کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال کاهش جوجه‌ریزی و تغییر قیمت مرغ


کد خبر : ۲۱۷۱۲جمعه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵:۲۸۱۰۰۲ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ و تعادل عرضه و تقاضا از خرداد امسال به دلیل کاهش میزان جوجه ریزی توسط ...

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ و تعادل عرضه و تقاضا از خرداد امسال به دلیل کاهش میزان جوجه ریزی توسط مرغداران خبر داد.

مهدی یوسف‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به جلسات انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در نهایت مرغداران متقاعد شدند که برای تعادل بازار و میزان عرضه و تقاضا باید جوجه‌ریزی خود را به 85 میلیون قطعه در ماه کاهش دهند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ماهانه حدود 110 میلیون قطعه جوجه‌ریزی می‌شود.

یوسف‌خانی گفت: با توجه به اینکه از اردیبهشت‌ پارسال تا به امروز مرغداران با ضرر و زیان زیادی مواجه شدند، در نهایت قبول کردند تا میزان تولیدات خود را کاهش دهند که خوشبختانه این امر از خرداد اجرا می‌شود و می توان گفت با تعادل عرضه و تقاضا، وضعیت بهتری را از ابتدای تابستان در بازار مرغ شاهد خواهیم بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به عرضه بالا و تولید زیاد، طبیعی است که قیمت‌ها کاهش می‌یابد و مرغداران متضرر می شوند که امیدواریم از خردادماه و با آغاز فصل تابستان بازار بهبود یابد.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ حدود 200 تومان نسبت به اوایل هفته افزایش یافته ولی نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است، عنوان کرد: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ در خرده‌فروشی ها 5600 تومان، تحویل مغازه‌دار 5100 تومان و در کشتارگاه 5000 تومان است.

یوسف‌خانی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده 3500 تومان است، گفت:‌ در حال حاضر ‌تقاضا همچنان ضعیف است و تغییری در وضعیت مرغداران ایجاد نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها