کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

تست و بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2016 / تصاویر

کدخبر:۲۱۸۰۹دوشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۴۷۶۵۷۱ بازدید

در سال‏های اخیر، خودروهای کراس ‏اوور متوسط و کوچک، بیشترین سهم بازار خودروهای وارداتی را در اختیار داشته‏ اند و به دلیل محبوبیت این کلاس ...
تست و بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2016 / تصاویر

در سال‏های اخیر، خودروهای کراس ‏اوور متوسط و کوچک، بیشترین سهم بازار خودروهای وارداتی را در اختیار داشته‏ اند و به دلیل محبوبیت این کلاس در بین مشتریان، مدل ‏های مختلفی از شرکت ‏های خودروساز کره ‏ای، ژاپنی و حتی چینی به کشور وارد شده ‏اند. 

به گزارش ایران جیب به نقل از خبرماشین، شرکت آرین موتور نماینده محصولات میتسوبیشی در ایران اخیراً نسل سوم میتسوبیشی اوتلندر (Outlander) را با امکانات و ظاهری جدید نسبت به نسل قبلی وارد کشور کرده که مدل GT با موتور V6 مجوز ورود به کشور را ندارد. البته در ابتدای امر، این خودرو تنها با ادوات داخلی کرم رنگ و ظرفیت 7 نفره با قیمت 207 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‏ شود و در آینده نزدیک احتمال عرضه مدلی با ادوات داخلی تیره و ظرفیت 5 نفره با قیمتی حدود 190 میلیون تومان وجود دارد.  رقیبان داخلی این خودرو هیوندای سانتافه، کیا سورنتو ‏ و تویوتا RAV4 خواهند بود. اوتلندر برای اولین بار در سال 2013 به عنوان خودروی شاسی بلند سایز متوسط کمپانی میتسوبیشی به بازار‏های جهانی معرفی شد و در سال 2014 نسل دوم آن به بازار ارائه شد.

در نسل جدید این خودرو، ضریب درگ‏، ایمنی بدنه و عایق بندی صوتی و حرارتی اتاق خودرو بهبود یافته است. در این مطلب به بررسی و تست فنی رانندگی خودروی اوتلندر 2016 با ادوات فول SEL، موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر، گیربکس اتوماتیک CVT و انتقال قدرت چهارچرخ (S-AWC) پرداخته شده است. 



71vwh8q8hjwujq3j43u.jpg
 

طراحی بدنه

میتسوبیشی اوتلندر 2016 در مقایسه با نسل قبل تغییرات ظاهری قابل توجهی داشته است. این خودرو با طول 4695 میلی‏متر، عرض 1680 میلی‏متر و ارتفاع 1810 میلی‏متر یک کراس ‏اوور متوسط محسوب می‏گردد که با فاصله 2670 میلی‏متری بین محورهای جلو و عقب، فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار داده است.  در قسمت‏ های بدنه و شاسی، از نظر ایمنی و استحکام نسبت به مدل قبل ارتقاء یافته است. در کل قسمت ‏های بدنه خودرو، برای کاهش صدا‏ی ورودی به کابین، عایق بندی صورت گرفته و شیشه ‏های جلو و عقب از نوع شیشه آکوستیک صوتی تعبیه شده ‏اند و از طراحی جدیدی بهره گرفته‏ اند. 

طراحی خارجی بدنه، توسط زبان طراحی جدید کمپانی میتسوبیشی انجام شده و تلفیق زه ‏های کرومی متعدد و قطعات سیاه رنگ همراه با چراغ‏ های جلو در نمای جلوی خودرو، ظاهری کاملاً تهاجمی و زیبا به آن بخشیده است. چراغ‏ های جلوی خودرو از نوع LED و با ظاهری تیز و خشن به طرزی زیبا در دو طرف جلوپنجره کرومی و دو تکه خودرو قرار گرفته ‏اند و شوینده‏ های چراغ نیز روی سپر برای شستشوی تلق چراغ ‏ها تعبیه شده ‏اند. همچنین لامپ‏ های LED روشنایی روز (DRL) در قسمت زیرین چراغ‏ های جلو هستند و از زیر چراغ‏ های جلو دو زه کرومی به صورت دوکی شکل تا زیر چراغ ‏های مه‏ شکن جلو امتداد یافته ‏اند و دریچه ‏های ورودی هوا را در بر می‏گیرند. 


0sxfk8v423it5n7j59.jpg


چراغ‏های عقب به صورت نوارهای طیقی LED افقی در نظر گرفته شده ‏اند که در بین دو چراغ زه کرومی ذوزنقه ‏ای شکلی در بین شیشه عقب و لوگوی میتسوبیشی قرار دارد. چراغ ‏های مه ‏شکن در زیر سپر عقب و در دو طرف دیفیوزر عقب تعبیه شده ‏اند. دو زه باربند کرومی در روی سقف خودرو قرار دارند و در طول سقف امتداد یافته ‏اند.

چراغ سوم ترمز روی اسپویلر عقب سقف نقش بسته است. آینه ‏های جانبی بزرگ مجهز به چراغ راهنما هستند و در نمای جانبی، خط مستقیمی از زیر آینه جانبی و روی گلگیر جلو از بالای دستگیره ‏های کرومی درهای جانبی عبور کرده و تا قسمت بالای چراغ عقب امتداد یافته است. رینگ‏ های آلیاژی 18 اینچ با طرح جدید و زیبا با لاستیک ‏های 255/55R18 ظاهری اسپرت به خودرو داده ‏اند. ارتفاع درهای جانبی برای سهولت در سوار و پیاده شدن سرنشینان کمی کاهش ‏یافته و ارتفاع کف خودرو از زمین 190 میلی‏متر است.


kwm2su8zgzqz81bwi.jpg
 

طراحی کابین و امکانات ایمنی و رفاهی

در کابین میتسوبیشی اوتلندر 2016 در مقایسه با نسل قبل، مهم‏ترین تغییر شامل دکمه‏ های کنترل سیستم صوتی و روکش چرم همراه با طراحی و جنس جدید غربیلک فرمان است. اگر تجربه سواری با مدل‏های 2014 یا 2015 را داشته باشید، با ورود به اتاق خودرو متوجه می‏شوید که در مدل 2016 کیفیت قطعات و مواد به کار رفته در داشبورد و ادوات افزایش یافته و قطعات طرح چوب در کابین به کار رفته است. 

تغییرات سیستم خواباندن صندلی‏ های ردیف دوم، شامل تغییر جمع کردن پنج مرحله ‏ای به سه مرحل‏ه ای است. مجموعه کاملی از امکانات رفاهی در این خودروی کراس ‏اوور ژاپنی تعبیه شده‏ تا آن را به انتخابی مناسب برای مشتریان تبدیل کند. 

امکانات و تکنولوژی‏ های رفاهی خودرو شامل موارد ذیل است: سیستم ورود و خروج بدون کلید (Keyless)، استارت دکمه ‏ای، فرمان با روکش چرم و دکمه‏ های کنترلی، سیستم صوتی حرفه‏ای 710 وات از برند معتبر آمریکایی Rockford Fosgate با 9 اسپیکر، سیستم Multimadia با نمایشگر لمسی رنگی 7 اینچی با سیستم ناوبری GPS دوربین دید عقب (RVC) و پورت USB و کارتخوان MicroSD، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای راننده و سرنشینان عقب، صندلی راننده با تنظیم 6 حالته برقی، گرمکن و سردکن صندلی‏ های جلو، اهرم ‏های تعویض دنده از پشت فرمان (Paddle Shifter)، سیستم اتصال بلوتوث تلفن همراه، سانروف سه حالته، برف پاک کن با سنسور باران، آینه عقب الکتروکروماتیک، آینه ‏های جانبی برقی با گرمکن و سنسور پارک عقب و در برقی محفظه بار هستند. 

اوتلندر 2016 استانداردهای ایمنی تصادفات EuroNcap و IIHS را دریافت کرده است. این خودرو دارای امکانات ایمنی مانند 7 ایربگ،‏ کمربندهای ایمنی سه نقطه ‏ای، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمکی ترمز اضطراری (EBA)، سیستم کروز کنترل فعال (ACC)، سیستم کنترل پایداری فعال (ASC)، سیستم کنترل کشش فعال (ATC)، ترمز کمکی در جاده‏ های شیبدار (HSA)، سیستم ضدسرقت ایموبیلایزر، سیستم دزدگیر با آلارم و قفل خودکار درها است.


lmbvw2sa0b68x7bv2my.jpg


مشخصات فنی

میتسوبیشی اوتلندر 2016 از همان پیشرانه 2.4 لیتری Smart MIVEC از نوع SOHC با 16 سوپاپ و حجم دقیق 2360 سی ‏سی مشابه نسل قبلی بهره می‏برد که قدرتی معادل 166 اسب ‏بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری برابر با 220 نیوتن ‏متر در 4200 دور در دقیقه برای خودرو فراهم می‏کند. البته کمپانی میتسوبیشی با انجام اصلاحات فنی، آن را برای شرایط آب و هوایی مختلف سازگارتر کرده است. 

گیربکس CVT این خودرو در نسل جدید نیز مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفته و شتاب اولیه بهتری را در مقایسه با نسل قبلی به محور جلوی خودرو انتقال می‏دهد که قابلیت انتقال قدرت به چهارچرخ (S-AWC) نیز توسط راننده قابل انتخاب است. توزیع وزن خودرو به میزان 56/44 در محورهای جلو و عقب در هنگام ورود به پیچ ‏ها مناسب به نظر می‏رسد. در اوتلندر 2016 شاهد رانندگی پر شتاب ‏تر، نرم‏ ‏تر و دقیق‏ تر با گیربکس CVT جدید هستیم که البته تأثیر چندانی روی شتاب 10.5 ثانیه‏ ای خودرو نداشته است. 

گیربکس CVT خودرو با امکان تعویض دستی دنده‏ ها می‏تواند شرایط رانندگی را به دلخواه راننده تغییر دهد و گیربکس اتوماتیک CVT را به گیربکس چند سرعته تبدیل کند. سیستم فرمان خودرو از نوع راک‏اندپینیون بوده که با تکنولوژی هیدرولیک برقی، هندلینگ و فرمان ‏پذیری مناسبی را برای اوتلندر به ارمغان اورده است. سیستم تعلیق جلو از سیستم مک‏ فرسون و تعلیق عقب از سیستم چند اتصالی بهره می‏برد و در هر دو محور جلو و عقب بازوهای تعادلی تعبیه شده ‏اند. 

تغییراتی در سیستم تعلیق جهت بهبود عملکرد و نرمی بیشتر آن انجام گرفته است. عملکرد سیستم تعلیق جلوی خودرو برای مانور‏ها بهبود ‏یافته و کمک فنرهای تعلیق عقب نیز تقویت شده‏ اند تا آرامش بیشتری را برای سرنشینان فراهم کنند. سیستم انتقال قدرت در اوتلندر 2016 به هر چهار چرخ صورت می‏گیرد و راننده می‏تواند توسط یک کلید وضعیت رانندگی را در سه وضعیت ECO، Normal و قفل دیفرانسیل انتخاب کند. مصرف ترکیبی اوتلندر با گیربکس CVT جدید، حدود 9.3 لیتر در هر 100 کیلومتر بوده که حدود نیم لیتر از تویوتا RAV4 و یک لیتر کمتر از هیوندای سانتافه است.
 


qj9yhtbnl65lizuwya.jpg


تست رانندگی

با سوار شدن در میتسوبیشی اوتلندر 2016 به دلیل ادوات باکیفیت و دو رنگ داشبورد و رودری ‏ها و همچنین روکش چرم صندلی ‏ها احساس سواری با یک خودروی لوکس شاسی بلند به شما دست می‏دهد. غربیلک فرمان نسبت به نسل قبلی تغییر ظاهری زیادی دارد و علاوه بر تغییر طراحی نمای ظاهری، دکمه ‏های کنترلی سیستم صوتی و روکش چرم به آن اضافه شده است. سیستم تنظیم برقی صندلی به شما اجازه تنظیم ارتفاع و موقعیت نشیمن و پشتی صندلی را می‏دهد و می‏توانید آن را در بهترین حالت ممکن برای رانندگی تنظیم کنید. 

صندلی ‏های چرمی خودرو نرم و راحت بوده و قسمت پشت بدن را به خوبی حمایت می‏کنند و فضای زانو، سر و شانه در صندلی ‏های جلو مناسب بوده و کنسول باریک وسط اجازه نمی‏دهد که زانوی راننده با آن برخوردی داشته باشد. ارتفاع رانندگی مطلوب، دسترسی مناسب به دکمه ‏های کنترلی و صفحه نمایش را فراهم کرده است. از محل نشستن راننده، به دلیل باریک بودن ستون ‏های جلوی اوتلندر و میدان دید مناسب، در نگاه اول راندن این خودرو بسیار راحت به نظر می‏رسد. ردیف دوم صندلی‏ ها فضای پای مناسبی را برای سرنشینان فراهم کرده که البته برای افراد قد بلند امکان خوردن سر به سقف خودرو دور از ذهن نیست؛ ولی ردیف سوم، به دلیل فضای کم زانو، برای نشستن کودکان و نوجوانان مطلوب‏تر است. 

موتور خودرو را با دکمه استارتر روشن کردم و صدای موتور کمتر از میزان انتظار و به میزان کمی داخل کابین خودرو شنیده می‏شد. با قرار دادن گیربکس در حالت D و فشردن پدال گاز، خودرو از زمین کنده شده و به نرمی شروع به حرکت کرد. گیربکس CVT این خودرو در نسل جدید، مورد بازنگری قرار گرفته و شتاب اولیه بهتری را در مقایسه با نسل قبلی فراهم می‏کند. عملکرد مناسب و روان گیربکس CVT باعث شد تا عملکرد اهرم ‏های تعویض دنده پشت فرمان را مورد آزمایش قرار دهم. لذا با قرار دادن گیربکس در حالت تعویض دستی، دنده‏ ها را توسط اهرم پشت غربیلک فرمان عوض کردم که تعویض آنها به نرمی صورت می‏گرفت و از آنجا که گیربکس CVT تمایل به بالا بردن دور موتور دارد، اوتلندر بنا به اعداد به دست آمده در آزمایش شتاب‏گیری ما، از شتاب صفر تا 100 متوسطی برخوردار بود و به صورت عملی در بهترین زمان گیری، به شتاب صفر تا صد 11 ثانیه دست یافتیم. 

عملکرد پدال ترمز نیز کمی اسفنجی به نظر می‏رسید ولی زمان توقف خوبی را نمایش داد. فرمان هیدرولیک برقی خودرو، عملکردی سنگین ‏تر و سفت ‏تر از حد انتظار داشت و در زمان چرخش فرمان به وسط، عملکرد دقیق و تندی نداشت؛ اما خواص دینامیکی و هندلینگ خودرو در حین رانندگی در جاده مخصوصاً در پیچ‏ های تند و مسیرهای شنی، واقعاً لذت بخش بود. هر چند که طبق ادعای نمایندگی، لذت رانندگی مدل 4 سیلندر این خودرو، با لذت سواری مدل V6 آن قابل مقایسه نیست. 

انتقال قدرت چهار چرخ S-AWC یا Super All Wheel Control خودرو عملکردی جالب و مناسب دارد و برخلاف انتظار، حرکت در مسیر بیرون شهری و حتی زمین ‏های ماسه ‏ای خارج از جاده (Off-road) و ناهموار نیز به لطف برخورداری از سیستم کنترل فعال پایداری الکترونیکی (ASC) بدون دردسر و با هندلینگ عالی انجام ‏می‏شود. باید گفت که با این خودرو برای خارج شدن از جاده و لذت بردن از رانندگی آفرود مشکلی نخواهید داشت. در مقایسه با نسل قبلی، میله تعادلی سیستم تعلیق جلو تقویت شده و کمک فنرها نیز بهبود یافته‏ و در عقب نیز فنرها استحکام بیشتری پیدا کرده و کمک فنرهای با سیلندرهای بزرگ‏تری تعبیه شده ‏اند. 

سیستم تعلیق خودرو و سیستم کمک فنرها با وجود عملکرد مناسب در مسیرهای خاکی و عملکرد نرم در دست‏ اندازهای کوچک، در هنگام افتادن اتفاقی در گودال‏ های عمیق ‏تر، عملکردی نسبتاً سخت و کوبنده دارد. هر چه بیشتر رانندگی کردم، نقص‏ هایی در سیستم تعلیق خودرو نسبت به نسل قبلی یعنی مدل 2014 حس کردم که البته در مقایسه با رقبای کره ‏ای قابل اغماض بود. عملکرد تعلیق در عبور از برخی از چاه ‏ها و دست ‏اندازها کیفیت سواری و هندلینگ را تحت تأثیر قرار می‏دهد و حتی گاهی به نظر می‏رسید که لاستیک عقب از زمین بلند می‏شود، چرا که کمک فنرهای نوی خودرو عملکرد سختی داشتند و ظاهراً خودرو نیاز به کارکرد بیشتر برای تنظیم نرم‏تر کمک فنرها دارد. 

به نظر می‏رسد که میتسوبیشی باید کمی روی تنظیم سیستم تعلیق خود کار کند تا از رقبایی مانند تویوتا و مزدا عقب نیفتد. سیستم کمکی ترمز خودکار در سراشیبی (HSA) در تست رانندگی در تپه، به راحتی از حرکت روی به پایین خودروی 1590 کیلوگرمی جلوگیری کرد. 


tyssed9mujho5qth6jp.jpg


میتسوبیشی اوتلندر یک خودروی کراس ‏اوور متوسط عالی است که در بین رقبای هم کلاس خود مانند هوندا CR-V، تویوتا RAV4، مزدا CX-5 کیا سورنتو، هیوندای سانتافه سربلند بیرون خواهد آمد. امکانات ایمنی رفاهی مناسب، فضای بار جادار، موتور نسبتاً قدرتمند، هندلینگ مناسب، فرمان‏پذیری نسبتاً خوب و گیربکس نرم و مطلوب، از مزایای این خودرو هستند. حتی مالکان نسل قبلی این خودرو اعتقاد دارند که اوتلندر خودرویی است که در سفرهای طولانی و رانندگی ممتد، نرم‏تر از خودروهای رقیبش عمل می‏کند و از حیث کیفی در بلند مدت، افت بدنه و کابین آن نسبت به رقبای کره ‏ای اش وضعیت بهتری دارد. 

در مجموع با توجه به لیست کامل امکانات رفاهی و تجیزات ایمنی که این خودرو دارد، اگر تجربه مالکان نسل قبلی این خودرو را به همراه اصلاحات انجام گرفته روی مدل 2016 آن در نظر بگیریم، در می‏یابیم که اوتلندر فرصت مناسبی برای تثبیت موقعیت خود در مرز قیمتی 200‏ میلیون تومان دارد و ر رقابتی تنگاتنگ با کیا سورنتو 212 میلیونی و هیوندای سانتافه 210 میلیونی خواهد داشت. 

تنها ایراد این خودرو نسبت به رقبایش، عملکرد سیستم تعلیق، موتور ضعیف‏ تر، فضای کمتر ردیف سوم و فضای بار است. ولی باید در نظر داشت که میزان مصرف سوخت بهتری از آنها دارد و ظاهر زیبای آن می‏تواند برگ برنده ‏ای برایش محسوب گردد. 

همراه مکانیک



دیدگاه ها

Sina: 1395/2/617:12:38،
92
58
عالیه. فوق العادست
سرآمد: 1395/2/622:03:05،
75
39
ورشکستگی بنجول سازان و مافیای خانوادگی واردات نزدیک است. تحریم را با تمام قدرت ادامه می دهیم.
میم: 1395/2/704:21:05،
35
59
فنی عالیه ولی انصافا بی ریخته
David+: 1395/2/713:14:47،
36
31
خودروهای اوتلندر تحویلی و موجود در ایران هیچ کدوم مجهز به سیستم S-AWC نیستن
حتی سرد کن صندلی ندارن فقط گرمکن
والسلام
شتابش در مقایسه با راو4 محشره
امکاناتش در مقایسه با کره ای ها کمی
ولی انصافا کیفیت بالایی داره
ژاپنی یه چیز دیگه ست
دکترای مکانیک: 1395/2/713:41:40،
31
38
شاسی بلند
شاسی بلنده
پولی که بخواگ بدم این 27%رو میدم یه لیفانx60
متاسفانه چینی اسمش بده
IRAN: 1395/2/617:15:27،
95
30
قیمتش تو امارات 80 میلیون تومانه چقد باید پول گردنه بدیم
كوروش : 1395/2/617:48:19،
62
94
تو اين رنج

فقط سورنتو 2016
نصرلا طوطی: 1395/2/617:49:19،
47
56
جون میده یه چراغ گردون بندازی تنگش و کلتو از سانروف بکنی بیرون ببو ببو کنی.حالا دور از شوخی خودروبانک بررسیش کرده انگار خیلی جالب نبوده .مشکل اصلیش ضعف موتور و شتابش ذکر کرده بود.به قیمتش نمی ارزه.راو ۴و سانتافه و سورنتو به نظره من بهتره.جدیدنم گندش دراومده ادمای دزد و متقلب و خلافکار تو شرکت میتسوبیشی زیاد شده حواستون باشه جاساز ماساز نکرده باشن تو ماشین .تحت تعقیبه پلیس اینتر پل قرار گرفته اقای میتسوجیشی .ممدشونم متواری شده کانادا پیش خاوری
امیر: 1395/2/618:01:57،
47
37
ضمن اینکه ماشین های میتسوبیشی با کیفیت هستند ولی در اخبار تلویزیون ایران گفته شد که به خاطر رسوایی شرکت میتسوبیشی در ژاپن این شرکت تحریم شده و مشتری برای خرید خودروهای میتسوبیشی وجود ندارد.
Matin: 1395/2/618:11:53،
43
37
درسته که موتور این ماشین از سانتافه حدود ۱۵ اسب بخار بیشتره ولی اوتلندر حدود ۲۵۰ کیلوگرم سبکتره وشتاب بهتری داره
soby: 1395/2/619:02:25،
37
36
یعنی بازده موتورش از ماشینای کره ای کمتره؟؟؟؟؟
Renault: 1395/2/619:24:11،
34
45
بعد إز افتضاح اخيرميتسوبيشي أين مقاله ديگه نوبره
Arash: 1395/2/619:55:43،
52
37
ماشین فوق العاده ای هستش. اما ایرانی ها جدیدا علاقه وافری به ماشین های چینی پیدا کردند.
علیرضا: 1395/2/620:43:45،
50
34
من می خواستم اوتلندر 2016 بخرم خداییش آپشن های خوبی داره و ماشین خوبی هم هست اما پس از بررسی بازار قطعات و بازار دست دوم رفتم روافور4 2016 خریدم
روافور4 خیلی ساده است و آپشن های کمی داره ولی کلا تویوتا همیشه رفیقته با وفاست
مرتصی: 1395/2/701:53:57،
48
32
دمت گرم 200 تا دادی به راو4
اول که من پول ندارم
دوم ندارم
سوم اگه داشته باشم باز نمی دم
تو فکرشو کن 4 ميليون سودش ميشه + حقوق 1/800 من میشه 5/800
من خوابم نمی بره

ینی حقوق یه استاد دانشگاه
دمتون گرم دلتون دریاست، دریا

دمتون گرم با 20 سال سابقه تو آموزش و پرورش استثنایی و مدرک فوق لیسانس. باید فقط حسرت بکشیم
مبارکتان باشه علی آقا

یه نفر: 1395/2/621:41:14،
47
31
فقط یه آرزو و رویا واسه ما ایرانی ها شده



دولت چشم نداره ببینه ملت یه ماشین خوب سوار شده ... چینی می بنده به ناف ملت !!!
داود: 1395/2/702:44:24،
38
32
خوب نخرید.
مگه مجبورید؟
من ترجیح میدم شاسی بلند نداشته باشم تا اینکه یه ماشین بی کیفیت چینی بخرم که رو دستم هم بمونه
یه نفر: 1395/2/712:56:18،
34
36
مشکل اینجاست که همون ماشینی هم که زیر پات هست چینی و تو به قیمت یه خودروی روز اروپایی باید بابتش دلار بدی !!!
اردلان: 1395/2/623:25:24،
41
30
سلام به همه ما الان دوماهه داريم عاليه محشره واسه اينكه كيفيت رو ميشه فهميد واقعا تفاوت رو ميشه فهميد از نظر موتور هندلينگ كاراييي ارامش گيربكس فقط تنها عيب ساديگيه كه فكر نكنم تكراري باشه
پوريا: 1395/2/700:57:04،
40
33
فقط تويوتا تمامممممممممم
داود: 1395/2/702:07:42،
46
29
من 18 ماهه مدل 2014 رو دارم. خود ماشین عالی هستش. اما شرکت آرین موتور عملکرد افتضاحی داشته.
1-توی قرار داد با ما هم قرار شد سیستم صوتی Rockford Fosgate که فابریک ماشین هستش موجود باشه. قیمت این سیستم صوتی 7000 دلار هستش. شرکت آرین موتور این سیستم صوتی رو با یک سیستم صوتی بی نام و نشان چینی عوض کرده. خود این یعنی بیست میلیون دزدی.
کافی هستش همین عکسی که اینجا هستش را با اوتلندر های تئی خیابون مقایسه کنید.
2- من ماشین فول آپشن خریدم اما سمت چپ پایین فرمان 4 کلید برای آپشن های ماشین هستش که 3 تا از اون ها رو آرین موتور حذف کرده و خالی گذاشته.
خود ماشین عالیه. آرین موتور خرابش کرده
مازیار: 1395/2/711:06:45،
28
34
ماشین خوبی هست و در نسخه ی جدید که فیس لیفت شده نمای جلو خیلی بهتر شده ولی یک مشکل کوچیک نداشتن دریچه ی هوا برای ردیف عقب هست
به اميد خدا: 1395/2/712:02:26،
35
31
ماشين جالب و رو حسابي هست،در مورد دريچه تهويه واسه سرنشين عقب هم من تويوتا و مزدا رو كه بررسي كردم ديدم زير صندلي راننده و شاگرد واسه تهويه فضاي عقب چندتا خروجي هوا گذاشته كه متصل به تهويه اتوماتيك ماشين هست،و به نظرم كه اينم داشته باشه همچين امكاناتي رو،
مازیار: 1395/2/713:43:34،
36
27
"به امید خدا" مرسی از توجه شما
ولی متاسفانه دریچه هوا نداره اینو میتونید از سایت های داخلی هم بررسی کنید.من تعجب کردم چطور در این تست اشاره ای نشده بهش.چون اوتلندر نسخه 7 نفره هم داره برای گرمایش و سرمایش ردیف سوم مشکل ساز هست البته همانطور که عرض کردم مشکل کوچیکی هست و در مقابل سایر مزایا قابل چشم پوشی
یکی....: 1396/1/2002:18:18،
1
1
کاش پاجرو جدیدا رو هم میذاشتن بیاد...

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما