کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محدودیت سرعت بسته پرمصرف همراه اول برداشته می‌شود


کد خبر : ۲۲۰۴۰دوشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲:۱۱۲۶۹۵ بازدید

پیرو اطلاع‌رسانی صورت گرفته از سوی اپراتور اول ارتباطی، محدودیت سرعت یکی از بسته‌های پرمصرف آلفا برداشته و با طرحی دیگر جایگزین ...

پیرو اطلاع‌رسانی صورت گرفته از سوی اپراتور اول ارتباطی، محدودیت سرعت یکی از بسته‌های پرمصرف آلفا برداشته و با طرحی دیگر جایگزین می‌شود.

شرکت ارتباطات سیار ایران طی پیامکی به برخی از مشترکانش که از بسته اینترنتی آلفا 2.5 گیگابایت یک ماهه با قیمت 10 هزار تومان استفاده می‌کنند گفته است:

"شما تاکنون جهت اتصال به اینترنت همراه از بسته ماهانه آلفا با سرعت محدود استفاده نموده‌اید. مفتخریم به اطلاع برسانیم از تاریخ 95/2/13 محدودیت سرعت برداشته خواهد شد. بسته‌های جایگزین با سرعت بدون مرز به زودی به اطلاع شما خواهد رسید."

طبق پیگیری‌های تسنیم قرار است این بسته خاص از لیست آلفا، با بسته چهار گیگابایتی (2 گیگ روزانه + 2 گیگ شبانه) و با قیمت 12 هزار تومان جایگزین شود.

لذا مشترکانی که تا این تاریخ اقدام به خریداری بسته مذکور کنند، قابلیت استفاده از آن را دارند در غیر اینصورت باید بسته جایگزین با حجم بالا و قیمت بیشتر را انتخاب کنند.

مشترکانی هم که بسته 2.5 گیگ آلفای آنها فعال است و بعد از تاریخ مذکور حجم یا مدت زمان بسته آنها به اتمام می‌رسد، اگر پیش از اتمام بسته‌شان اقدام به رزو بسته مورد نظر کنند به صورت اتومات بسته انتخاب شده برای آنها فعال می‌شود در غیر این صورت بعد از اتمام بسته و با دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی از سمت اپراتور به صورت اتوماتیک به بسته آلفا پلاس دو گیگابایتی (یک گیگ روزانه + یک گیگ شبانه) با همان قیمت 10 هزار تومان منتقل می‌گردند.

نکته دیگر این پیامک در این است که محدودیت سرعت برای مشترکان بسته جایگزین (چهار گیگابایتی با قیمت 12 هزار تومان) برداشته می‌شود.

به گزارش تسنیم، در توضیحات بسته‌های آلفا (نسل 2) آمده است که سرعت این بسته‌ها تا 196Kbps است در حالیکه با برداشته شدن محدودیت سرعت، به سطح آلفا پلاس (نسل 3) یعنی تا سرعت 8Mbps می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها