کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

کاهش قیمت خودروهای صفر در بازار تهران + قیمت روز

کدخبر:۲۱۹۳۴پنجشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹:۱۷۱۳۱۲۶ بازدید

در حالی شورای رقابت به درخواست خودروسازان داخلی مبنی‌بر افزایش قیمت‌ها پاسخ مثبت داد که بازار خودرو به‌دلیل رکود معاملات واکنشی ...
کاهش قیمت خودروهای صفر در بازار تهران + قیمت روز

در حالی شورای رقابت به درخواست خودروسازان داخلی مبنی‌بر افزایش قیمت‌ها پاسخ مثبت داد که بازار خودرو به‌دلیل رکود معاملات واکنشی نسبت به افزایش قیمت‌ها نشان نداد. در شرایطی مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی صادر شده است که بازار خودرو به‌دلیل عواملی مانند قدرت خرید پایین مشتریان، بالا بودن قیمت‌ها و البته انتظار مشتریان برای کاهش قیمت و ورود محصولات جدید در وضعیت رکودی به سر می‌برد.  براین‌اساس نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت معتقدند که به‌دلیل رکود حاکم بر بازار خودرو، تغییری در قیمت‌ها صورت نگرفته و بازار هیچ‌گونه واکنشی نسبت به صدور مجوز افزایش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت نشان نداد. به گفته آنها رکود آنچنان بر معاملات سایه انداخته است که نمی‌توان قیمت‌ها را افزایش داد؛ زیرا بازار خواهان افزایش عمق و دامنه رکود نیست.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، هرچند صدور مجوز افزایش قیمت 0.4 درصدی محصولات شرکت سایپا و 1.81 درصدی محصولات ایران خودرو از سوی شورای رقابت انتقاد برخی از کارشناسان را به‌دنبال داشت، اما خودروسازان هیچ‌گونه اظهارنظری مبنی‌بر مخالفت یا موافقت خود مطرح نکردند. در این زمینه برخی اخبار حکایت از آن دارد که خودروسازان درخواست پنج تا 6 درصدی افزایش قیمت را داشتند حال آنکه شورای رقابت با تعیین سقف زیر دو درصدی افزایش قیمت‌ها به این درخواست پاسخ منفی داد. بنابراین به نظر می‌رسد که با توجه به سکوت خودروسازان در برابر مصوبه شورای رقابت و انتظار برای اجرای مصوبه مذکور، بازار در شرایط بلاتکلیفی بماند تا زمانی که خودروسازان نظر نهایی خود در این باره را اعلام کنند.در این زمینه یک دست‌اندرکار بازار خودرو عنوان می‌کند که خودروسازان قصد اعمال مجوزهای صادر شده از سوی شورا را ندارند زیرا با توجه به درخواست افزایش 5 تا 7 درصدی قیمت‌ها، مجوز شورای رقابت را بی‌ثمر می‌خوانند، موضوعی که بازار خودرو موافقتی با آن ندارد؛ چراکه هرگونه افزایش قیمت اثر منفی بر بازار خودرو خواهد داشت و موجب رویگردانی بیشتر مشتریان می‌شود.در شرایطی که خودروسازان هر ساله با توجه به نرخ تورم، افزایش حقوق و دستمزدها و... خواهان رشد قیمت خودروهای داخلی هستند، اما دست‌اندرکاران بازار پیشنهاد می‌کنند که خودروسازان به‌منظور تحریک تقاضا باید براساس خواست مشتریان قیمت خودروها را ثابت باقی نگه‌ دارند.


افت‌وخیز قیمت داخلی‌ها

نگاهی به قیمت‌های بازار نشان‌ می‌دهد که قیمت خودروهای داخلی طی هفته جاری با کاهش همراه بوده است؛ به‌طوری‌که به گفته فعالان بازار، در حال حاضر پژو 206 تیپ 2 با قیمتی برابر با 32 میلیون و 900 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از کاهش قیمت خودروی موردنظر در هفته‌جاری حکایت می‌کند. پژو 206 صندوقدار در مدل V8 نیز بدون آنکه تغییر قیمتی خاصی را تجربه کند، در حال حاضر 37 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در این میان اما پژو 405 دوگانه سوز با افت 300 هزار تومانی قیمت، هم‌اکنون 30 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. سمند LX که مدت‌هاست، تغییر قیمت زیادی را به خود ندیده بود افت 200 هزار تومانی را طی هفته جاری تجربه کرد؛ بنابراین این خودرو در حال حاضر با قیمت 30 میلیون و 500 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس نیز که طی هفته‌های گذشته با افزایش قیمت مواجه بود، این هفته کاهش قیمت را تجربه کرده است و در حال حاضر در کلاس های 28 و 32 حدود 35 میلیون و 400 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. اما از بازار رانا خبر می‌رسد، این خودرو در حال حاضر 33 میلیون تومان قیمت دارد که این موضوع نشان‌دهنده ثبات قیمتی این خودرو در بازار است. فعالان بازار اما در مورد دنا عنوان می‌کنند که این خودرو حدود 200 هزار تومان کاهش قیمت داشته و با این حساب در حال حاضر برای خرید دنا باید 42.7 میلیون تومان هزینه کرد. 

قیمت برخی از خودروهای شرکت سایپا این هفته با کاهش اندکی مواجه بودند؛ چه آنکه به گفته نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت، تیبا در مدل صندوقدار خود هم‌اکنون 24 میلیون تومان قیمت دارد که این موضوع از کاهش 200 هزار تومانی قیمت این خودرو حکایت دارد. همچنین برای خرید پراید در مدل 131 نیز باید 19 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع نشان از کاهش 100 هزارتومانی قیمت این خودرو در بازار دارد. برای خرید مدل 111 پراید نیز باید حدود 20 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع از افت 100 هزارتومانی قیمت خودرو موردنظر حکایت دارد. از سوی دیگر پراید در مدل 132 با قیمتی معادل 20 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش می‌شود و با این حساب، خودرو موردنظر ثبات قیمت خود را در بازار حفظ کرده است.

از بازار سراتوهای مونتاژی سایپا نیز خبر می‌رسد که این خودروها تغییرات قیمتی را به خود ندیده‌اند، به‌طوری‌که سراتوی اتومات با قیمت برابر با 87 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از ثبات قیمتی این خودرو طی هفته جاری حکایت می‌کند؛ مدل دنده‌ای آن نیز باید 71 میلیون تومان دست به جیب شد که نشان میدهد سراتو حدود 4 میلیون تومان پایین تر از قیمت نمایندگی به فروش میرسد .

سری هم اما به خانواده تندر-90 بزنیم که همه محصولات آن ثبات قیمتی خود در بازار را حفظ کرده‌اند. به گفته فعالان بازار تندر-90 مدل پارس خودرو بدون تغییر قیمتی در حال حاضر حدود 40 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. پارس تندر نیز در حال حاضر 40 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد که این نشان از ثبات قیمتی این خودرو طی هفته جاری دارد. از بازار تندر-90 مدل اتومات نیز خبر می‌رسد که این خودرو در حال حاضر با قیمتی معادل 49 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
 


برای دیدن جدول کامل قیمت خودروهای وارداتی به این صفحه و برای دیدن جدول قیمت خودروهای داخلی به این صفحه بروید .

همراه مکانیک



دیدگاه ها

حمید: 1395/2/909:10:03،
176
17
خودروسازهااسمی میگن سه ساله گرون نشده ولی یادگرفتن چکارکنن همینطورنم نم گرون میکنن که به چشم نیادبرای مثال همین پارس ازسال 92تاحالاالکی سه میلیون گرون شده
یوسف: 1395/2/909:51:05،
192
15
گرانی سه نوع است:
الف-گران کردن خودرو
ب-حذف آپشهای خودرو
ج-نصب قطعات ارزان قیمت
یک قدم تا پیروزی: 1395/2/909:56:15،
152
19
ورشکستگی بنجول سازان داخلی نزدیک است، با این حرکت نسنجیده ای که شورای رفاقت انجام داد، تیر خلاص را به مغز فرغون سازان شلیک کرد، اگر سری به انبارهای مملو از ماشین ویران خودرو و سایپا بزنید متوجه خواهید شد........تحریم تا حذف تعرفه واردات ادامه دارد
جلال: 1395/2/910:09:20،
128
12
در صورت گران کردن خودرو و بی کیفیت بودن لازم است خودرو صفر دوباره تحریم شود.
مسلمان: 1395/2/910:26:53،
101
11
مردم دیگه اعتمادی به مونتاژکاران ندارند هیچ اعتمادی ندارن حالا شورای رقابت و شورای فلان وبهمان هی مصوبه صادرکنن هی افزایش قیمت بدید هیچکس پولشو که بازحمت وهزاربدبختی واسترس بدست میاره توی جوی آب نمیریزه
قوطی فلزی: 1395/2/919:24:38،
48
10
که خودروسازان درخواست پنج تا 6 درصدی افزایش قیمت را داشتند حال آنکه شورای رقابت با تعیین سقف زیر دو درصدی افزایش قیمت‌ها به این درخواست پاسخ منفی داد.
///////////////////
یعنی من جیگرم تیکه تیکه شدند
این قوطی سازان داخلی این همه مودب و حرف گوش کن هستند و ما نمیدانستیم !!؟؟؟
آخی کلی دلم سوخت
توی آمریکا واروپا منت مشتری رو میکشن . 99999999999 تا آپشن میزارن توی ماشین
با وام میدم
قسطی میدن
با بیمه میدن
با 4 حلقه لاستیک اضافه میدن
تا مشتری بخره
اما تو ایران برعکسه . ما باید دنبال قوطی سازان عزیز بدوییم !!؟؟
اما دیگه نه . نمیخریم تا نابود بشن . نمیخریم تا تلافی اسن 30 سال زورگویی سرشان بیاد . نمیخریم تا خون ریخته شده هموطنان عزیزم را از یاد نبرند
ما دیگر قوطی فلزی ایرانی نمیخریم
سعید: 1395/2/1108:53:53،
37
11
من تو توانمندی خودروسازای ایرانی موندم!!!
کشور چین در طول 5 سال از تولید موتور سه چرخه ای به تولید MG رسید!
اونوقت افتخار خودروسازای ایرانی بعد از 30 40 سال تلاش شبانه روزی!!! تولید ملی سمند و تیباست!!!!
تازه زیبایی قصه اینجاست که این تولیدات از رده خارج رو هم قیمت خودروهای فول آپشن خارجی به مردم میفروشن!!!!
واقعا مدیریت جهادی اینجوریه؟؟!
حرف حساب !: 1395/2/1312:37:55،
30
8
خودرو داخلي هر روز بد از ديروز بدنه بطور كل ورق نازك و بسادگي خم ميشود داخل خودرو را نگاه ميكني مثل اينكه يك اسباب بازي پلاستيكي چيني خريدي كه با پلاستيكهاي دست دوم و زاياتي ساخته شده و دست ميزني صداي جيريق جيرق ميدهد و كافيست يك ضربه بهش بخوره و ديگه نتوني سرجايش بزني و اگر خداي ناكرده باز و بستش كردي ديگه مثل اولش نمي شود . همه چيز پلاستيك ....


يك شركت ژاپني و آلماني بياوريد و نظر و بررسي آنها را در مورد اين محصولات به اصطلاح خودرو داخلي را بخواهيد كه فرم كنترل و كيفيت را چك كنند از 100 نمره فكر كنم به 30 هم برسد و دهها مشكل و بي كيفيتي و عدم مرغوبيت در لوازم مشاهده خواهد شد كه حتي افغانستان هم به اين خودرو ها رضايت نمي دهد . ... افتخارمان بعد از 40 سال واقعا چيست ؟
Mohamad: 1395/2/909:23:19،
115
20
این چند هزار تومن که گذاشتن رو بعضی از خودرو ها به خاطر این بود که ببینن ایا شوکی به بازار وارد میشه یا نه!چطور نمیفهمن که بازار با حرف و شایعه و دستکاری مسخره تکون نمیخوره و این قدرت خرید مصرف کننده اس که تعیین کننده اس.
مهندس: 1395/2/911:34:50،
73
14
باید اونقدر نخریم تا کله پا شن بامید خداوند بزرگ
راهنمايي: 1395/2/909:35:41،
32
50
توسان اتاق جديد ٢٠١٦ +++++
اسپورتيج ٢٠١٦ ------
شركتى يا وارداتى ؟؟؟؟؟؟
اسدالله: 1395/2/909:38:08،
79
13
خب این نشونه ی خوبیه...
اینقدر نمیخریم که بیشتر از این ها ضرر کنید....
به امید نابودی ایرانخودرو و سایپا D:
مردم: 1395/2/909:49:13،
67
11
کمپانی های خارجی با این سیاست های احمقانه لگن سازهای داخلی هیچ وقت کنار نمیاند اونها می دانند احترام و تکریم مشتری چه موضوع مهمی است
...: 1395/2/909:58:51،
68
13
این دیگه آخرین تیرشون بود. چیزی نمونده تا تخته شدن در لگن سازا...
امید: 1395/2/910:07:52،
62
13
چی میگین بابا
خودروسازها اگر سه ساله گرون نکردن عوضش همون چهارساله پیش که گرون کردن به اندازه ۱۰ سال کشیدن روش
رياضي: 1395/2/910:17:27،
27
70
جناب حميد ميشه بفرماييد از 92 تا 95 طي سه سال 3 ميليون در 35 ميليون چند در صد در سال ميشه
حدود9 تقسيم بر 3 ميشه سالي سه درصد
اينكه مطابق تورم آمريكاست ما توايران سالي 25 درصد تورم داريم
alo: 1395/2/910:55:48،
65
11
میشه بگید تو سال 91 که قیمت خودرو 3 برابر شد تورم چقدر بود؟لابد 300 درصد بود! :|
حسابي: 1395/2/911:05:09،
55
13
جناب رياضي مگه اعلام نشد 30تا40 درصد واردات بعد از برجام ارزانتر تموم ميشه پس اين 30تا40درصد ارزان شدن قيمت تمام شده به جيب كي سرازير شده؟در ضمن مديران اين دو كارخانه اصلا مدير نيستن .در كالاهاي صنعتي با افزايش تيراژ توليد قيمت تمام شده كاهش پيدا ميكنه ولي در اين 2 كارخانه از اين فرمولهاي اقتصادي خبري نيست.به اضافه اينكه پرايد 6ميليوني ييهو شده 20ميليون اين با محاسبات شما آيا 20سال از تورم جلوتر نيستن؟
مهندس وحید ص: 1395/2/911:24:33،
36
11
اولا ببخشید اشتباه مثبت دادن. دوما من سال 92 پارس سال صفر گرفتم 28.500.000 تومن.
معین سلطانی: 1395/2/911:37:13،
36
12
میگم شما انگار دزدی قطعات و مونتاژ اشغال رو حساب نمیکنید که سه در صد در میاد حسابتون *امریکا همون ماشین تازه مدل جدیدترشو با سه در صد در سال میده ها
احمد: 1395/2/910:23:48،
60
11
بیش از 90% خودروهای داخلی پرمصرف و بی کیفیت و گران هستند
وارزش خرید ندارند و خودروهای وارداتی هم به لطف حمایت دولت از
تولید همان خودروهای بنجل برای مردم به قیمت بیش از دو برابر قیمت های جهانی در کشور به فروش می رسند!!!بنابراین با همین
خودروی دست دوم که از نمونه صفر هم بهتر است سر خواهم کرد
تا پول زحمت کشیده را به ناحق در اختیار خودروسازان ناکارامد
قرار ندهم!!
Saeed: 1395/2/910:28:54،
49
14
گزارش فوق هر دلیلی برای رکود خودرو میاره بجز عدم رضایت مشتریان از کیفیت بسیار پایین و آزاردهنده خودروها
واقعا چرا؟مشکل فقط قیمته؟
ساسان: 1395/2/911:00:11،
38
12
مشکل فقط قیمت نیست مشکل از مدیر عامل گرفته تا نمایندگی هاشه و مسولینی که تامین هستندو درد مردمو نمی دونند و برای خودشان می برندو می دوزند...تاکی باید کشوری مثه چین برای شرکت های خودرو ساز قطعات جمع آوری کند ...اگر مدیر عامل هر دو شرکت ادم هایی متخصص می بودند قطعا از متخصصان نخبه کشورمان جهت ارتقا و کیفیت خودرو استفاده می کردند و دنبال سود نمی بودند بلکه دنبال جذب مشتری با کیفیت و امنیت خودرو می شدند...
حسن: 1395/2/910:51:02،
20
33
والله ما که دو ماه پیش می خواستیم گراند ویتارا بخریم بنگاها ۱۲۵ میگفتن .حالا کمتر از ۱۳۵ پیدا نمیشه کجا ارزون شده.این قیمت هایی که ایران جیب میزنه کدوم بنگاه ها میدن لطفا اسمشون رو بنویسید.
علی: 1395/2/912:37:46،
37
10
یعنی واقعا الان کسی پیدا میشه واسه ویتارایی که هیچ آپشنی نداره 130میلیون پول بده؟!!
محمد: 1395/2/911:04:00،
33
11
پنج تا هفت درصد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی سمند 30 میلیونی 32 میلیون؟
از این خودروسازا بعید نیست اینقدر گرون کنن
علی: 1395/2/911:06:32،
28
13
یادتونه تو بازار سمند lx رو 28 تومن التماس میکردن؟؟
همین 4،5 ماه پیش رو میگم
علی: 1395/2/912:41:14،
34
10
خوشحالیم که نخریدیم! اگه مجبورم باشیم دست دو میخریم... انقدر هم گرون کنن تا...
آریا: 1395/2/911:10:45،
45
12
هنوز باورم نمیشه و احساس خیلی بدی دارم اونهم اینکه انگار دارم سالهای ساله یه کابوس ممتد و دهشتناک میبینم ولی امیدوارم که یه روز بزودی زود از خواب بپرم و همه چی تموم بشه!پراید 20 میلیون!!مگانی که صفرش بود 25 تومان الآن ده سال کارکردش شده 50 تومان!!!!!خدایا تمام اهداف این ملت شده آرزوهای دور و دراز...!!
هر کس در قبال این ظلم سکوت کنه و بره از فرغون سرهم کنای داخلی ارابه مرگ بخره شریک جرم اونهاست درست مثل افراد خجسته ای که 206شاسی بلند ویران خودرو یا H30کراس رو دو روزه تموم کردن!!
مسلم: 1395/2/911:25:57،
46
12
قالب های خودرو سازیمون فرسوده شده...ورق ها نازک تر شده...جلو داشبوردی ها پلاستیکی شده .الیاژ سیلندر و سر سیلندر مذخرف شده فناوری اندازه گیری دقیق الیاژ ندارن.....دقت تراش محل قرار گیری پیستون ها افتضاح شده .... مونتاژ مذخرف و سر سری اخه مردم رو چی فرض کردین که اینجوری سر مردم کلاه میذارین....خدا لعنتتون کنه....کجان این نماینده هایی که دم از حقوق مردم میزنن....به والله امریکا راست میگه تو ایران نقض حقوق بشره....هیچ اثاری از جمهوری اسلامی نیست.....
مجید : 1395/2/911:45:08،
32
11
سلام ، یاد بگیریم با تحریم این خودرو سازان آنان را مجبور به مشتری مداری و حق با مشتری بودن و همکام بودن با مردم را یاد بگیرند و بدانند با بیت المال بر سر خودمان نزنند . جیبوتی کجایی ...؟؟
رياضي: 1395/2/911:48:33،
22
21
مشكل بنده تو محاسبات غلط بعضي دوستانه جو الكي ميدن دكتر شريعتي ميگه ميخاي يكيو بكوبي ازش بد دفاع كن
گروني هم بخاطر تنزل ارزش تومان به يك سوم ارزش واقعيش در برابر دلار و طلا و ... بود بدليل تزريق غير واقعي پول نفت در همه چيز به شكل سوبسيد كه يه جا دولت گفت نميتونم ديگه بعد تركيد
كدوم جنس و كالا و ... اين طور نشد هيچ ربطي هم به خودرو نداره يخچال ال جي خريده بودم 2.5 الان زير8 پيدا نميشه ميگين ال جي هم كاشو بلد نيست اون چرا رقابت نميكنه و امثالهم
تازه سمند 15 شده 30 يعني دو برابر نه سه برابر نه چهار برابر
نميخام دفاع الكي بكنم خودروسازي تو كشورمون خيلي مشكلات داره ولي يادمون نره جنس مشكلش از همون جنس ورزششه اقتصادشه سياستشه اجتماعشه آدماشه پرشكيشه صنعتشه نفتشه و ....
Sina: 1395/2/911:59:32،
40
11
دوستان خيلي خوبه كه اينجا متحد هستيم
اگه دوستان و آشنايان كه بخان به هر دليلي خودرو صفر بخرن رو هم ترغيب كنيم كه كاركرده تميز بخرند و تحريم كنند آشغال سازا رو . مطمئن باشيد كه اگه اينجور بشه و پيش بره اينا ورشكست ميشن و حتي اگه چند ميليون هم ارزانتر كردند باز هم نخريد
به جاي اينكه پژو و سمند سوار شويم بهتر است كه كمي اتحاد كنيم تا شورلت و كيا و بنز و با قيمت واقعي و حداقل تعرفه سوار شويم نه 3 تا 5 برابر قيمت جهاني
ناشناس: 1395/2/912:21:33،
25
25
ملت ایران بیاین قبول کنیم الکی داریم اینجا شعار میدیم که کیفیت ماشین ها پایینه بهونه اصلی واسه نخریدن ماشین پوله که ندارین مطمن باشید یکم درامدتون بیاد بالا همین پراید لگن اشغالو چند تا چندتا میخرین میزارین دم در منزلتون پس لطفا شعار ندید
نیچه: 1395/2/912:55:13،
30
10
اگه ی سرمایه دار خودرو ساز حاضر نیست خودشو به روز کنه و بامردم بیچاره داره لج میکنه و برا جان کسی ارزش قایل نیست مردم با چه افتخاری اسامی قشنگ رو ماشینا رو بپذیرن و بخرن از این به بعد به سمند بگیم لنده هور به پارس و 206 و 405 بگیم قارقارک به پراید بگیم جیرجیرک به تیبا و رانا بگیم ماس ماسک و به تندر بگیم خورخوره
amir: 1395/2/912:56:37،
23
32
برین بخرین دیگه
تو ایران قیمت هیچ چی پایین نمیاد
...: 1395/2/915:19:20،
31
10
قبول داریم که تو ایران قیمت هیچی پایین نمیاد. اما شما هم قبول کنید که تو ایران "در" خیلی از کارخونه ها تخته شده، بزرگ و کوچیک هم نداره... متوجه هستید که...
علی: 1395/2/922:49:02،
25
10
ما مردم یک خصلت سوسمار را داریم دهان خیلی گنده و دستهای خیلی کوچک حرف زیاد می زنیم ولی عمل نمی کنیم نمونه اش وام دادن خودرو
دوستان خودکرده را تدبیر نیست
آرش: 1395/2/923:01:23،
23
9
دوستان خودتونو اذیت نکنین,به هیچ عنوان این دوستان ورشکست نمیشن,ا دو تا تبلیغ مردم شل میشن و برای خرید حمله ور میشن,پس بهتره به جای اینکه اینقدر اعتراض داشته باشین یا بیشتر کار کنین,پولدارتر بشین و ماشین بهتر بخرین,یا متحد بشین و حرکت مثبتی اجام بدین,با این اعتراضات بیجا کار به جایی نمیرسد.
بلال: 1395/2/1000:14:08،
25
12
ما ایرانی ها اگر نصف عرب ها اتحاد داشتیم الان مجبور نبودیم این 2تا فرغون ساز رو تحمل کنیم. از قضا هرچیزی گرون تر میشه مردم آگاه و همیشه در صحنه صف خریدشون طولانی تر میشه.
حقمونه که این جور مدیرای بی سوادی بهمون حکومت میکنند.
سید: 1395/2/1002:17:32،
22
11
انشاالله این فرغون سازان داخلی هرچه سریعتر ورشکسته شوند و انشاالله دولت و مسءولین یه فکر مردم باشند و جلوی واردات را باز و تعرفه های غیر واقعی واقعی کنند تا مردم ظعم رفاه را یکبار هم که شده بچشند
امیر: 1395/2/1008:32:13،
22
11
وقتی امتیاز ماشین انحصاری هست یعنی تا اخرش را بخوان مردم کور بشن در این تحریم ها ماشین بی کیفیت را بخرند ما سود بریم گور پدر بقیه
محمد امیدوار: 1395/2/1112:45:11،
27
10
من یه پژو ۷۷ دارم که خیلی سر حال و تمیزه، یه مدتی بود واسه تنوع تصمیم گرفته بودم عوضش کنم یه ۲۰۶ صف یا چیز دیگه بگیرم، ولی با این اوضاع مچفعلی ترجیح میدم همین ماشین ۱۸ سال پیش رو که هنوز ۹۰ درصد قطعاتش فرانسوی سوار شم و خودم رو مضحکه این آشغال سارا نکنم. به امید نابودی این دو شرکت خائن در حق مردم.
دضا: 1395/2/1209:18:38،
24
19
حق ما مردم ایران همین تابوتای مرگه چون اینقدر ضعیف هستیم که همش میگیم تحریم کنیم نخریم و ال و بل کردن ولی به محض اینکه یه وامی واسه خرید ماشین میدن از شب تا ضبح جلوی در نمایندکیها صف میکشیم پس شعار الکی ندیم جوش الکی هم نزنیم چون درست شدنی نیست
هموطن: 1395/2/1216:56:18،
28
8
دوستان
این اشغال خودرو و سایپا مدت هاست که ورشکست شدن و فقط با کمک امثال نعمت زاده و دیگر سهامداران دولتی و آقازاده ها هنوز تعطیل نشدن .همت کنیم تا یک سال دیکه تمامی این بساط فرغون سازیشون جمع می شه
شعار تمامی هموطنانی که خوردوی داخلی را تحریم کردن از این به بعد اینه

*** لیاقت ایرانی نه فرغونه نه گاری**
مراد: 1395/2/1305:43:53،
22
10
اگر منافع شخصی از کشور رخت نبندد هیچکس به فکر مردم نخواهد بود

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما