کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

سیتروئن فرانسه، سایپا را رسما شریک خود معرفی کرد

کدخبر:۲۱۸۶۱سه شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸:۴۷۵۶۷۴ بازدید

وب سایت شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه، گروه خودروسازی سایپا را به عنوان شریک تجاری خود در ایران معرفی کرد.

وب سایت شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه، گروه خودروسازی سایپا را به عنوان شریک تجاری خود در ایران معرفی کرد.

در همین حال کریستوف کمار عضو هیات مدیره شرکت PSA ( پژو سیتروئن فرانسه ) و مدیر اجرایی این شرکت در خاورمیانه و افریقا از آغاز فصل نوین همکاری پژو سیتروئن با سایپا خبر داد .

وی افزود: سیتروئن امسال جشن 50 سالگی همکاری خود با شرکت سایپا را جشن گرفته و فصل جدیدی از همکاری با سایپا را آغاز خواهد کرد .

کمار تصریح کرد : در ایران دوره از همکاری ها، پژو سیتروئن محصولات جدیدش را با همکاری سایپا به بازار عرضه خواهد کرد.

وی افزود: این همکاری در قالب ایجاد یک شرکت جدید با سرمایه گذاری مشترک انجام خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت پژو سیتروئن گفت: سایپا و پژو سیتروئن در قبل از دوران تحریم قرارداد یک خودرو در کلاس C را منعقد کرده بودند که بدلیل تحریم های بین المللی این همکاری به تعویق افتاد.

بنا به این گزارش مدیر اجرایی (پژو سیتروئن) در خاورمیانه و افریقا افزود: پس از برجام و بر اساس سیاست گذاری ایجاد شده از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ایران آن قرارداد به مرحله اجرا خواهد رسید و علاوه بر آن تولید محصولات مشترک در قالب سبد محصول جامع تر تعریف و اجرایی خواهد شد.

کمار گفت :سایپا یکی از قدیمی ترین شرکای تجاری و تاریخی سیتروئن است و اولین محصول این شرکت همان ژیانی است که در قبل از انقلاب اسلامی وارد بازار ایران شده است و امید داریم این همکاری جدید به شرایط برد – برد دو طرف همچون گذشته منجر شود.

6gk28cgsas3r7gltiwv8.png

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

bv: 1395/2/718:44:47،
162
15
خوشا ژیان و وصف بی مثالش..

روزگاری ژیان به امارات از ایران صادر میشد.. ولی امروز ..
نیما: 1395/2/722:23:39،
50
18
آخ جون زانتیا وانت !!!!
محسن: 1395/2/723:01:33،
28
14
بعد یه عمری حالا معرفی میکنه !!!!!!!؟؟؟؟
شهرام: 1395/2/723:17:55،
35
14
بعد از ٥٠ سال همكاري تازه الان تو سايتش ثبت كرده همكاريشونو !؟

خسته نباشن واقعا
مهدی: 1395/2/808:25:31،
23
16


چه ذوقی هم میکنن که تو سایت سیتروئن اسمشون اومده

آقا حسود نیستیم که
مبارکتون باشه

آریا: 1395/2/718:52:26،
37
10
اونایی که اهل فن اند میدونن اصلا اسم و لوگوی سایپا منبعث از اینه که سایپا از روز اول تاسیسش عملا به شرکت خودروسازی سیتروئن ایران مطرح بوده و واقعا با تاسف و تاثر عمیق باید اعلام کنم که بار دیگر ما باید از بازگشت به نقطه ای که چهل سال پیش بدون جنگ و تحریم و فلاکت اقتصادی ایستاده بودیم مجلس جشن و سرور بپا کنیم و شهر را آذین ببندیم!!!
انشاالله با درایت و تدبیری که از حضرات سراغ داریم تا چند صباح دیگر چشممان بجمال سیتروئن پیکاسو با قیمت چهارصد میلیونی روشن خواهد شد!!!!!
ممد: 1395/2/718:55:43،
12
22
خب ک چی؟
افتخار میکنید الان؟!
کی هست الان پژو بخره جز ایرانیا؟
باید یچی بگه دلتونو خوش کنه تا بیشتر پژو هاشو عهد بوقشو آب کنه دیگه!
احسان: 1395/2/718:59:58،
14
25
فردا سهام سایپا صف خریده
يوسف: 1395/2/719:05:11،
18
18
خدا به داد ملت برسه من كه اميدي ندارم يه روزي ماشين خوب سوار بشم اخه سيتروئن عين سايپا اشغال سازه و توليداتش نه قيافه درستي داره يعني عامه پسند نيست نه كيفيت خوبي زود اوراق ميشن.قيمت هم وقتي با سايپا شريك شده ٤لا ميكنه تو پاچه ملت. بيچاره از سر اجبار مجبورن بگيرن بس كه محصولات ٣٠سال پيش تو خيابون ديدن حالشون بد ميشه از اونا ميرن اين لگناي سيتروئن رو ميخرن.تازه محصول سيتروئن سايپانيزه شده.
رضا: 1395/2/808:36:16،
18
21
لطفا به دلیل بی سوادی اظهار فضل نفرمایید

اتفاقا
محصولات سیترون بسیار با کیفیت و با طراحی بهتر هستند و یک سر و گردن از محصولات پژو بالاتر

يوسف: 1395/2/810:43:08،
15
23
برادر رضا من بيسواد نيستم من تو گفته هام هم توضيح دادم كه مردم از سر ناچاري بايد سيتروئن بخرن دقيقاً عين شما كه از سيتروئن دفاع و تعريف ميكني چون ماشين خوبو با كيفيت ديدي ولي سوار نشدي اگه سوار شده بودي به محصولات سيتروئن نميگفتي باكيفيت خوب به گفته هاي قبلي من توجه كن يكيش همين شما از سر ناچاري چون خودروي باكيفيت سوار نشدي ميگي خودروهاش با كيفيته ولي در تمام دنيا كه مشتري در تنوع غرق ميشه سراغ سيتروئن نميره چون اينجوري كه شما ازش تعريف ميكني شركت باسابقه و فروش بالاي جهاني نيست .خوانندگان گرامي اگه شما حق انتخاب داشتين سراغ محصولات سيتروئن ميرفتين يا نميرفتين????
ميرفتيم -
نميرفتيم+
سبزه میدان: 1395/2/719:10:23،
29
21
نه پژو نه رنو نه سیتروئن
فقط زاپنی ...مزدا و نیسان و تویوتا و سوزوکی میتسوبیشی و ...
فقط ژاپن: 1395/2/809:40:18،
18
19
کم استهلاک ترین خودروها تو دنیا خودرو ژاپنی تو الکترونیک .مکانیک . هر چی صنایع ظریف فقط ژاپن از هر لحاظ ملتی با دسیپلیم هستن.
amir: 1395/2/720:30:50،
16
16
بابا درد مملکت فقط ماشین نیس ی خوده به فکر امسال من باشید که الکی تو خونه بیکار افتادیم هیجام با این مدراکامون قبولمون ندارن همه جام شده دزدی واقعا انقدر درد مملکت نبود ماشینه ؟
فرزاد: 1395/2/720:44:26،
11
19
درسته پول اینجور ماشین هارو نداریم ولی امیدوار کننده هست.
استاد: 1395/2/721:10:07،
16
18
برد برد برای سایپا و سیتروئن
و باخت باخت برای ملت و مصرف کننده....
آرش: 1395/2/721:35:56،
13
16
این مسله هیچ سودی برا مردم نداره ...فقط باعث میشه سایپا پراید رو گرونتر کنه...!!!!
رضا: 1395/2/721:52:36،
15
17
همه چیز این خبر یک طرف اینکه مسئولین یک مجموعه به بزرگی سایپا یک آدم با سواد ندارند که آدرس جاده مخصوص رو Special Road نزنن!!! یه طرف... آدم فقط تاسف می خوره ...
حسین: 1395/2/722:06:53،
15
17
یادش بخیر ...اون موقع ها سال..56..یکی گرفتم تقریبا 75000 تومان......یاد باد آن روزگاران.....یاد باد........خیابان نادری.بود دفتر فروش ژیان......
کرمانشاهی: 1395/2/722:27:42،
16
17
برد برد برای خودروساز
باخت باخت برای مردم
علی: 1395/2/722:32:31،
14
20
اگر ظرف این مدت پنجاه سال با خودرو سازان ژاپنی کار

می کردیم، الان وضع صنعت خودرو اینطور نبود.
ايراني: 1395/2/807:47:24،
13
18
ژيان سواري كه دولا دولا نميشد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما