کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 شهر تهران + جدول قیمت


کد خبر : ۲۲۳۱۳دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۴۷۲۶۱۷ بازدید

رهن و اجاره آپارتمان اگرچه در فصل نقل و انتقالات تابستانی گرم‌تر است، اما در پایتخت، بازار اجاره همواره مشتری دارد. در این بین مستاجرانی ...

رهن و اجاره آپارتمان اگرچه در فصل نقل و انتقالات تابستانی گرم‌تر است، اما در پایتخت، بازار اجاره همواره مشتری دارد. در این بین مستاجرانی که ملاحظاتی همچون اتمام فصل تحصیل فرزندان خود را ندارند می‌توانند در اردیبهشت ماه قرارداد اجاره آپارتمان مطلوب خود را منعقد کنند.

شاید بازار خرید و فروش در مناطق برخورداری همچون منطقه یک مشتریان ویژه با قدرت خرید بالا را داشته باشد، اما بازار اجاره بها در این منطقه طیف گسترده تری از متقاضیان را دربرمی‌گیرد، چراکه طبعا رهن و اجاره آپارتمان با بودجه محدودتر شدنی است. منطقه یک واقع در شمال پایتخت حدود 64 کیلومتر مربع وسعت دارد و جمعیت آن احتمالا در پی انبوه ساخت و ساز در سال‌های اخیر از 440 هزار نفر در سال 90 به مرز 500 هزار نفر نزدیک شده است. این منطقه از طرف شمال محدود به ارتفاعات ۱۸۰۰ متری دامنه جنوبی کوه‌های البرز، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و پل صدر، از غرب به اراضی رودخانه درکه و از شرق به انتهای بزرگراه ارتش محدود می‌شود.

مطلوبیت محله‌های مختلف این منطقه نظیر آجودانیه، اراج، ازگل، ولنجک، اقدسیه، الهیه، امامزاده قاسم (ع)، باغ شاطر، تجریش، دزاشیب، جمال آباد، چیذر، زعفرانیه، سوهانک، دربند و شهرک‌هایی همچون دانشگاه، شهید محلاتی، قائم، گلها، نفت و ولیعصر(عج) با یکدیگر متفاوت است و متقاضیان آنها بودجه‌های متفاوتی دارند. اما روشن است که همه آنها باید از توان پرداخت اجاره بهای بالا برخوردار باشند، چراکه به دنبال کاهش نرخ سود بانکی، تمایل موجران به دریافت اجاره بهای بالاتر به‌ویژه در مناطق برخورداری نظیر منطقه یک که کشش بیشتری برای دریافت اجاره بها دارد نیز بیشتر شده است.

 

3hnlwwxrt5ly0pex7g.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها