کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا Apple قصد تولید گوشی‌هایی با نمایشگر خمیده دارد؟


کد خبر : ۲۱۵۷۸یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۲۸۲۶۲۳ بازدید

اگر چه همیشه اصطکاک‌هایی میان دو کمپانی قدرتمند اپل و سامسونگ وجود داشته است اما در دنیای تجارت باید اختلاف‌ها را ...

اگر چه همیشه اصطکاک‌هایی میان دو کمپانی قدرتمند اپل و سامسونگ وجود داشته است اما در دنیای تجارت باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت و تنها روی تجارت و سود بیشتر تمرکز کرد. سامسونگ در قالب قراردادی سه ساله مسئولیت تامین 100 میلیون نمایشگر OLED با سایز 5.5 اینچ را برای اپل بر عهده گرفته است.

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، در چند سال اخیر تقریبا مشخصات تمام پرچمداران کمپانی‌های مختلف پیش از رونمایی رسمی افشا شده است؛ این موضوع امسال به اوج رسیده تا جایی که برخی خبرگزاری‌ها نه تنها مشخصات آیفون‌ای را که در 2016 معرفی می‌شود افشا کرده‌اند بلکه از ویژگی‌های آیفون 2017 خبر می‌دهند!

به نقل از نسخه چینی وال‌استریت ژورنال، کمپانی اپل با غول کره‌ای، سامسونگ، یک قرارداد سه ساله برای تامین نمایشگرهای OLED منعقد کرده است. چندی پیش شایعه شده بود که اپل قصد تولید یک محصول با نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED دارد اما همه منابع به آیفون‌های سال 2018 و 2019 اشاره می‌کردند حال آن‌که مدیران این برند ظاهرا عجله داشته و هرچه زودتر می‌خواهند طرفداران را سورپرایز کنند.

 

cuqiolgtl1puyygqju3b.jpg


احتمالا می‌دانید آیفون‌های بعدی که حدودا 5 ماه دیگر معرفی می‌شوند iPhone 7 و 7 Plus نام خواهند داشت و با در نظر گرفتن روند نام‌گذاری گوشی‌های اپل انتظار می‌رود پرچمداران 2017 این کمپانی، iPhone 7s و 7s Plus لقب بگیرند. در گزارشی که امروز منتشر شده است، اپل برای خرید 100 میلیون نمایشگر 5.5 اینچی که به تکنولوژی AMOLED مجهز می‌شوند با سامسونگ قرارداد بسته است. از این خبر می‌توان نتیجه گرفت که تولید iPhone 7s Plus در سال 2017 با نمایشگر 5.5 اینچی قطعی است اما صحبتی از iPhone 7S و سایز نمایشگرش به میان نیامده که احتمالا تصمیم دیگری برای آن اتخاذ خواهد شد. البته نمی‌توان فرضیه تولید iPhone 7S با نمایشگر OLED را قاطعانه رد کرد زیرا پیش از این برای انعقاد قرارداد با اپل میان شرکت‌های Samsung، Sharp، JDI، AUO و LG رقابت سنگینی وجود داشت؛ در نتیجه می‌توان ادعا کرد که یکی از این شرکت‌ها وظیفه تامین نمایشگرهای لازم برای iPhone 7S را بر عهده خواهد گرفت.

با وجود تمام توضیحات همچنان سوال اصلی باقیست؛ چرا اپل باید از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED در فبلت خود استفاده کند؟ آیا اپل هم تصمیم بر تولید اسمارت‌فون‌هایی نظیر سری Edge سامسونگ گرفته؟ توجه داشته باشید که همکاری با اپل می‌تواند سود عظیمی برای سامسونگ به ارمغان بیاورد اما اگر خاطرتان باشد سری Galaxy Edge همچنان جزو پرفروش‌های این کمپانی هستند پس چرا باید این خط تولید موفق را فدای همکاری با اپل کرد؟ جالب است بدانید که سامسونگ با تولید نمایشگرهای خمیده برای اپل و iPhone 7s Plus‌ می‌تواند یک رقیب فوق‌العاده قدرتمند برای خط تولید Galaxy Edge دست و پا کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها