کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تست درایو تویوتا پریوس در تهران / تصاویر


کد خبر : ۲۲۲۳۹شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳:۴۷۹۷۲۳ بازدید

جمعه گذشته شرکت ایرتویا نماینده کمپانی خودروسازی تویوتا ژاپن در ایران بر اساس روال کاری خود اقدام به برگزاری آزمایش رانندگی جدیدترین ...

جمعه گذشته شرکت ایرتویا نماینده کمپانی خودروسازی تویوتا ژاپن در ایران بر اساس روال کاری خود اقدام به برگزاری آزمایش رانندگی جدیدترین مدل تویوتا پریوس برای مشتریان خود کرد.

به گزارش ایران جیب به نقل از عصرخودرو ، پریوس یکی از پرفروش ترین خودروهای جهان است که به واسطه بهره وری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز صنعت خودروسازی جهان با اتکا به کسب انرژی از دو منبع نیرو بنزین و برق به عنوان یکی از برترین خودروهای هایبرید در جهان به شمار می آید.

این خودرو به دلیل تعداد واردات بسیار محدود و ویژگی منحصر به فرد هایبریدی و تکنولوژی بسیار پیشرفته برای ایرانیان خودرویی ناشناخته و عجیب است و از این رو شرکت ایرتویا برای آشنایی هرچه بیشتر مشتریان وفادار محصولات تویوتا اقدام به برگزاری تست رانندگی با دو خودرو تویوتا پریوس مدل روز ویژه مشتریان کرده است.

این مراسم با حضور تعداد قابل توجهی از مشتریان ایرتویا از ساعت 16 روز جمعه گذشته در محل این شرکت در خیابان دماوند برگزار شد. در آغاز این مراسم پس از پذیرایی از میهمانان یکی از متخصصان ایرتویا بصورت شفاهی مشتریان را با مفهوم خودروهای هایبریدی آشنا کرد سپس هر مشتری با نشستن پشت فرمان یکی از دو پریوس هایبرید موجود در شرکت اقدام به رانندگی و آشنایی عملی با این خودرو کرد.


0jfde2e6jkg2ekc44s.jpg

r4rpkvvs3370zdh48c.jpg

udg5otmzppwy7cj5w13l.jpg

8rwaj261vlepb9bkgm3f.jpg

rq1tf7diipi7h0g0zebe.jpg

7ylrypsfkbbnugvdv9t.jpg

7jorqee7ohpumgwz7z2o.jpg

43s7d3hzxy49qqrff0.jpg

bp7bjd2y8w8zfphej6t.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها