کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آلبوم جدید بابک جهانبخش امروز به بازار آمد


کد خبر : ۲۲۴۱۰سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴:۰۹۵۰۰ بازدید

جدیدترین آلبوم «بابک جهانبخش» با نام «حالم خوبه» منتشر شد. به گزارش «موسیقی ما»، این آلبوم از امروز در شهرستان‌ها و از فردا در ...

جدیدترین آلبوم «بابک جهانبخش» با نام «حالم خوبه» منتشر شد. این آلبوم از امروز در شهرستان‌ها و از فردا در تهران توزیع خواهد شد.

«حالم خوبه» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی-هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» و توسط پخش «دنیای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شده است.
 

s9ovyzvnqwl858fv7uik.jpg

این اثر 10 قطعه به نام‌های «حالم خوبه»، «تصمیم»، «تو رو دوست دارم»، «پاییز»، «جاذبه»، «شاید»، «خاص»، «هرگز»، «باید برم» و «می‌ترسم» دارد که آهنگسازی آن‌ها بر عهده بابک جهانبخش، بابک وزیری، پیام هوشمند، آصف بایرام‌زاده و امیرعلی زمانیان بوده است. امیرحسین اویسی، آرون حسینی، انوشیروان تقوی، رضا تاجبخش، پیام هوشمند، مسعود همایونی و اشکان آبرون تنظیم‌کنندگان قطعات آلبوم «حالم خوبه» هستند. «آرش پاکزاد» میکس و مسترینگ این قطعات را بر عهده داشته است.

ترانه‌های هشتمین آلبوم بابک جهانبخش را امیرمسعود میردامادی، حامد صوفی‌پور، علی استیری، بابک جهانبخش، بابک بابایی، محمد کاظمی، محسن شیرالی، م. عرب و مهران هادیان سروده‌اند.

صدای خواننده در استودیو شخصی انوشیروان تقوی  و سازها در استودیو آوا (علی مرتضوی) و استودیو تم (مازیار مرتاضیه) ضبط شده‌اند.
 

oa59671tr5se6cx1vckf.jpg

عکس‌های آلبوم اثر «آرمین مقدم» و «حسین صنیعی» هستند و «بهرنگ نامداری» -گرافیست پرکار این روزها- طراحی آن را بر عهده داشته است.

چی شده، بی اسم، احساس، زندگی من، من و بارون، اکسیژن و مداری بی‌قراری آلبوم‌های قبلی این هنرمند بوده‌اند. جهانبخش همچنین در آلبوم‌های گروهی «هشت» و «خاص» حضور داشته است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها