کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارت مهارت کارگران ساختمانی الکترونیکی شد


کد خبر : ۲۱۶۹۱پنجشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳:۴۷۹۸۲ بازدید

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از الکترونیکی شدن کارت مهارت کارگران ساختمانی خبر داد و گفت: تربیت نیروهای کار ماهر اصلی‌ترین ...

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از الکترونیکی شدن کارت مهارت کارگران ساختمانی خبر داد و گفت: تربیت نیروهای کار ماهر اصلی‌ترین هدف اشتغال در کشور است.

محمد امین سازگارنژاد از ابلاغ دستورالعمل تمدید و تعویض پروانه مهارت کارگران ساختمانی خبر داد و گفت: با ابلاغ این دستورالعمل تمام پروانه‌های مهارت ساختمانی قدیمی از حالت کاغذی به کارت الکترونیکی تبدیل می شوند و تعویض آنها تنها از طریق تفاهم‌نامه‌ای که با دفاتر پیشخوان دولت و ادارات کل پست منعقد می‌شود، امکانپذیر خواهد بود.

به گفته رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور این کار به منظور تسریع در خدمت رسانی به کارگران ساختمانی و جلوگیری از هر گونه تخلف و حذف واسطه‌ها انجام گرفته است.

وی همچنین از کارگران ساختمانی خواست تا برای ثبت نام یا تعویض پروانه مهارت تنها به دفاتر پیشخوان یا باجه‌های پستی مراجعه کنند و تاکید کرد که به معرفی‌نامه هیچ مرجع یا واسطه‌هایی نظیر تعاونی ها و تشکل‌های کارگری نیازی نیست.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه نقطه هدف اشتغال در کشور را تربیت کارگران ماهر و دارای صلاحیت حرفه‌ای دانست.

سازگارنژاد با اشاره به رویکرد وزارت کار مبنی بر حفظ اشتغال موجود از برنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای پایداری مشاغل و حفظ شاغلان بازار کار خبر داد.

وی همچنین با تاکید بر ارتقای کیفی آموزشهای ارائه شده به متقاضیان بیمه بیکاری افزود: با توجه به ضرورت افزایش بهره‌وری در بخش های مختلف تامین اجتماعی، تجهیز مراکز آموزشی و ارائه هدفمند مهارتهای منتهی به شغل از جمله اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها