کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنو تالیزمان، تابستان سال جاری به بازار ایران می آید


کد خبر : ۲۱۵۲۲جمعه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲:۵۴۹۲۲۱ بازدید

مدیر فروش نگین خودرو معتقد است بازار خودرو در فصل بهار، بهتر از گذشته خواهد بود البته هنوز ابتدای سال است و باید قدری زمان بگذرد تا ...
رنو تالیزمان، تابستان سال جاری به بازار ایران می آیدرنو تالیزمان، تابستان سال جاری به بازار ایران می آید

مدیر فروش نگین خودرو معتقد است بازار خودرو در فصل بهار، بهتر از گذشته خواهد بود البته هنوز ابتدای سال است و باید قدری زمان بگذرد تا بتوان پیش بینی درستی از وضعیت بازار داشت.

علی شکوهی در گفت و گو با پرشین خودرو، با بیان این مطلب افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از بازار خودرو به خصوص در شش ماهه دوم سال، پیش بینی می شود بازار بهاری خودرو نسبت به سال گذشته بهتر باشد.

مدیر فروش نگین خودرو که وارد کننده رسمی محصولات رنو در کشور است، ادامه می دهد: واردات محصولات رنو نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و این را می توان از میزان پیش فروش خودروها در سال گذشته متوجه شد که باعث شد سهم چندین درصدی در بازار واردات خودرو کشور داشته باشیم.

شکوهی همچنین ادامه داد: پیش بینی می شود بازار فروش محصولات رنو در فصل بهار با رشد خوبی مواجه باشد و نسبت به گذشته محصولات بیشتری به فروش رسد.

وی در خصوص پیش فروش محصولات رنو در ایران بیان کرد: بخشنامه های فروش مربوط به سال گذشته هستند که خوشبختانه مورد استقبال مشتریان قرار گفته است، همچنین رضایت مشتریان از محصولات رنو باعث «رشد تقاضا» در این شرکت شده است به طوریکه تقاضا برای محصولات رنو رشد 50 درصدی را تجربه کرده است.


5ds1akvsu63v4bieza.jpg


این مقام مسئول در خصوص وارد کردن خودروی جدید از محصولات رنو به ایران گفت: در فصل بهار فروش محصولات همان هایی هستند که در سال قبل وجود داشتند اما در تابستان، رنو یک خودروی جدید به نام «تالیزمان» را به ایران خواهد آورد.

رنو قصد دارد تالیزمان را به برترین خودرو در کلاس خود تبدیل کند و برای این موضوع باید توجه ویژه‌ای به بخش‌های فنی آن داشته باشد و به همین دلیل موتور و گیربکس متفاوتی برای این خودرو توسعه داده شده است. تالیزمان در بازارهای جهانی با موتورهای مختلف بنزینی و دیزل عرضه می‌شود که بر اساس اطلاعات نگین خودرو، قوی‌ترین نمونه موتور تالیزمان وارد ایران خواهد شد. این موتور با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن متر، در کلاس خود یکی از قوی‌ترین نمونه‌ها در بازارهای جهانی است ضمن آنکه از رقبای خود در بازار ایران نیز قوی‌تر است چراکه رقبای این موتور همگی کمتر از 180 اسب بخار قدرت دارند. نکته جذاب این موتور اما در کنار قدرت و گشتاور بالا، حجم کم آن است و رنو توانسته با بهره‌گیری از توربوشارژر، قدرت موتور را به محدوده 190 اسب بخار برساند.

موتور نمونه‌های وارد شده به ایران 1.6 لیتر حجم دارد و با بهره‌گیری از دو توربوشارژر (یکی برای دورهای پایین و دیگری برای دورهای بالای موتور)، می‌تواند قدرتی بالاتر از موتورهای 2.4 لیتری ایجاد کند ضمن آنکه با توجه به حجم کم، مصرف سوخت این موتور نیز بسیار پایین است. رنو از فناوری‌هایی در این موتور استفاده کرده که پیش از این نمونه آن را در موتورهای فرمول یک این شرکت دیده‌ایم و به این ترتیب اصطکاک موتور این خودرو بسیار پایین است ضمن آنکه با بهره‌گیری از دو توربوشارژر، به‌سرعت به فرامین راننده پاسخ می‌دهد و گشتاور بالایی نیز دارد. از همه اینها مهم‌تر اما به دست آمدن گشتاور بالای موتور در دورهای پایین است به‌گونه‌ای که 90درصد گشتاور از دور موتور 2000 در دسترس راننده است و این یعنی خودرو به‌سرعت می‌تواند شتاب‌گیری کند. در زمینه گیربکس هم رنو در نسل جدید خودروهایش عملکردی انقلابی داشته و به‌جای بهره‌گیری از گیربکس‌های اتوماتیک سنتی، از گیربکس‌های دوکلاچه استفاده می‌کند و روی تالیزمان هم گیربکس اتوماتیک دوکلاچه هفت سرعته نصب کرده است. این گیربکس عملکرد بسیار سریعی دارد و در عین حال تعویض دنده‌ها در آن به نرمی انجام می‌شود.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها