کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاثیر سیم‌کارت‌های 160 هزار تومانی بر بازار


کد خبر : ۲۱۵۲چهارشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷:۴۸۲۷۰۵ بازدید

با ورود سیم‌کارت‌های ارزان‌قیمت همراه اول به بازار قیمت‌ سیم‌کارت‌ها تا حدی کاهش یافته و مهم‌تر آنکه بازار به حالت راکد درآمده است.

مدتی است اپراتور اول ارتباطی کشور براساس مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به فروش سیم‌کارت‌های خود با قیمتی حدود 160 هزار تومان اقدام کرده است، اما در این باره فعالان بازار سیم‌کارت براین باورند که این موضوع تاثیر چندانی در استقبال مردم از سیم‌کارت‌های همراه اول نخواهد داشت و موجب افزایش فروش آنها نمی شود چرا که سیم‌کارتهای مذکور با کد 8 عرضه می‌شوند و سیم کارتهای کد 8 از ابتدا مشتری چندانی در بازار نداشته‌اند.

اکنون به گفته‌ی فعالان صنفی، اوضاع بازار سیم‌کارت حتی راکد‌تر از بازارهای دیگر شده و مردم علاقه‌ای به خرید سیم‌کارت نشان نمی‌دهند و بازار سیم‌کارت هم‌چنان ملمو از فروشنده و فاقد خریدار است.در حال حاضر قیمت خرید سیم‌کارت‌های کد یک همراه اول حدود یک میلیون و 500 تا 600 تومان و فروش آنها حدود دو میلیون تومان است و سیم‌کارت‌های کد دو هم با قیمت‌های 850 هزار تومان خریداری می‌شوند و حدود یک میلیون به فروش می‌رسند. کد‌ سه نیز با قیمتی حدود 650 تا 700 هزار تومان خریداری و حدود 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم‌کارتهای کد چهار نیز با قیمتی حدود 450 هزار تومان خرید شده و حدود 500 تا 550 هزار تومان به فروش می‌رسند. براساس قیمت سیم‌کارت‌ها در بازار این روزها کدهای پنج و شش حدود 350 هزار تومان خرید و حدود 400 تومان به فروش می‌رسند.اما نکته‌ی جالب این‌که کدهای هفت و هشت که کدهای به نسبت جدیدتر همراه اول هستند، بنا بر اعلام فعالان بازار هیچ استقبالی ندارند و درصد بسیار کمی از مشتریان به سراغ آنها می‌روند.در حال حاضر کد هفت صفر با قیمتی حدود 400 هزار تومان به فروش می‌رسد و کارکرده‌ آن هم حدود 300 هزار تومان قیمت دارد. کد هشت هم در بازار قیمتی حدود 220 تا 300 هزار تومان دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها