کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ظرفیت پهنای باند اینترنت در دولت یازدهم 7.5 برابر شد


کد خبر : ۲۱۴۴۸چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶:۲۳۵۶۲ بازدید

مدیرعامل شركت زیرساخت ایران به افزایش ظرفیت شبكه انتقال داخلی در آغاز دولت یازدهم به میزان 4.5 برابری اشاره كرد و گفت: همزمان با این ...

مدیرعامل شركت زیرساخت ایران به افزایش ظرفیت شبكه انتقال داخلی در آغاز دولت یازدهم به میزان 4.5 برابری اشاره كرد و گفت: همزمان با این پیشرفت ظرفیت پهنای باند آی.پی داخلی 6.5 برابر و ظرفیت پهنای باند اینترنت تاكنون 7.5 برابر افزایش داشته است.

«محمود خسروی» در میزگرد تخصصی همایش «آی.سی.تی و تحقق اقتصاد مقاومتی» كه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال برگزاری است، افزود: تا پایان دولت یازدهم افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت به دو هزار برابر، رشد پهنای باند آی.پی داخلی به 20 هزار برابر و ارتقای ظرفیت شبكه انتقال تا 29 هزار گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اقدام شركت ارتباطات زیرساخت همسو با دولت الكترونیك افزود: یكی از اقدام های مهم در دولت كنونی افزایش پنج هزار كیلومتری فیبر نوری بود. 

وی ایجاد مركز داده های ملی (دیتاسنتر) را با تحقق اقتصاد مقاومتی همسو دانست و گفت: با پیروی از سیاست اقتصاد مقاومتی و با هدف توسعه شبكه انتقال داخلی كشور به میزان 650 گیگابیت بر ثانیه، نصب و راه اندازی سیستم انتقال NH SDH با مدیریت یكپارچه شركت ها و متخصصان داخلی در حال اجراست. 

خسروی افزود: امسال اتصال با كشورهای منطقه با سایر كشورهای جهان، تامین پهنای باند دیتای افغانستان و عراق و همچنین برقراری ترانزیت داده های عراق به ارمنستان از طریق كشور ما صورت می گیرد. 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مناطق آزاد در بخش ارتباطات برای تحقق اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه ای دارند. 

وی افزود: چابهار به عنوان منطقه آزاد برای ارتباطات بین الملل با عمان و دبی تعیین شده كه امروز برای جذب سرمایه خارجی از این طریق اقدام های گسترده ای در حال انجام است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها