کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران

کدخبر:۲۱۹۷۴شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۳۵۱۰۰۵۸ بازدید

انتخاب یک خودرو از میان گزینه‌های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا‌که اغلب باید بانگاهی بلند‌مدت به ماجرا ...

انتخاب یک خودرو از میان گزینه‌های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا‌که اغلب باید بانگاهی بلند‌مدت به ماجرا نگریست. در این میان برخی هم هستند که با سرعت بیشتری خودروی خود را عوض می‌کنند. آنها نیز همیشه دوست دارند بدانند که خودروهای جدید کدام هستند و تفاوت‌ها و شباهت‌های آنها با خودرو کنونی‌شان چیست.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای ماشین، در بازار رو‌به رشد خودرو ایران چه از نظر تنوع مدل و چه از نظر افزایش خریدار، مساله انتخاب خودرو روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این صفحه سعی شده تا خودروهای مختلفی که از نظر قیمت یا قابلیت‌های فنی در یک کلاس قرار دارند با زبانی ساده با یکدیگر مقایسه شوند.‌ به‌‌گونه‌ای‌که در نهایت خواننده بتواند دید کلی درخصوص خودروهای کلاس‌های مختلف پیدا کند.

در همین راستا سعی شده تا در هر شماره تنوع کلاس‌های قیمتی مختلف مدنظر قرار بگیرد تا صفحه «حق انتخاب» برای طیف بیشتری از مخاطبان کاربرد داشته باشد.

 


رنو سیمبل یا بسترن B50

دو خودوریی که البته از نظر کلاس با یکدیگر تفاوت دارند اما به لحاظ قیمتی در یک رده هستند. این در حالی است که بسترن از موتوری پر‌قدرت‌تر و پر‌حجم‌تر نسبت به سیمبل برخوردار بوده و البته فضای کابین بیشتری را نیز برای خانواده‌ها مهیا می‌سازد.در سوی دیگر سیمبل برند اروپایی رنو را با کیفیت بالا به دوش می‌کشد اما به دلیل وارداتی بودن این خودرو قیمت آن نتوانسته رقابتی باشد و از این‌رو کمی بیشتر از آنچه باید، پول می‌پردازید. کیفیت قطعات به کار رفته درون کابین هر دو خودرو مناسب است اما امکانات بسترن در سطح بسیار بالاتری قرار دارد، این در حالی است که در بازار نیز با اقبال بیشتری نسبت به سیمبل همراه است.مصرف سوخت سیمبل پایین‌تر از بسترن بوده و اقتصادی‌تر به نظر می‌رسد.


8oa912r9bf4twkcipkc.jpg

sl584rrpedgm3p72juxw.jpg


هر دو خودرو از طراحی خوبی برخوردارند و ابعاد سیمبل برای رانندگی شهری مناسب‌تر است. خدمات پس از فروش هر دو خودرو در سطح متوسط قرار دارد، این در حالی است که گستردگی خدمات پس از فروش بسترن فرا‌تر از رنو است. به‌طور کلی اگر به دنبال خودرویی برای خانواده‌های پر‌جمعیت هستید و امکانات و قدرت موتور برایتان اهمیت زیادی دارد بسترن انتخاب خوبی به شمار می‌رود اما اگر از خودروهای چینی خسته شده‌اید و به دنبال خودرویی با کیفیت و سواری متفاوت هستید می‌توانید سیمبل را انتخاب کنید.
 




هوندا CRV یا میتسوبیشی اوتلندر جدید

ژاپنی‌ها در پی باز‌پس‌گیری بازار خودرو از کره‌ای‌ها هستند، از این‌رو با قیمت‌گذاری مناسب بازار را نشانه گرفته‌اند. هر‌چند برخی از این برندها هنوز هم نتوانسته‌اند قیمت‌گذاری رقابتی داشته باشند.اوتلندر و CRV هر دو از موتور‌هایی هم‌حجم بهره می‌برند که 2.4 لیتری است اما قدرت موتور CRV بیشتر از اوتلندر بوده و البته شتاب‌گیری هوندا نیز بهتر از میتسوبیشی است. این در حالی است که قیمت CRV بسیار بالاتر از اوتلندر بوده و همین امر موجب شده تا در بازار و در کوچه و خیابان کمتر هوندا CRV را ببینیم، این در حالی است که این خودرو لقب بهترین SUV سال 2015 را نیز در دنیا یدک می‌کشد.


olpcrc70bn9ubldzfsh3.jpg

0i1m88xnw0q67f6x567c.jpg


اما این القاب و عناوین نتوانسته توجیه مناسبی برای قیمت‌گذاری تند این خودرو باشد. هر دو خودرو از نظر طراحی در سطح خوبی قرار داشته و زیبا هستند، درون کابین هر دو خودرو با کیفیت است اما امکانات هوندا در تیپ فول آن کمی بیشتر از میتسوبیشی است. همچنین خدمات پس از فروش میتسوبیشی نیز برگ برنده اوتلندر را رقم می‌زند و همین امر سبب شده تا در بازار اوتلندر خودروی موفق‌تری باشد. باوجود داشتن موتور قوی‌تر هوندا در کم‌اشتها بودن نیز از اوتلندر پیشی گرفته است و مصرف سوخت حدود یک لیتر پایین‌تر را تجربه می‌کند. در بحث شتاب‌گیری نیز CRVخودروی چابک‌تری نسبت به اوتلندر است. به‌طور کلی می‌توان هوندا را خودرویی برتر دانست اما قیمت کمتر و البته خدمات پس از فروش گسترده توانسته موفقیت را برای اوتلندر رقم بزند.
 




آلفارومئو میتو یا ولوو C30

دو هاچ بک کوچک بازار ایران که هر دو کوپه بوده و به واقع خودرو‌هایی اسپرت و جذاب برای جوانان هستند. هر دو خودرو مجهز به موتور توربو شارژ بوده و شتاب بالایی دارند؛ با این تفاوت که ولوو از حجم موتور بسیار بالاتر و البته قدرت بسیار بیشتر نسبت به میتو برخوردار است. هر دو خودرو از نظر طراحی به واقع زیبا و البته متفاوتند. درون کابین هر دو خودرو هم طراحی خوبی داشته و کیفیت مواد به کار رفته درون کابین نیز یکسان است. ولوو طراحی متفاوت‌تری را تجربه می‌کند و از نظر امکانات می‌توان گفت تفاوت‌های چندانی ندارند اما از نظر ایمنی C30 قطعا خودروی ایمن‌تری نسبت به میتو است.
 

h7u8pzfbx9j0m5z5gmct.jpg

mahhjzsktwybnfih4pse.jpg


هر دو خودرو در بازار ایران با کم‌اقبالی مواجه بوده‌اند اما میتو باز هم وضعیت بهتری نسبت به C30 دارد و راحت‌تر نیز خریدو فروش می‌شود. خدمات پس از فروش هر دو خودرو گستره زیادی از این‌رو خریداران هر دو خودرو که غالبا جوان نیز هستند خدمات مناسب را فراموش کرده و بیشتر جذابیت خودرو برای آنها مهم است.مصرف سوخت میتو کمتر از C30 بوده و برای شهر، خودروی مناسب‌تری است؛ هر دو خودرو ابعاد کوچکی داشته و در رانندگی شهری از آنها لذت خواهید برد.این دو خودرو جذابیت‌های فراوانی دارند که خرید آنها ریسک فراوانی دارد. اگر به دنبال خودرویی با موتور پر قدرت و شتاب بالاتر هستید C30 و اگر بازار خرید و فروش نیز برای شما مهم است میتو گزینه بهتری است.

 




سیتروئن DS5 یا لکسوس CT200H

دو هاچ بک گران‌قیمت بازار ایران.خودروهایی که یکی از دیگری وسوسه‌انگیز‌ترند اما در بازار ایران کمتر کسی وسوسه خرید این خودروها به سرش زده است.CT که چند سالی می‌شود در بازار ایران حضور دارد موفق‌تر از DS تازه‌وارد است. DS از موتور بنزینی و CT از ترکیب دو موتور بنزینی و الکتریکی بهره می‌برد. CT هیبریدی بوده و مصرف سوخت بسیار کمتری نسبت به DS دارد اما این DS است که با طراحی متفاوت خود به بازار آمده که البته زیبا‌تر از لکسوس است. موتور DS کم‌حجم‌تر است اما با توجه به بهره بردن از توربوشارژ توانسته توان بهتری را نسبت به موتور CT ارائه دهد، این در حالی است که از نظر شتاب‌گیری نیز در سطح بهتری قرار دارد. امکانات هر دو خودرو زیاد است اما DS با توجه به داشتن کیفیت بسیار بالاتر درون کابین و البته امکاناتی متفاوت‌تر از این حیث شاید برتری داشته باشد اما این نکته را فراموش نکنید که DS هر چقدر هم با کیفیت باشد باز هم ساخته دست فرانسوی‌ها بوده و هیچ گاه نمی‌تواند از نظر اقتصادی و کم‌استهلاک بودن به گرد پای لکسوس برسد.
 

gw1xoptpxtsl92eprl2.jpg

dm3jfn2qxvxmnuhsh.jpg

همچنین از همه مهم‌تر خدمات پس از فروش لکسوس نیز می‌تواند برگ برنده‌ای برای آن باشد. اگرچه هر دو خودرو هاچ بک هستند اما از فضای مناسبی درون کابین بهره می‌برند. در بازار ایران در حال حاضر برگ برنده دست لکسوس است اگرچه CT خودروی پر اقبالی نیست اما هر چه هست از DSتازه وارد موفق تر است حال باید دید که DSمی تواند همه چیز را به نفع خود تمام کند یا خیر.  به‌طور کلی DS خودرویی جذاب با امکانات فراوان و کیفیت بالا است اما CT خودرویی اقتصادی و کم‌استهلاک است که خیال شما را از بابت هزینه‌ها راحت می‌سازد.
 




دانگ فنگ H30 یا  هاوال M4

دو خودروی تولید داخل اما نمایندگانی از چین.خودروهایی که در تولید تفاوت‌های فراوانی دارند. M4 که چندی است در بازار ایران حضور دارد و به‌رغم شایستگی نتوانسته در بازار ایران موفق باشد و از سوی دیگر H30که یک تازه وارد است و توسط ایران‌خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود، همین تفاوت می‌تواند برگ برنده برایH30 باشد؛ چراکه شرکت عرضه‌کننده هاوال از هر نظر عملکرد ضعیفی داشته و دارد. هر دو خودرو از موتورهایی هم حجم برخوردارند و تقریبا قدرت آنها نیز برابر است البته با اختلافی اندک. H30 برنده این رقابت است. هر دو خودرو در کلاس SUVهای بسیار کوچک یا کراس اوور حضور دارند و انتظار زیادی از آنها نیست.


u4f7u0yw1i7a87z6m8s6.jpg

9829jn8vi42urdfmfi7c.jpg

گریت وال خودروهای با کیفیت تری از دانگ فنگ می‌سازد اما در ایران این چیزها مهم نیست خدمات پس از فروش گسترده و قیمت مناسب از همه چیز مهم‌تر است که در این زمینه ایران خودرو توانسته H30را با قیمتی مناسب تر نسبت به M4 روانه بازار کند. مصرف سوخت هر دو خودرو مناسب بوده و هر دو کم‌اشتها هستند اما M4 با امکاناتی بیشتر روانه بازار شده است. فضای کابین هر دو خودرو بزرگ نیست اما خیلی هم به سرنشینان سخت نمی‌گذرد. به‌طور کلی می‌توان M4را خودرویی موفق تر از نظر امکانات و البته زیبایی دانست، اما H30 با توجه به مولفه‌های فراوان خودرویی است که می‌تواند در آینده موفق‌تر باشد و خرید آن توجیه‌پذیر‌تر است.
 




وانت کارا یا وانت آریسان

خودروهای کار و تجاری در ایران اهمیت فراوانی دارند، اما این اهمیت سبب نشده تا خودروسازان وطنی به فکر تولید خودروهای به روز تری در این کلاس باشند. از این‌رو سعی در تولید نمونه‌های قدیمی با چهره‌های جدید‌تر دارند. وانت کار خودرویی با چهره آشنا که سال‌ها در ایران با نام مزدا تولید شد و حالا با موتور جدیدو البته ضعیف اما همان چهره همیشگی و با نام کارا روانه بازار می‌شود. در سوی دیگر خودرویی که سال‌ها با نام پیکان وانت تولید شد موتورش روی آریسانی رفته که در حقیقت نمونه وانت شده پژو است. شاید بهتر بتوان گفت که آردی‌های گذشته به‌صورت وانت بازگشته‌اند.
l5jx8o39k2775eur0n9.jpg

5uw41ai3foo4kcrqqw4.jpg

این دوخودرو یک حسن بزرگ دارند و آن دیفرانسیل عقب بودن آنها است. شاید به جرات بتوان گفت که هر دو خودرو در حقیقت از موتوری یکسان بهره برده و تنها ظاهر آنها با هم تفاوت دارد. کابین این خودرو‌ها ساده بوده و با کمی تغییرات به دست مشتری رسیده‌اند. مصرف سوخت کمی ندارند، اما زیاد هم پرمصرف نیستند. ظرفیت بار هر دو خودرو نیز یکسان بوده و حدود 800کیلو بار را می‌توانند حمل کنند. ظاهر کارا کمی قابل قبول تر از آریسان است؛ چراکه قسمت عقب آریسان چندان متناسب با دیگر بخش‌های خودرو نیست. به هر حال یکی از این خودروها توسط ایران خودرو و دیگری توسط گروه بهمن روانه بازار می‌شود. هر دو خودرو از موتور مشترک بهره برده و بیشتر برای کارهای سبک مناسب هستند. کارا حدود دو میلیون تومان گران تر از آریسان است و انتخاب هر دو خودرو نیز بسته به سلیقه افراد دارد؛ چراکه از نظر فنی تفاوت‌های چندانی با هم ندارند.
 

شما کدام‌یک از این خودروهای یاد شده را بیشتر می‌پسندید؟ ترجیح می‌دهید کدام‌یک از آنها در آن محدوده قیمتی انتخاب شود؟

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

انتظار: 1395/2/1109:39:34،
261
49
با وارد شدن ایران به سازمان تجارت جهانی
به سرعت نور تعرفه واردات خودرو صفر میگردد
کمپین تحریم خودرو را فقط چند ماه ادامه دهیم
لگنسازان عزیز داخلی باید جمع کنند بروند
سیب زمینی بکارند
نمیخریم تا بالاخره ماشینهای جدید با قیمت مناسب و قسطی
سوار بشیم
آریا: 1395/2/1110:00:23،
170
31
آخه کدوم وعده و وعید و قول و قرار تو این مملکت تا حالا محقق شده که وعده پیوستن ایران به WTO دومیش باشه؟!اینا همش ظاهرسازیه که دل من و شما رو خوش کنن و سرمون رو گرم والا حداقل تا اونجایی که حافظه من قد میده از سال 78 ما داریم میریم که عضو سازمان تجارت جهانی بشیم...!!!
تنها راه موفقیت حفظ اتحاد و پیوستن توده های مردم در تحریم مونتاژ کاران گاریه که جواب میده که البته اونهم بعیده نمونش سر قضیه همین H30کراس!!
امير: 1395/2/1110:07:25،
130
24
دوست عزيز يعني شما باور داري كه ايران جز تجارت جهاني بيارن ؟بعيد ميدونم پهن هم بارمون كنن ، اگر ايران بره جز سازمان تجارت جهاني ، تجارت جهاني كجا بره ؟ اصلا برادران قاچاقچي كجا برن ؟
Volunteers: 1395/2/1110:13:53،
87
37
غیر ممکنه ایران جز تجارت جهانی بشه
هادی: 1395/2/1110:21:58،
75
25
تجربه نشون داده عده ای هیچ وقت از چاپیدن مردم دست نکشیده اند و نخواهند کشید.
بنابراین تجارت جهانی هم هوتوتو.
از بین این همه انتخابی که اینجا دیدی، انتخاب کن دیگه.
این همه انتخااااااااااااااااااااااااااااب. تو آمریکا هم این همه انتخاب ندارن که ما اینجا داریم. وای خدا چقدر خوشبختیم.
مردم: 1395/2/1111:56:14،
47
28
لیاقت ایرانی بیشتر از این حرفاست...
تا وقتی خوذروساز دلال داشته باشیم همین میشه...
نه خودروی بی کیفیت...نه بنجل چینی .... نه خودروی گرون...
فقط تعرفه صفر...
لادن: 1395/2/1112:08:18،
62
27
ایران عضو تجارت جهانی بشود
یا نشود
باید کمپین تحریم خودرو را ادامه دهیم
چون بزودی انبارهایشان زیر آفتاب و باران تکمیل میشه
و برای فرار از ضرر دهی و فروش رفتن قوطی فلزیهایشان
ارزانتر ارانتر بفروشند
فقط چند ماه نخریم
فقط چند ماه نخریم تا پیروز بشیم
امین: 1395/2/1112:09:51،
51
26
ایرانخودرو و سایپا موظف هستند خودروی مناسب و به روز را به نصف قیمت در داخل کشور تولید کنند و به مردم خدمات دهند. چون ما درامدمون نصف مردم دنیا هم نیست. دوستان حق ما این نیست که با درامد کمتر از نصف درامد مردم دنیا خودرو با تعرفه صفر بخریم. ما باید خودرو را با نصف قیمت سوار شویم! چرا؟ چون ایرانخودور و سایپا هزینه های تولیدشون به خاطر استفاده از امکانات ملت و مملکت یک سوم خارجی ها هم نیست! من خواهش می کنم دوستان دقت کنند به این موضوع. ما سالها سختی کشیدیم و از این خودروسازها حمایت شده. انها باید این کار را برای مردم بکنند. انها به ملت بدهکار هستند! این یک انحراف است که مردم را دچار درخواست صفر شدن تعرفه کنند. با این کار می خواهند حواس مردم پرت شود از وظیفه اصلی خودرو سازای دولتی! اگر تعرفه فقط صفر شود باز ملت بخاطر درامد پایین نمیتوانند خودرو خوب بخرند و نگهداری کنند! ایرانجیب این را تائیدکن
پاسخ به انتظار: 1395/2/1114:08:28،
42
24
واقعا اعتقاد داری به اینایی که نوشتی یا جوک 95 بود؟
نفتمون که فروش نمیره کلی آدم بیکار تو مملکت هست با پیوستن به تجارت جهانی کلی از کارمندای همین فرغون سازا بیکار میشن. پولامونم که بلاکه، دولت الان تا میتونه داره از راههای مختلف از قبیل فروش ماشینای گرون قیمت به پولدارای داخل کسب درامد میکنه. اونوقت چرا باید بپیونده به تجارت جهانی؟؟؟؟ واقع بین باشید ساختمانی که یه لحظه ای خراب میشه درست کردن یه لحظه ای نیست.
توسودان قولو: 1395/2/1120:10:37،
32
21
حق انتخاب برای ما وجود ندارد
پاسخ به امین: 1395/2/1123:30:31،
32
26
بر اساس استدلال شما قطعا دولت موریتانی بای بنز اس کلاس رو با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار به مردمش بده چون درآمد سرانه‌شون زیر ۲۰۰ دلاره
کامبیز: 1395/2/1711:46:23،
35
44
در جواب دوستانی که میگن ایران به wto می پیونده باید بگم که فک نکنم این اتفاق حالاحالاها بیوفته. اما اگه بیوفته دیگه از دلار 3500تومنی خبری نیست و فک کنم تا 10000تومن هم برسه.
با این اوصاف ماشینی که 12000دلاره رو باید 120میلیون تومن بخریم.
در کل واسه ما فقرا فرقی نمی کنه. ولی در بلندمدت می تونه خیلی به نفع مملکت باشه و تولید دوباره جون میگیره
میبدی: 1395/2/1109:40:06،
126
68
لطفا راهنمایی بفرمایید
جک جی 5+++++++++++++
برلیانس h330 -----------------------
علی: 1395/2/1110:19:40،
66
46
جک و مک و این چینی ها رو بخرید صاحب اول و آخرشی و یا اگر مشتری پیدا کنی ضرر شدید متحمل میشی . داستان لوازم یدکی و خدماتش هم یک طرف
حامد: 1395/2/1111:08:52،
50
55
h330 قطعا
حاج رضا: 1395/2/1109:40:29،
62
124
فقط H30 کراس
امیر: 1395/2/1109:40:43،
46
59
سلام خودرو های دیگری هم بود که میشد با هم مقایسه کرد مثل ساندرو لیفان ایکس 50 یا ال 90 اتومات با 207 و غیره
آریا: 1395/2/1110:04:43،
65
34
ایرانجیب جان مقایسه اصلی و پرمخاطب تو این مملکت بایست بین خرید پراید 131EX با 132SL انجام بشه که اکثریت قریب به اتفاق ملت رو در بر میگیره والا کسی که بالای شصت میلیون واسه خرید ماشین تو این روزگار وانفسا گذاشته کنار خیلی دنبال بررسی و موشکافی قضیه نیست چون بمحضی که ماشینش دلش رو زد میره یکی دیگه میخره!!
ایمان: 1395/2/1110:06:26،
56
120
دوستان لطفاً راهنمایی کنید (ماشین رو برای مادرم میخوام):
++++++++ 206 تیپ 5
---------------- ساندرو گیربکس دستی
وحید: 1395/2/1110:34:55،
43
53
من تیپ 5 مدل 94 دارم باوجود 30 هزار کارکرد موردی نداشته تا حالا و ازش راضیم،قبل از خرید میترسیدم ایراد داشته باشه ولی انگار سریهای جدید عیوبشون رفع شده
وحید: 1395/2/1110:35:57،
44
31
البته ناگفته نماند کیفیت ادوات داخلی نسبت به مدلای قدیمی کمی افت داشته اما هم چنان عالیه و بدون صدای اضافی
ممد : 1395/2/1110:11:16،
61
46
بهترین ماشینی که هم از لحاظ ظاهری و هم کیفیت و استهلاک در رنج قیمتی 40 میلیون میشه خرید چه خودرویی رو پیشنهاد میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایرانی +

چینی _
حمید۱۷: 1395/2/1113:41:44،
35
36
اوانته دنده ای کم کار
آرش66: 1395/2/1115:49:28،
37
44
پژو پارس
استاد: 1395/2/1118:25:45،
31
32
40 تومن ایرانی
کل ماشین های ایرانی از نظر کیفیت قطعات یکی هستن و فقط 50 هزار تا بی درد سر راه میرن
پس ماشین خشگلتر و جادارتر و کم مصرف تر بخر
1- دنا
2-پارس lx
3- جک جی 5 اتومات
4-- ساندرو دستی
ریف: 1395/2/1110:15:33،
46
30
من حیرانم از اینهمه تعریفی که ایران جیب از اوتلندر میکند قیمت ان در بازار بسیار پایین است بطور مثال اوتلندر 2015 که از شرکت خریدم فقط با850 کیلومتر کارکرد با هزار مشکل 130000000 توانستم بفروشم اگر کسی می داند ممنون میشم راهنمایی بفرماید
ehsan: 1395/2/1119:15:32،
39
24
اخه چرا اینقدر دروغ می گید
در اینکه اوتلندر از سانتافه و ماشینای هم قیمتش بهتره شکی نیست
هرکی که سانتافه داشته می دونه که مشکلات فنی این ماشین کم نیست
ولی اینکه شما میگید اوتلندر 2015 با هشتصد کیلومتر کارکرد 130 میلیون واقعا خالی بندیه
میتسوبیشی همیشه مشتری خاص خودشو داره مثل تویوتا لندکروز
saeed: 1395/2/1110:34:38،
47
56
مطمعنا بین لیفان 820 و بسترن لیفان بهتره. اما به نظرتون بین لیفان 820 و سراتو سایپا 2000 اتوماتیک با اختلاف قیمت بیش از 10 ملیون و اینکه حتی ترمزهای عقب سراتو کاسه ای نظرتون چیه؟
سراتو 2000 سایپا اتوماتیک +
یا
لیفان 820 -
ممنون از راهنماییتون. خواهشمندم دلیل بیارید.
دانگ فنگ: 1395/2/1111:06:37،
51
26
دانگ فنگ H30 با هاوال M4 اصلا بخاطر اختلاف قیمت 15 میلیونی و همچنین گیربکس اتوماتیک H30 قابل مقایسه نیست
امیر: 1395/2/1111:51:14،
46
23
اعتبار این مقاله را زیر سوال بردید همینکه وانت اریسان را مورد بررسی قرار دادید!!چند روز پیش یکی از همین وانتها از بغلم رد
می شد واقعا صدای سمفونی دیفرانسیل ان ازار دهنده بود!!
اخه کجای دنیا هنوز از موتور و گیربک متعلق به 60 سال پیش
شرکت تالبوت در خط تولید خودشان استفاده می کنند!!!؟
علی: 1395/2/1111:58:23،
46
44
ماشین چینی هرچقدر هم خوب باشه بازم چینیه
حتی اگر 100میلیونم پول بدی یه جوری تو جامعه جا افتاده بی پولی ولی هم زمان دوست داری ادای مایه دارارو در بیاری
ادم پیش خودش فکر میکنه هر چقدر ماشین چینیرو گرون تر بخره بیشتر سرش کلاه رفته
امین: 1395/2/1114:36:33،
45
23
در دروازه رو میشه بست در دهن مردم (حسود) را نمیشه!
داستان شما هم داستان اون پدر و پسر و خرشون هست. هر جوری سوار می شدند مردم انها را مسخره می کردند!
شما هم دوست عزیز برای حرف مردم زندگی نکن! مطمئن باش وقتی شما سوار یه ماشین 100 میلیونی چینی شده و کسی به شما گفت بی پول و عقده ای و .... اگر سوار مازراتی هم بشی میگن دزدی کرده سوار شده! خلاصه انها نسبت به شما کینه، کمبود و ... دارند و هرجوری شده خالی می کنند! از نظر این جور ادما شما وقتی ادم خوبی هستی که توی قبر باشی!
اصلا: 1395/2/1113:10:00،
38
33
اگه ایران عضو تجارت جهانی بشه عاقازاده ها از کجا کاسبی کنن؟ اینا همه شعرو وره نه ماشین ارزون میشه نه ماشین باکیفیت با قیمت کمتر از پنجاه میلیون میاد تو ایران. از زمان اجرای برجام تا حالا برید نیگا کنید چند نمونه ماشین چینی جدید رونمایی کردنو دادن دست ملت.حالا هی صبر کنین پراید بشه سه میلیون تومن
اصلا: 1395/2/1113:14:00،
40
25
همه اونایی که کمپ بحساب تحریم خودرو راه انداختن برا خودشون... اگر خودرو سازا همین ماشینای عقب موندشونو با شرایط اقساط بلند مدت شروع به فروش کنن... تو صف خریدشون از اولینا هستن.
آرش66: 1395/2/1113:59:18،
37
30
رنو سیمل و رنو فلوئنس از بهترین های بازار خودروی داخلی هستند که البته قیمتگذاریشان مناسب نبوده و بسیار بالاست. برندهای چینی افت قیمت بسیار زیادی دارند و بازار دست دومشان نیز خیلی خراب است. برای مصرف روزانه ی شهری، پراید بهترین گزینه است.
ابو قادر ابن حسن: 1395/2/1119:30:49،
35
21
چيني ها و كره اي ها اگه قيمتشون خوب باشه ارزش داراره الا نه مثلا كره اي ها مثل شركت برشكسته كيا كه ١٦ هزار دلاره ١٣٠ ميليون ارزش نداره باز چيني ها بهترن
ولو ساخت چين تحت ليسانس سويد به مرراتب بهتر از الفا روميو هست البته الفا غير قابل مقايسه حتي با ژاپني هاست و خيلي بهتره
رنو سيبمل. ماشين بسيار با كيفيتي وخرابي و... اصلا نداره
لكسوس از ds بهتره
هوندا از ميتسوبيشي هم بهتره
محمد امیدوار: 1395/2/1119:38:12،
27
24
من یه پژو ۷۷ دارم که خیلی سر حال و تمیزه، یه مدتی بود واسه تنوع تصمیم گرفته بودم عوضش کنم یه ۲۰۶ صف یا چیز دیگه بگیرم، ولی با این اوضاع افتضاح ترجیح میدم همین ماشین ۱۸ سال پیش رو که هنوز ۹۰ درصد قطعاتش فرانسوی سوار شم و خودم رو مضحکه این آشغال سازا نکنم. به امید نابودی این دو شرکت خائن در حق مردم
7171: 1395/2/1206:50:29،
26
35
بابا بخدا h30cross يه ماشين استيشن مثله سيناده و اصلا كراس اوور نيست !

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

قیمت خودروی جدید پژو 301 از سوی ایران خودرو مشخص شد + شرایط فروش مرداد 96
آغاز فروش فوری پژو 508 در مدل 2017 برای اولین‌بار در ایران + قیمت قطعی / مرداد 96
قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام گردید - مرداد 96 / محصولات سایپا گران شد
قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد / افزایش قیمت محصولات / مرداد 96
جزئیات کامل بخشنامه فروش خودروی جدید برلیانس کراس C3 منتشر شد - مرداد 96
آغاز دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس از سوی ایران خودرو - مرداد 96
مردم فریب فروش خودروهای زیر قیمت را نخورند + جدول
کاهش چراغ خاموش نرخ سود در بانک‌ها
جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار ایران
جزئیات قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار تهران + جدول
معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران
اولين نمونه از خودروی JAC J4 وارد ایران شد
دستور جنجالی دقیقه نودی نعمت‌زاده حاشیه‌ساز شد
سورن توربو را انتخاب کنیم یا دنا؟
ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا 2018
آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما