کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ قطعی اجاره آپارتمان در منطقه 6 تهران + جدول


کد خبر : ۲۱۸۸۲چهارشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۴۷۲۵۷۲ بازدید

منطقه 6 تهران به واسطه قرار گرفتن در مرکز شهر و بافت غالب اداری و تجاری، همواره سهم قابل ملاحظه‌ای از تقاضای مسکن را به خود اختصاص ...

منطقه 6 تهران به واسطه قرار گرفتن در مرکز شهر و بافت غالب اداری و تجاری، همواره سهم قابل ملاحظه‌ای از تقاضای مسکن را به خود اختصاص می‌دهد. به اذعان مشاوران املاک، این تقاضا از سهولت دسترسی کارمندان به محل کار و جلوگیری از هزینه‌های سنگین جا به جایی میان منطقه‌ای، در شهر پرترافیکی همچون تهران ناشی می‌شود.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، این منطقه که 3.2 درصد از مساحت تهران را به خود اختصاص داده است، از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود. از مهم‌ترین محله‌های واقع در این منطقه می‌توان به محله‌های نصرت، کشاورز، امیرآباد، یوسف‌آباد، بهجت‌آباد، کریم خان، ساعی و آرژانتین اشاره کرد که مطلوبیت و قیمت آنها تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارد.

بررسی سامانه اطلاعات بازار املاک ایران نشان می‌دهد ارزان‌ترین آپارتمان منطقه 6 که در طول سه هفته کاری گذشته از سال 1395 به اجاره رفته است، در محله امیرآباد، خیابان باباطاهر واقع شده که 65 مترمربع مساحت دارد و 15 ساله است. ودیعه این آپارتمان 2 میلیون تومان و اجاره آن 150 هزار تومان بوده است. اجاره‌بهای قطعی گران‌ترین آپارتمان این منطقه نیز مربوط به واحد مسکونی نوساز 152 مترمربعی واقع در محله یوسف‌آباد، خیابان آماج است که با پرداخت 275 میلیون تومان به رهن کامل درآمده است.
 

sxljs0a20x387p49cpv.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها