تو کره همچین خودروی با کیفیتی شکست می خوره ونمی تونه فروش کنه. در حالیکه تو ایران آشغال های سایپا و ایران خودرو بی رغیب هستند.
FullHD: 1395/2/2121:16:02،
38
16
سلام دوستان
ما تو اینجا پراید رو پیش خرید میکنیم!؟!؟!
اما.....
این خودرو با این همه امکانات از طرف مردم پس زده میشه...
البته همین امر باعث پیشرفت روز افزون صنعت بویژه خودرو سازی در این کشور شده.
شاد و سلامت باشید
لياقت ميخواد داداش: 1395/2/2121:17:36،
51
13
خداوكيل ببين دنيا به كجا رسيده ما كجاييم،اين عروسك شكست خورده،انوقت ملت ما تو صف وام ٢٥ ميليوني واسه پرايد،ملت ما لايق همين پرايد هستن
آرش: 1395/2/2212:34:14،
21
12
اگه قيمت همين خودرو رو هم بده ٥ هزار دلار يا اصلا١٠ هزار دلار حتي ٢٥ هزار دلار بازم اونجا براش صف ميكشيدن
حالا فكر كن اين ماشين با قيمت ٢٥ هزار دلار يعني تقريبا ١٠٠ ميليون تومان بياد ايران
كه چي مثلا
مگه چند نفر تو ايران توان خريد خودروي ١٠٠ ميليوني دارن
مشكل قيمت نيست
مشكل درآمده
مهران: 1395/2/2121:33:09،
19
14
سال 2014 سوار یکیش شدم تو کره
فوق العاده بود، کاش اجازه صادرات به ایران رو بدن
علی: 1395/2/2122:03:14،
26
12
این که بهتر از سوناتاست انگار.مسولین اگه عرضه داشتن میتونستن بخرن امتیازشو
امیر: 1395/2/2122:05:43،
23
15
چه امکاناتی داره اا بش میاد ماشین قلدری باشه .اخه چرا ؟
امین: 1395/2/2122:15:20،
28
18
متاسفانه شرکت هیوندایی راه ورسم بازاریابی و فروش رو هنوز یاد نگرفته
باید بیاد از مدیران فوق موفق ایران خودرو و سایپا آموزش ببینند که هر خودرویی مال هر زمانی میخواهد 10 یا 20 یا 30 سال پیش رو با افتخار تولید میکنند و به مردم همیشه در صحنه میندازن
امین نسل سوخته: 1395/2/2122:16:16،
16
12
aslan به معنیه شیر
محمود: 1395/2/2122:27:58،
25
11
35000 دلار تقریبا 130 میلیون که وقتی وارد ایران بشه 270 میلیون میشه .. همون بنز و نیسان و بی ام و بهتره که!
امیر: 1395/2/2122:40:15،
8
16
من فکر میکنم یه توهم باشه همش فروش رفته
سید مجتبی: 1395/2/2122:42:59،
29
21
نظرتون در مورد خودرو رنو کولیوس چیه؟؟
كربلايي مش باقر: 1395/2/2200:19:51،
24
17
آشغاله فرانسوي ها همشون آشغالن مخصوصا فلوينس و كوليوس
من: 1395/2/2122:57:29،
33
14
ما اصلن ادميم!!!؟
امیر: 1395/2/2123:08:19،
29
16
در اقتصادهای رقابتی و رو به رشد , موفقیت یک برند یا محصول را
بازار و به طور کلی مصرف کننده مشخص می کند.مثل اینجا نیست
که موتور و گیربکس پیکان را از توی گور بیرون بیاورند و محصول روز
و با کیفیت!!!!!!!!مثل اریسان را به مردم تحمیل کنند!!!!
يك نكته: 1395/2/2200:48:08،
24
14
عكس شير پشت سر خودرو
اسم آصلان كه در تركي به معناي شير هست
و بازار بومي كره جنوبي ، يعني براي بازار تركها هم طراحي نشده !
اگه كسي ميتونه منو روشن بكنه
سی: 1395/2/2207:39:17،
20
17
راستی مگر ما ایرانیها نباید به همنوعان خود کمک کنیم؟!!!
پیشنهاد میکنم 4 نفره نخبه صنایع ایران از مافیای قطعه سازی و خودرو سازی پراید کمک کنند به کره جنوبی. مخصوصا مدیران نخبه سایپا که نگذاشتند این پراید مشکلی شبیه کره پیدا بکنه بعد از 20 سال تولید یکنواخت فقط افت کیفی داشتیم.
آرش66: 1395/2/2208:34:16،
23
15
من تو کره سوارش شدم. واقعن بی نظیره. اطاق هیچگونه صدایی نداره.. تعویض دنده ها رو هیچ وقت متوجه نمیشید. موتور بسیار پرنفس و پرقدرت هست و مصرف سوخت بسیار مناسبی داره. مشکل این خودرو شاید قیمتش بود که در اون بازه قیمتی، خودورهای شبیه به اصلان کم نبودند.
ناصر: 1395/2/2209:24:58،
21
18
تو کره هم ترک هست که اسم محصولاتشونو اسم ترکی میزارن؟!!!
منتقد ادبی: 1395/2/2214:52:36،
23
14
البته تلفظ درست آسلان هست تو زبان تورکی

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما