کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام محدوده شهر تهران در سال 1317


کد خبر : ۲۲۱۶۸چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸:۴۷۳۸۲۹ بازدید

شهرداری تهران در سال 1317 با صدور اطلاعیه‌ای حدود شهر تهران را به این شرح به اطلاع عموم رسانید: حدود شهر تهران از سمت شمال خیابان شاهرضا ...
اعلام محدوده شهر تهران در سال 1317اعلام محدوده شهر تهران در سال 1317

شهرداری تهران در سال 1317 با صدور اطلاعیه‌ای حدود شهر تهران را به این شرح به اطلاع عموم رسانید: حدود شهر تهران از سمت شمال خیابان شاهرضا (انقلاب فعلی) از سمت مغرب به خیابان نظامی یا باغشاه سابق (حر فعلی) از سمت مشرق به خیابان شمالی و جنوبی کارخانه برق (شهداء امروزی) و از سمت جنوب به خیابان شرقی و غربی (شوش فعلی) که ایستگاه راه‌آهن را به دروازه ری (خیابان ری فعلی) متصل خواهد نمود تعیین شده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: خارج از چهار خیابان فوق تا حدود معینی که بعدا آگهی خواهد شد، جزو حومه شهر تهران محسوب می‌شود و بدیهی است که شهرداری تهران تکالیف خود را نسبت به اهالی درجه اول در محوطه (محدوده) شهر و در درجه دوم در حومه شهر انجام خواهد داد.

همچنین امروز شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از همه ماست‌بندهای تهران خواست تا روز 25 اردیبهشت امسال (1317) با مراجعه به بخش مربوطه شهرداری در یک محل کارخانجات خود را تمرکز داده و تحت نظر پزشک تیمارگاه بخش با رعایت مقررات بهداشتی، ماست و کره و سایر لبنیات را تهیه نمایند در صورت مسامحه از این کسب و کار ممنوع خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها