کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروسازی جک با شاسی بلند SC5 به پکن 2017 می‌رود


کد خبر : ۲۱۳۶۲دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۸:۴۷۶۲۵۷ بازدید

شرکت خودروسازی جک(جی‌ای‌سی موتور) به تازگی چند تصویر از خودروی شاسی بلند خود را که در نمایشگاه پکن 2016 به نمایش در می‌آید منتشر کرد.
خودروسازی جک با شاسی بلند SC5 به پکن 2017 می‌رودخودروسازی جک با شاسی بلند SC5 به پکن 2017 می‌رود

نام خودرویی که در سگمنت شاسی بلندهای سایز متوسط قرار دارد، جک SC5 است که براساس گفته‌های شرکت سازنده‌اش، قرار است در سال 2017 میلادی طرح آن تکمیل شده و وارد چرخه تولید و سپس مصرف شود.

اول از همه در خصوص بخش مولد قدرتی این خودرو باید گفت که شرکت خودروسازی جی‌ای‌سی دو پیشرانه متفاوت بنزینی اعم از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و یک موتور استاندارد 2 لیتری را برای SC5 در نظر گرفته که به صورت میانگین قدرت تولیدی آن‌ها 200 اسب بخار اعلام شده است.

علاوه بر این دو پیشرانه، خبرهایی هم به گوش می‌رسد که شرکت سازنده قصد استفاده از پیشرانه‌ای محرک هیبریدی را هم بر روی برند جدیدش دارد. در خصوص طراحی ظاهری این برند هم به جرأت می‌توان گفت که اگر بالاتر از طراحی خودروهای اروپایی نباشد، کمتر از آن هم نخواهد بود و در این خصوص شاهد طراحی بسیار پیشرفته و به روزی از سوی جک هستیم.

طرحی که در آن می‌توان چراغ‌های پیشرفته با 3 لامپ اصلی روشنایی و چراغ‌های مخصوص روز و همچنین جلوپنجره‌ای بزرگ با ستون‌های کرومی رنگ را با وجود همین تصاویر نصف و نیمه مشاهده کرد. البته طرح در نظر گرفته شده برای جلوپنجره را تا حدودی می‌توان در محصولات جدید هیوندای و لکسوس هم مشاهده کرد، هرچند از نمای نیم رخ هم می‌توان بدنه‌ای شبیه به محصولات لندروور رنجروور را مشاهده کرد.

ارائه محصولات مونتاژی و خدمات پس از فروش شرکت «جی.ای.سی» در ایران بر عهده شرکت کرمان موتور می‌باشد. یکی از محبوبترین مدل های این برند در ایران که مورد استقبال بخش عمده ای از طرفداران خودروهای شاسی بلند قرار گرفت جک S5 است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها