کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

دریافت کدام پیامک‌ها پولی است؟

کدخبر:۲۱۵۱۷جمعه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸:۴۸۳۴۰۸ بازدید

برخی مشترکان معترض هستند که چرا با وجود لغو پیامک های تبلیغاتی همچنان بعضی از آنها را دریافت می کنند. احتمالا برای شما هم پیش آمده ...

برخی مشترکان معترض هستند که چرا با وجود لغو پیامک های تبلیغاتی همچنان بعضی از آنها را دریافت می کنند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که پیامکی دریافت و فکر کنید تبلیغاتی است یا احساس کنید برای این پیامک‌ها از حساب شما پول کم می‌شود، اما متوجه نشوید کدام پیامک با هزینه و کدام پیامک به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

اپراتورهای تلفن همراه به تازگی اقدام به راه اندازی سامانه ای کرده اند که مشترکین از طریق آن می توانند سرویس های ارزش افروده فعال خود را مشاهده کنند.در این میان دانستن تفاوت میان انواع پیامک ها از اهمیتی ویژه برخوردار است و باید مشترک بداند که اگرچه برای هر پیامکی پول پرداخت نمی‌کنداما همه پیامک‌های انبوه دریافتی، تبلیغاتی نیست و پیامک‌های اطلاع‌رسانی و ارزش افزوده هم برای مشترکان ارسال می‌شود .

پیامک‌های تبلیغاتی، پیامک‌های انبوهی هستند که با سرشماره‌های خاصی همچون ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و با هدف تبلیغ توسط شرکت‌ها ارسال می‌شوند.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی آن دسته از پیامک‌های تبلیغاتی هستند که توسط خود اپراتور یا دولت و سایر نهادها ارسال می‌شود، مثل پیامک‌هایی که توسط خبرگزاری‌ها و بانک‌ها ارسال می‌شود. مشترک پولی بابت هیچ کدام از این پیامک‌ها پرداخت نمی‌کند.

نوع دیگری از پیامک‌ها نیز وجود دارند که به آن‌ها ارزش افزوده می‌گویند و مشترک بر بستر آن سرویس خاصی را دریافت می‌کند. اولین پیامکی که از این سرشماره‌ها برای مشترک ارسال می‌شود، رایگان است و مبلغ پیام‌های بعدی در آن ذکر شده است. در صورت فعال‌سازی سرویس مورد نظر، برای هر پیام، مبلغ معینی از حساب شما کسر می‌شود.

برای عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول، می‌توانید عدد «۱» را به «۸۹۹۹» ارسال و یا کد دستوری #۸۹۹۹* را شماره‌گیری کنید و یا با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰ تماس بگیرید. نکته مهم دیگر آن‌ که با لغو پیامک‌های تبلیغاتی، پیامک‌های اطلاع‌رسانی مثل پیامک‌های بانکی حذف نمی‌شوند.

برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می‌توانید عدد ۲ را به شمارۀ پیامکی ۵۰۰۵ ارسال کنید و یا از طریق خط ایرانسل خود با شمارۀ ۷۰۰ تماس حاصل کرده و پس از برقراری ارتباط با اپراتور ایرانسل، درخواست خود مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را اعلام کنید.

با وجود توضیحات در خصوص تفاوت پیام های تبلیغاتی و ارزش افزوده، همچنان برخی مشترکان معتقدند سرویس فعال ندارند ولی پول از حسابشان کسر می شود. با توجه به گستردگی این پیامک ها، در راستای مشتری مداری و برای شفاف شدن بهتر، اپراتورهای تلفن همراه سامانه ای ایجاد کرده اند که به شما می گوید چه سرویس فعالی دارید. مشترکین می توانند از طریق ارسال عدد صفر به سرشماره 800 و یا شماره گیری کد دستوری #800* سرویس های ارزش افزوده فعال خود را مشاهده کنند.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

خ: 1395/1/2717:56:32،
58
14
خوب اونا همشون مال خودشونن. همش از همراه اولن زیر سر خودشونن
داود: 1395/1/2718:10:59،
59
16
بخدا دیگه اعصابمون ریخت به هم. دیگه خسته شدیم از این پیامک های مسخره سیم کارتهای اعتباری که دیگه یک شارژ 24ساعت ماتدگاری نداره
بیگناه: 1395/1/2718:24:26،
63
20
یک سری پیامک از ایرانسل ارسال می شود که برای هر کدام از آنها مبلغ یکصد تومان از اعتبار کم می شود.جالب این است که بعد از ارسال و کسر مبلغ با کمال پررویی اعلام کرده که نمی خواهید با ما همراه شوید حرفL را پیامک کنید.یعنی اول یک پیام بدون موافقت شما برایتان ارسال کرده و مبلغ یکصد تومان کسر کرده و برای انصراف شما مجبورید که یک پیامک دیگر ارسال کنید که بابت آن نیز هزینه باید بپردازید.نکته مهمتر این که هر گاه شما اعتبارتان را شارژ مجدد میکنید ارسال این پیامک های هزینه زای یک طرفه از جانب اپراتور ارسال می شود و این یعنی دزدی آشکار.یعنی دزدی سر گردنه.
شریف معاضدی : 1395/1/2722:48:23،
32
15
باسلام : من سیم کارت دائمی داشتم در یک دوره قبض یک میلیون و هشتصد هزار ریال برایم آمد پیگیری کردم فرمودند 80000 ریال صحبت کرده اید بقیه ارزش افزوده و مربوط به پیامکهای دریافتی شماست سیم کارتم را خارج نمودم و سیم کارت اعتباری خریدم شارپ هم نمیکنم مگر در شرایط خاص و اضطراری , متعاقب آن مراتب شکایتم را ارسال نمودم جواب دادند هیچ راهی نیست مگر قبضتان را پرداخت کنید سئوال اینجاست که چرا دریافت کننده پیامک بایستی هزیته پیامک و ارزش افزوده بپردازد اعتقاد من براین است که هرکس پیام میده هزینه را بپردازد اگر مشترک ثبت نام مینماید ماهانه و یا به ازای پیامکهای ارسالی از مشترکانش اخذ نماید نهایتا اینجانب به این نتیجه رسیده ام که این هم یک نوع سرقت و کلاهبرداری واضح و روشن است که هیچکس پاسخگو نیست
بویینگ: 1395/1/2723:24:52،
29
16
بابا اینجا ایرانه . فکر کردید دارید تو نیویورک زندگی میکنید که همه چی حساب کتاب داره ؟ بیخیال بسازید
ایرانی: 1395/1/2808:42:34،
31
17
همش حرفه من مرتب کدغیرفعال سازی میفرستم یه مدت کوتاه غیرفعاله مجددافعال میشه دیگه ازدست پیامهای تبلیغاتی کلافه شدم تمام تلاششون هم اینه که مردم بیچاره روسرکیسه کنند
11: 1395/1/2810:01:21،
19
11
مسخره هاجواب کدشون میگه تا 24 ساعت اینده لغو میشه.اقا من پیام تبلیغاتی نخوام کیو باید ببینم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل