کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروی VANTAGE سرآغاز مدل‌های جدید استون مارتین


کد خبر : ۲۱۳۹۰چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳:۴۷۳۲۱۱ بازدید

شرکت آستون مارتین که اخیرا مدل «DB11» را به بازار عرضه کرده است، اعلام کرد، پس از معرفی خودروی مذکور، پنج مدل دیگر را نیز طی چهار ...
خودروی VANTAGE سرآغاز مدل‌های جدید استون مارتینخودروی VANTAGE سرآغاز مدل‌های جدید استون مارتین

شرکت آستون مارتین که اخیرا مدل «DB11» را به بازار عرضه کرده است، اعلام کرد، پس از معرفی خودروی مذکور، پنج مدل دیگر را نیز طی چهار سال آینده روانه بازار خواهد کرد. این خودروساز بریتانیایی قصد دارد تا با معرفی مدل‌های جدید خود به بازار، میزان تولید خود را تا سال 2020 میلادی به 7000 دستگاه برساند. خودروی «DB11»  که اخیرا در نمایشگاه خودروی ژنو از آن رونمایی شد یک خودروی GT محسوب شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در تابستان سال جاری میلادی در دسترس خریداران قرار گیرد.

گفتنی است عرضه «DB11»  به بازار در شرایطی صورت می‌گیرد که مدل جدید  «Vantage» که براساس مدل  «DB10»  طراحی شده و در آخرین فیلم از سری فیلم‌های محبوب جیمز باند از آن استفاده شده و به نوعی جایگزین مدل «Vanquish» به شمار می‌رود نیز در سال آینده میلادی به آن ملحق خواهد شد. لازم به ذکر است که هر دو مدل مذکور براساس معماری آلومینیومی «DB11»  و در سایت تولید خودروهای اسپورت استون مارتین تولید خواهند شد.

در راستای استراتژی استون برای توسعه محصولات خود، این خودروساز بریتانیایی قصد دارد مدل‌هایی را به بازار عرضه کند که پیش از این سابقه‌ای در تولید آنها نداشته است. مدل « DBX» که یک کراس اوور محسوب می‌شود و همچنین مدل جدید «Lagonda» که در سگمنت خودروهای سدان جای می‌گیرد از جمله محصولات جدید استون مارتین محسوب می‌شود. برنامه اخیر استون برای توسعه محصولات خود در شرایطی تحقق می‌یابد که خودروهای مذکور هسته اصلی محصولات استون مارتین را تشکیل خواهند داد، این در حالی است که این خودروساز انگلیسی قصد دارد سالانه دو خودروی ویژه را نیز به بازار عرضه کند.

با وجود معرفی مدل‌های جدید طی چهار سال آینده به بازار، افزایش مدل‌های استون مارتین به خودروهای مذکور محدود نشده و این شرکت قصد دارد مانند سایر رقبای خود، خودرویی تمام برقی را نیز روانه بازار کند. گفتنی است که این خودرو نسخه الکتریکی «Rapid» خواهد بود و در سال 2018 میلادی به‌طور رسمی به بازار عرضه خواهد شد. براساس اخبار منتشر شده، «DB11» نخستین مدلی است که استون مارتین براساس استراتژی جدید توسعه محصول خود به بازار عرضه خواهد کرد و دومین مدلی که طبق برنامه باید در پاییز سال 2017 میلادی رسما وارد بازار شود «Vantage» نام دارد.

در این راستا «اندی پالمر» مدیر استون مارتین که در حاشیه نمایشگاه خودروی ژنو با خبرنگاران سخن می‌گفت، اعلام کرد: «مراحل مربوط به طراحی خودروهای مذکور به پایان رسیده و طراحی «Vantage » را چیزی میان  «DB10» و «DBX»  دانست. این در حالی است که مدیر استون از «مارک رایشمن» مدیر بخش طراحی این شرکت خواسته که هر یک از محصولات جدید این خودروساز بریتانیایی ماهیتی غریزی و منحصر به فرد داشته و از این طریق هریک از محصولات استون مارتین شخصیتی منحصر به فرد داشته باشند. بر این اساس «Vantage» جدید نسبت به نسل دوم خود بسیار اسپورتی‌تر خواهد بود.

استراتژی جدید استون در رابطه با توسعه محصول این شرکت و افزایش تولید آن در شرایطی تحقق خواهد یافت که آقای پالمر، مدیرعامل این شرکت خودروسازی به خوبی از احتمال تضعیف برند استون به واسطه دوبرابر شدن تولید این شرکت نسبت به سال 2015 به خوبی آگاه است. با این حال وی در این رابطه به رسانه‌ها گفت: «با وجود استراتژی جدید و افزایش تولید، ما همچنان یک برند لوکس و اختصاصی باقی خواهیم ماند و بسیاری از مردم همچنان خواهان خودروهای ما بوده و لیست انتظار بسیار طولانی برای محصولات استون مارتین ایجاد خواهد شد.»

پالمر با اذعان به ریسک موجود در زمینه افزایش تولید اظهار داشت: «شما می‌توانید تولیدتان را بالا ببرید، کسی نمی‌داند خط قرمز کجاست؟ 5 هزار؟ 10 هزار؟ چنانچه شما تیراژ تولیدتان را افزایش دهید ناگهان از یک خودروساز لوکس و اختصاصی به یک برند متوسط به بالا بدل خواهید شد.


معراج آگاهی - فرصت امروز



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها