کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت

معرفی شورلت‌هایی که از ایران برگشت خوردند

کدخبر:۲۲۱۲۹سه شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۲۹۶۰۷۱ بازدید

پس از انقلاب اسلامی این اولین مرتبه بود که زمزمه حضور جدی خودروهای شورلت در بازار رسمی کشور شنیده می‌شد. آغاز داستان به اواخر ...

مجوز جنجالی واردات خودروهای امریکایی بالاخره لغو شد و اسامی شورلت‌ها از فهرست خودروهای مجاز برای ورود به کشور در سال 95 از سیستم ثبت سفارش حذف شد.

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، پس از انقلاب اسلامی این اولین مرتبه بود که زمزمه حضور جدی خودروهای شورلت در بازار رسمی کشور شنیده می‌شد. آغاز داستان به اواخر سال قبل برمی گردد؛ زمانی که سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران اعلام کرد: «با توجه به نامه دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه درباره خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری شورلت با رعایت آئین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو و رعایت سایر مقررات و مطابق با مدل‌های مندرج در گواهی نمایندگی صادره مرکز اصناف و بازرگانان با اعتبار دوره زمانی ۲۹ آذرماه ۹۸، اقدام شود.» اما آن گونه که از وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر می‌رسد، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دستور لغو مجوز واردات این خودروهای لوکس را صادر کرده است و اکنون در فهرست مجاز خودروهای وارداتی دیگر نامی از خودروهای امریکایی به چشم نمی‌خورد. حتی به گفته یک مقام مسئول در وزارت صنعت، در پی دستور وزیر، 200 دستگاه خودرو شورلت که به ارزش 7 میلیون دلار ثبت سفارش شده بودند، در میانه راه به مقصد کره‌جنوبی برگشت خوردند.

این تغییر و تحولات بهانه‌ای شد تا به معرفی شورولت‌هایی بپردازیم که به ایران راه پیدا نکردند.
 

dhaexlgdwcuug8t5ltu.png


شورلت Aveo 

این خودرو به عنوان هاچ‌بک شهری جمع‌وجور از سال 2002 به دنیای خودرو وارد شده است و تحت برندهای مختلف تجربه حضور در بازار 120 کشور مختلف را در کارنامه دارد. آوئو در ابتدا ماهیتی کره‌ای داشت و از محصولات شرکت دوو به حساب می‌آمد، اما نسل دوم آن در شاخه جنرال موتورز امریکا در کره‌جنوبی برپایه پلتفرمی از اوپل کورسا و با همکاری مهندسان شرکت‌های اوپل، هولدن و شورولت امریکا طراحی و تولید و در سال 2011 تحت برند شورولت روانه بازار کشورهای مختلف شد. آقای کرومهاز، طراح آوئو، آن را موتورسیکلتی 4 نفره توصیف می‌کند.


85wvtek1pm7onm4ocbdc.jpg


مشخصه‌هایی همچون طراحی چراغ‌ها در نمای خارجی و طراحی سرعت‌سنج پشت خودرو نشانه‌هایی از این الهام است. طراحی سیستم تعلیق آن را مهندسان تیم مسابقه‌ای شورولت برعهده داشته‌اند که وظیفه آنها آماده‌سازی کوروت‌های مسابقه‌ای است. برای پیشرانه نیز انتخاب‌های 4 سیلندر 1.2 تا 1.8 لیتری برای آوئو در نظر گرفته شده که قدرت آنها بین 68 تا 135 اسب بخار است و بنا به انتخاب راننده به کمک جعبه‌دنده‌های 5 و 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند. آوئو از نظر ایمنی با کسب 5 ستاره از موسسه Euro-NCAP شما را مطمئن می‌سازد. 
 

dhaexlgdwcuug8t5ltu.png
 

شورلت Cruze 
 

نسل اول شورلت کروز به سال 2008 میلادی تولید شد و هم اکنون این خودرو در سه نسخه سدان، هاچ‌بک و استیشن پنج در عرضه می‌شود که دو نسخه اول در لیست ورود به بازار کشور قرار داشتند. هر دو نسخه از نظر ظاهری تشابهات بسیاری به یکدیگر دارند. چراغ‌های جلو کشیده، جلو پنجره دو تکه، چراغ‌های مه‌شکن و لوگوی برجسته شورلت، همه و همه دست به دست یکدیگر دادند تا ظاهری جذاب و تهاجمی برای خودرو به وجود بیاورند.

کابین هر دو نسخه شورلت کروز از نظر چارچوب و طراحی مشابه است، با این تفاوت که در نسخه سدان به دلیل به‌روزرسانی اخیر کمی طراحی مدرن‌تری مشاهده می‌کنیم. از دیگر تغیرات می‌توان به طراحی جدید دریچه‌های تهویه هوا و خطوط روی داشبورد، نحوه چینش کلیدها روی کنسول و در انتها صفحه کیلومتر خودرو اشاره کرد. کابین این خودرو حتی در نسخه هاچ‌بک نیز فضای زیادی دارد و می‌تواند به راحتی 5 سرنشین را در خود جای دهد.


wak4wxg61k24o5t0dque.jpg


شورلت کروز اگرچه خودرو جمع‌وجوری است، از نظر ایمنی قبل از تصادف، محافظت در هنگام تصادف و اطلاع‌رسانی پس از تصادف بسیار پیشرفته است. این خودرو به سه سیستم پیشرفته جلوگیری از تصادفات رانندگی مجهز شده است که این تکنولوژی‌های عبارت‌اند از: دوربین دید عقب، رادار تشخیص‌دهنده نقاط کور و در آخر سیستم کنترل پایداری الکترونیکی. داخل کابین شورلت کروز بالغ بر 10 کیسه هوای مجزا قرار گرفته که هنگام تصادف به خوبی از سرنشینان محافظت می‌کنند. شورلت کروز در آزمایش‌های انجام‌شده انجمن NHTSA توانست امتیاز کامل یعنی 5 ستاره را از آن خود کند.

شورلت کروز با چهار پیشرانه بنزینی عرضه می‌شود. پیشرانه‌های این خودرو تمامی 4 سیلندر هستند و آرایشی خطی دارند و برای همراهی آنها جعبه‌دنده‌های 5 و 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است. پیشرانه‌های بنزینی شورلت کروز با حجم‌های 1.4، 1.6 و 1.8 لیتر عرضه می‌شوند. پیشرانه 1.4 لیتری به توربوشارژر مجهز است و توانایی تولید نیرویی معادل 138 اسب بخار دارد. پیشرانه 1.6 لیتری در دو نسخه عرضه می‌شود: یک نسخه با توان 111 اسب بخار و بدون توربوشارژر و دیگری با توان 181 اسب بخار که علاوه بر عملکرد بهتر مصرف سوخت پایین‌تری نیز دارد. آخرین پیشرانه بنزینی 1800 سی‌سی حجم دارد و نیرویی معادل 141 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد.

dhaexlgdwcuug8t5ltu.png


شورلت Trax
 

شورولت اولین بار با ارائه کانسپتی در نمایشگاه خودرو پاریس 2012 به استقبال ساخت آن رفت. سال بعد از آن در نمایشگاه NAIAS نسخه تولیدی آن در معرض دید عموم قرار گرفت که در سال 2013 روانه بازار شد؛ سوارشده روی پلتفرم Gama II که محصولی از شرکت جنرال موتورز است. ترکس این پلتفرم را با برادر کوچک‌ترش، یعنی آوئو، به صورت مشترک استفاده می‌کند. ترکس خودرویی است برای فتح بازارهای بین‌المللی که در تمام قاره‌ها با اسم‌های مختلف عرضه می‌شود و خط تولید آن در کشورهای کره‌جنوبی، مکزیک و چین واقع است. البته در سال 2015 بود که درهای بازار امریکا به روی آن باز شد. ترکس با بهره‌گیری از زبان طراحی سایر محصولات شورولت، ظاهری جذاب دارد. اگرچه ابعاد آن کوچک است، در کابین با فضایی که در اختیارتان می‌گذارد غافلگیر می‌شوید.


izdc5r6wwc5l62nef14.jpg


فضای بار آن، به‌لطف صندلی‌های عقب تاشونده، به گنجایش 1371 لیتر می‌رسد. برای پیشرانه ترکس 4 گزینه وجود دارد که 3 عدد از آنها بنزینی است. در بازارهای بین‌المللی علاوه بر پیشرانه 1.8 لیتری 138 اسب بخاری، که مجوز ورود به بازار ایران را گرفته بود، 2 انتخاب دیگر نیز وجود دارد: پیشرانه‌های 1.6 و 1.4 لیتری توربو که به ترتیب قدرتی معادل 140 و 115 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهند. قدرت پیشرانه‌ها به کمک جعبه‌دنده‌های 5 و 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک، بسته به دیفرانسیل جلو (FWD) و یا دو دیفرانسیل بودن خودرو (AWD)، به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌های آن منتقل می‌شود. 

 
dhaexlgdwcuug8t5ltu.png
 

Chevtolet Captiva

فیس‌لیفت، آخرین نسل شورلت کپتیوا که در سال 2012 معرفی شد، مجوز ورود به بازار ایران را گرفته بود. این خودرو از نظر ظاهری بسیار گیراست و، علی‌رغم ظاهر مدرن، بسیار تهاجمی است. با اینکه چند سالی از طراحی این خودرو می‌گذرد، همچنان از بسیاری از رقبای خود طراحی بهتری دارد. جالب است بدانید که شرکت شورلت نخستین سازنده خودروهای SUV (در سال 1930) بود و به خوبی کارش را بلد است. 

داخل کابین شورلت کپتیوا با فضایی کاملا مدرن روبروییم. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش 7 اینچی رنگی قرار گرفته که اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار او قرار می‌دهد. دسترسی به کلیدها و تجهیزات قرارگرفته روی کنسول میانی به خودی خود بسیار آسان است و حتی می‌توان برای راحتی بیشتر از کلیدهای قرارگرفته روی غربیلک فرمان نیز استفاده کرد.

2el71ddj1hjdar1owqvt.jpg

شورلت Captiva با چهار پیشرانه مختلف عرضه می‌شود که دو تای آنها بنزینی و دو عدد دیگری دیزلی هستند. یکی از پیشرانه‌های بنزینی نسخه چهار سیلندر خطی است: پیشرانه‌ DOHC با حجم 2.4 لیتر و توانایی تولید نیرویی معادل 167 اسب بخار. اما دیگر پیشرانه بنزینی، کپتیوا را به قدرتمندترین نسخه تولیدشده از این خودرو تا به امروز تبدیل کرده است. این پیشرانه V6 است و با حجمی معادل 3 لیتر توانایی تولید نیرویی معادل 258 اسب بخار دارد. این خودرو در حالت استاندارد دیفرانسیل جلوست و در صورت سفارش مشتری نسخه چهارچرخ محرک آن نیز تحویل داده می‌شود. در کپتیوا نخستین بار بود که شرکت شورلت تمام نسخه‌های یکی از محصولات خودرا به سیستم VVT مجهز کرد. تکنولوژی VVT، که خلاصه‌شده عبارت (Variable Valve Timing) است، در کاهش مصرف سوخت و همچنین استهلاک خودرو تاثیر به‌سزایی دارد. در این سیستم هر یک از سیلندرها به چهار سوپاپ مجزا مجهز شده که زمان‌بندی احتراق این سوپاپ‌ها متغیر است. برای مثال، در ترافیک که نیاز به انرژی چندانی نیست احتراق کاهش پیدا می‌کند و هنگام شتاب‌گیری از حداکثر نیروی پیشرانه استفاده می‌شود.
کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

ن: 1395/2/1416:47:17،
276
47
آخه چراااااااا؟
نیما: 1395/2/1417:23:48،
226
36
این کارا رو می کنند بعدش می گن چرا کسی نیماد با ما معامله کنه !!!!
تاد: 1395/2/1418:04:24،
219
40
معنی نداره ماشین از سمت دشمن بخواد وارد کشور ما بشه اونم با ظاهر تهاجمی!!!
حالا اگه ظاهرش تدافعی بود و با گردن کج و سر پایین میرسید خدمتمون شاید یه فکری واسش میکردیم!!!
AAA: 1395/2/1418:28:33،
154
37
چه كسي و به چه حقي اين معامله را منع كرد ؟؟؟؟
نسل سوخته: 1395/2/1418:30:30،
212
38
دلیلش این عقیده است:
((آنقدر بفکر رفاه و آسایش نباشید. تلاش کنید کارهایی انجام دهید که به بهشت زورکی روید.رفاه و آسایش باعث فراموشی آخرت میشود. ماشین خوب میخوایدچکار. سوار همین ماشینای ایرانخودرو و سایپا بشید که سریعتر به بهشت زورکی روید. آخرت رو بچسبید دنیا گذراست)) فقط متاسفم!!!
عدالت: 1395/2/1418:40:28،
95
36
آقای روحانی مردم باید برای چه دوره بعد با این وزیر صنعتان به شما رای بدهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که هم مردم را بخاطر نخریدن خودرو اعتراض به قیمت ظالمانه و کیفت پایین خودرو ....خائن خطاب می کنند...جلوی کاهش قیمت دلار و قیمت خودرو را می گیرد....سریعا دستور لغو خودروهای امریکایی را می دهد در حالی که کم مصرف و سبک هستند....حتی شما ایشان را حاضر نیستید بر کنار کنید ؟؟!!!! برای چه امیدی به شما رای دهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس: 1395/2/1418:45:01،
134
40
این کشور با این سیاستهای کاملا اشتباه غیر منطقی و سیاسی ضد غرب و امریکا ستیزی و محو اسرائیل از روی کره زمین با موشک بالستیک نه تنها پیشرفت نمی کند.....هیچ کس هم حاضر به سرمایه گذاری خارجی در ایران نمی شود.....
A: 1395/2/1419:21:45،
113
32
احتمالاچراغ خطرسوم نداشته.
po: 1395/2/1422:48:37،
32
53
دقت کنید..... بهتر وقتی که قشر متوسط مملکت توان خرید این خودروها رو ندارن بهتر که وارد نشه به کشور
ببو: 1395/2/1422:51:54،
43
35
عجبببببببببببببب ماشینایی....ایول دادا....به این میگن ماشین...
سوال: 1395/2/1416:47:19،
74
185
خود شركت شورولت رو سايتش بيانه داده كه به پنج تا كشور هرگز خدمات پس از فروش نميده اولين كشور تو اون ليست هم ايرانه يه نفر واسطه از كشور هاي عربي اين ماشين ها رو يواشكي اورده الكي هم گفته نماينندگي داره
حالا بازم دوست دارين سوار ماشيني بشين كه سازندش ميگه ايراني ها لياقت ندارن ماشين ما رو داشته باشن؟
رضا: 1395/2/1417:45:32،
79
21
دوست عزیز چو ننداز؛ هیچوقت نگفتند ایرانی ها لیاقت ماشین ها رو ندارن؛ اگر میخواستند از این حرفها بزنند پس ماشینهاشون در ایران چکار میکنن؟ آمده بودند برای فروش زیر پای ایرانیها. اگر بحث لیاقت باشه ایرانیها که فعلا دارن بهترینها رو سوار میشن مثل بنز و بی ام و و پورشه و مازرتی و لکسوس و ....... که شورلت پیش اینها پراید وانت هم نیست.
علتش اینه که نمایندگی در ایران نداره و کار درستی کردن که پس دادن ماشین بدون خدمات ارزشی نداره.
نیما: 1395/2/1418:45:14،
63
27
هر بار به یه اسم میای این متن رو کپی پیست می کنی

هر بار هم من پرسیدم لینک اون قسمت سایت شورلت رو بده که ندادی !

چون اصلا همچین لینکی وجود نداره !
ashkan: 1395/2/1419:48:16،
36
29
عاقل ما هنوز از سمته امریکا محدودیم ربطی به لیاقت نداره
هیچ شرکت امریکای حق همکاری با ایران رو نداره بنا به دلیلی که خودتون میدونید و خارج از توافق هسته یه
پاسخ: 1395/2/1420:10:08،
28
30
عزیزم منظورش این بوده که تو ایران نمایندگی انحصاری نداره. شما چرا همه چی رو به دشمنی ربط میدید.
پاسخ: 1395/2/1420:15:34،
36
27
الان تویوتا بنز بی ام و هم نمایندگی انحصاری تو ایران ندارن. ماشینا و قطعاتشون واسطه ای وارد میشن. چرا تلویزیون ایران هرچی میگه زود باور میکنین.
پاسخ به نيما : 1395/2/1420:59:24،
25
27
نيما جان لينك نميخواد شما با اي پي ايران يعني وي پي ت رو خاموش كن
بعد برو
http://www.chevrolet.com
فكر كنم هرچي لازم باشه ميبيني
محمد: 1395/2/1422:26:22،
27
45
يه ادم همينطوري مياد يه چيزي ميگه بقيه هم تحقيق نكرده الكي بهش مثبت ميدن اصلا سايت شورلت اي پي هاي ايران رو بسته نميشه تو سايتش رفت بعد اين اقا ميگه من تو سايتش گشتم همچين چيزي پيدا نكردم !!!
من خودم سالها امريكا زندگي كردم ديدم چطوري چنتا بچه مدرسه اي يه دختر بچه چيني رو كه همكلاسي شون بود و تبلت اپل داشت رو كتك ميزند و تبلتش رو شكوندن و گفتن حق نداري از تبلت ساخت كشور ما استفاده كني اون ها اينطور شخصيت هايي دارن
نيما جان شما از روي جواني خواب رويا حرف نزندين دنيا واقعي رو بشناسين خيلي بدتر اون چيزيه كه فكر ميكنيد
اصلا تا حالا ديدين يه ايراني كه به امريكا بره با امريكايي ازدواج كرده باشه ؟ همشون با كسايي كه ساكن امريكا هستن اما اصلاتا تايلندي چيني مجارستاني و ...
بگزريم
حمید: 1395/2/1509:01:53،
38
31
آقا محمد مثل این که داماد جان کری ایرانیه ها !!!!!!
استرانگ: 1395/2/1416:53:02،
114
34
اره دیگه تا ال لگن وپرایدتوایران هست چراماشین خوب وباکیفیت سوارشیم.تازه باقیمتهای فضایی...
renault: 1395/2/1421:00:46،
23
33
همش ساخت کره یا دیگر کشورهای آسیایی هس
الکی هیا هو میکنن ، اینا که امریکایی نیستن
محمد: 1395/2/1417:00:44،
84
33
شدیم دلقک دست دولت یه روز میان میگن ماشین امریکایی میاد بعد میگن شاید مجوز نگیره بعد کنسل میشه و میشینن به نقد و برسی ماشینایی میشنن که اصلا قرار نبوده بیاد بابا ولمون کنین تورو قران گیر اوردین مردمو
امیر: 1395/2/1417:01:47،
67
31
حیف
همشهری: 1395/2/1419:40:58،
67
34
این لغو مجوز ورود پس از فرمایشات رهبری مبنی بر عدم استفاده از محصولات تولیدی آمریکا صورت گرفته است وگرنه دولت مجوز ورود رو صادر کرده بود
خوش نشین: 1395/2/1417:05:56،
97
35
حتما سمند ازینا کم مصرفتره!!!!!
سجاد: 1395/2/1419:55:00،
28
30
پژو پارس یادت رفت
سبزه میدان: 1395/2/1417:10:03،
53
35
اینا رو که گفتی تو مقاله همه میدونیم
هدف از گفتن این بود که خودروهای شورولت پرمصرف و بدرد نخور نیست ...که مردم ایران هم سواد دارن میدونن....
دولت میخواد بگه به این دلیل جلو خودروهای امریکایی رو گرفته که پرمصرف هستنو زود خراب میشن!!!!!!!!!!!!!
جواد: 1395/2/1417:11:27،
64
25
ابهت ماشين آدم رو ميگيره .
کیارش: 1395/2/1417:12:20،
72
32


چرا این همه خودرو باکیفیت واصیل ، باید برگشت داده شود ، اما خودرو ها آشغال چینی و زباله های داخلی را به مردم نجیب ، قالب کرد ؟؟!!
امیر: 1395/2/1417:34:24،
63
28
اه اه این ماشینای سنگین و.پر مصرف. که خود.امریکایی ها هم.نمی خرن و ورشکسته هم هستند.چیه اخه؟مگه ماشینای پیشرفته کشور دوست، برادر، چین عزیزو که هم خود.چینی ها. هم می خرند!و هم کل اروپا و آمریکا! از تون گرفتن
شاکی: 1395/2/1417:42:12،
48
27
معلومه / مگه این چینی ها میذارن کسی دیگه به غیر خودشون وارد این بازار بی رقیب فروش ماشین بشه
مهرداد: 1395/2/1417:44:25،
32
113
بهتر که برگشت خورد یکم غیرت هم بد نیست داشته باشن برخی افراد وقتی امریکا اینجوری برخورد میکنه چرا باید اقتصادشونو با پولهای ما اوکی کنن.اینهمه ماشین باکیفیت ژاپنی المانی ایتالیایی لزومی به خرید خودروی امریکایی لش نداریم
عطا: 1395/2/1419:40:18،
61
25
حتما عزت اینه که سوار پراید بشیم... یا چین اقتصادش رو با پول های ما بسازه؟
بهزاد تحریم: 1395/2/1500:22:55،
32
27
مهرداد جان، قربون اون اسم قشنگت، انقد چشم بسته حرفایی رو که می شنوی به زبون نیار. این حرفت معلومه مال خودت نیست برا همینم بهت خورده نمیگیرم. چرا فکر میکنی ایران با آمریکا معاملات نداره؟ این خیلی ساده لوحانست که یه همچی فکری بکنی. فکر کردی اقتصاد ابر قدرت دنیا با فروختن 200 تا ماشین شورولت به ایران داره میچرخه؟ نگو این حرفارو، بهت میخندناااااا.
مهدی: 1395/2/1418:35:36،
56
12
سلام
آقا مهرداد عزیز شاید شما یادت نیاد ولسپی شعار انقلاب نه شرقی نه غربی بود
الان شده هم روسیه هم چین کمونیست هم همه اروپایی ها هرچند مارو اصلا تحویل نمیگیرن بعد شما فقط از غیرت قسمت آمریکاییشو میبینی ، ما تو جنگ خیلی از آمریکا ضربه خوردیم ولی بقیه هم مقصر بودن.
خوش نشین: 1395/2/1423:14:11،
27
31
حتی زمان رژیم گذشته که سیستم ایران،آمریکایی بود
بازم ماشینهای روسی تو ایران بود
الان اصلا موضوع شرق نیست،الان یه کالای روسی هم تو ایران نمیبینید
داستان اینه که چینیها اهل زدوبندو شیتیل هستن و اینچیزیه که مراد مسئولین مملکتیه
امیر: 1395/2/1419:44:23،
39
27
به نظرم انجام این کار چیزی جز شعارزدگی و رفع مسولیت از مشکلات فراوان کشور نیست!!اگر شما کشوری را در دنیا سراغ
دارید حتی کشورهای کمونیستی که ادعای مبارزه با امریکا را دارند
نسبت به این کار اقدام کرده باشند بعد شما دومی اش باشید.!!
ایرانی: 1395/2/1419:47:19،
30
27
با درود خدمت هموطنان عزیز
اینکه حضرات به تشخیص و شعور مردمی که خوشون میخوان انتخاب کنن احترام نمی گذارند باید چه اسمی گذاشت ؟
سهند : 1395/2/1421:00:18،
28
25
شوی ویا شورولت ، آنچنان هم آش دهن سوزی نیست ، زیاد افسوس نخورید ، همون هیوندایی که دارید از این بمراتب بهتره ...
حسن: 1395/2/1421:38:29،
22
28
اگه ورود اين خودروها ممنوع است براي مناطق آزاد هم ممنوع كنيداين منطق جز خاك ايران است
امیرحسین قربانی: 1395/2/1422:26:46،
26
24
نمیشه ما چیزی به جز خودرو های چینی سوار شیم


آخه چرا نه می زارید ماشین بالای 2500 سی سی بیاد نه می زارید خودرو های خوب مثل شولولت بیاد

همش چینی داره می یاد ایران
علی: 1395/2/1422:29:18،
25
30
اگر Cruze می آمد رقیب جدی برای الانترا بود...
ولی حیف
mosen: 1395/2/1422:44:07،
29
25
چرا دوست دارید سوار خودرویی شوید که احنمال داره هنگام تصادف جون سالم یه در ببرید مگر همین پراید چه اشکالی داره؟؟؟
f: 1395/2/1422:45:26،
28
24
برگشت زدن تا همون اشغال پرمصرف ایران خودرو و سایپا و چینی ها را سوار شیم این مملکت کی میخاد پیشرفت کنه واقعا متاسفم!!!
بهمن: 1395/2/1423:01:42،
27
27
برگشت نخورد فکر کنم از اینکه دو برابر سود ماشین بره تو جیب چهارتا دزد راضی نبودن این امریکاییها
درون نگری : 1395/2/1423:39:11،
26
38
همه نظرات ی تیپ بود، درسته که ماشین های ما کیفیت بالا ندارند اما آیا همه کشورهای مثل ما فقط به دنبال واردات هستند. آیا ما خودمان نباید به فکر باشیم. همش واردات یعنی؟ راه دیگری نیست؟ ما تفکر ساخت نداریم..........
مهدی: 1395/2/1509:02:48،
32
33
دست رهبر رو باید بوسید با این کاری که کرده.
واقعا احسنت باید گفت به این تدبیر!
منطقی باشیم.
چطور آمریکایی ها مردم ایران رو مثل خرید دوو توسط شرکت جنرال موتورز و همین اخیرا هم شرکت پست تی ان تی و ... وقتی که شرکت هاشون رو از تو ایران جمع میکنند، مسخره میکنند و اقتصاد مملکت رو به چالش میکشند کسی چیزی نمیگه؟
بعد لگر خیلی راحت ماشین هاشون رو بیارن تو این مملکت بفروشند و پول اش رو ببرند جای دیگه خرج کنند کار درستیه؟
خیلی حال کردم با این کار!
به نظر بنده با این کار فشار روی شرکت های خودروسازی آمریکایی بیشتر میشه وقتی میبینند که بازار خودرو ایران دست کشوری مثل کره و چین و کشورهای اروپایی هست اونها هم فشار میارند به دولت که رویه اش رو درست کنه.
علي: 1395/2/1512:52:54،
28
24
وقتي ميگن زبان انگليسي بدرد نميخوره
ديگه چه توقعي داريد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل